Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumempien naisten kateus kauniimpaa

Vierailija
31.12.2022 |

Kohtaan? Onko kuin yleistä? Ja täytyykö kauniin vaan kuunnella piikittelyä ja mustamaalausta aina vaan, ei suuttua mistään? Onko vaatimattomilla oikeus kohdella ns parempia todella huonosti? Tyyliin sylkeä naamalle kuvannollisesti. Kateus on kamala juttu. :S

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset ja miehet voisivat pysyä vain kotona tai kulkea vain 00:00-06:00 välillä ulkona.

Vierailija
22/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alipainoinen ja ylipainoinen. Alipainoisena miehet tykkäsivät, mutta naiset haukkuivat liian laihaksi. Ylipainoisena kukaan ei ole kehunut, mutta miehet haukkuvat lihavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....on suurelta osin omien korvien välissä. Jossain kohtaa sitä huomaa, että muillakin on oma elämänsä, eivät he sinua ja ulkonäköäsi mieti, vaikka itse miettisitkin.

Vierailija
24/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hoikka, fitness kroppainen, muodokas, lievästi ylipainoinen ja muodokas sekä ylipainoinen ja muodokas sekä paljon ylipainoinen.

Aina saanut kehuja, mutta, myös kritiikkiä. Aina ollut myös kaunis. Eniten miehiä perään lähtenyt esim kadulla ehkä tolloin kun olen ollut muodokas ja lievästi ylipainoinen. Naiset taas kehuneet eniten kun olen ollut fitness kroppainen ja laiha.

Miehet arvostelleet enemmän jos laiha, mutta myös aina kehuneet paljon.

Vierailija
25/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kumma, kun eihän se kaunis mitään sillä voi että on syntynyt kauniiksi

Vierailija
26/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimmat eivät edes huomaa kohtelevansa huonommin rumia, kun kauniit ovat niin täynnä itseään ja oma naama on maailman napa

Vierailija
27/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minä olin nuorena tosi kaunis, ja ihan varma siitä että etenkin vanhemmat naiset kadehtii ja vihaa.

Vanhempana tajusin, että se oli mun pinnallinen luonne ja keskittyminen siihen mun kauneuteen, joka syystä ärsytti ihmisiä. Asennemuutos auttoi, tajusin asian onneksi aika nuorena.

Vierailija
28/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa paikoissa ap oikein liikkuu, jos häntä lähes syljetään kasvoille? Kannattaa vaihtaa seurapiirejään.

Vierailija
29/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa paikoissa ap oikein liikkuu, jos häntä lähes syljetään kasvoille? Kannattaa vaihtaa seurapiirejään.

Esim. Työyhteisössä tuo on vaikeaa.

Vierailija
30/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Työyhteisössä tuo on vaikeaa.

Töissä ei nykyään ehdi mitään ulkonäköjä pohtia, ap taitaa vaan olla niin täynnä sitä kauneuttaan että työt jää tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän