Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ghostaamista ja kuinka tuomittavaa käytöstä mielestänne?

Vierailija
31.12.2022 |

Eli nainen ja mies tapaavat yökerhossa ja heillä synkkaa hyvin ja sopivat treffit. Nainen kokee klik elämyksen, siis ihastuu ensisilmäyksellä, mitä ei ole aiemmin tapahtunut. Mieskin sanoo tunteneensa heti jotain erityistä. No treffit menevät hyvin ja nainen menee miehen kotiin ja arvaatte mitä tapahtuu...Mies lupaa soittaa seuraavana päivänä mutta ei soitakaan. End of story. Ok arvaan että naista aletaan haukkua tyhmäksi jne mutta mitä mieltä miehen käytöksestä?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä estää naista ottamasta yhteyttä?

Itselleni on käynyt ainakin kahdesti että yhteystietolappu vaan katosi. Ensimmäinen kerta lappu vaan ei löytynyt ja toisella kertaa sairaalan ensiapu leikkasi vaatteet päältäni ja lappu oli taskussa.

Jälkimmäisessä tapauksessa nainen etsi minut käsiinsä ja olimmekin parisuhteessa useamman vuoden. Itse en olisi häntä löytänyt kun en olrullut siinä kaupungissa.

M

Yhteydenpito on miesten vastuulla!!!! Eihän kukaan nainen halua olla tyrkky joka ottaa yhteyttä mieheen kun se että yhteydenpito on miesten vastuulla niin tuntee itsenä halutuksi ja tavoitelluksi

Kommunikaatioon tarvitaan kaksi, että on myös naisten vastuu myös kommunikoida, eikä pitää sitä miesten tehtävänä ja loukkaantua, kun mitään ei kuulu, vaikka olisit itse voinut kysellä sen uhriutumisen sijaan.

Ihan sama mitä sanot mutta se yhteydenpito on ainoastaan miesten vastuulla!!!!!

Vierailija
102/102 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä estää naista ottamasta yhteyttä?

Itselleni on käynyt ainakin kahdesti että yhteystietolappu vaan katosi. Ensimmäinen kerta lappu vaan ei löytynyt ja toisella kertaa sairaalan ensiapu leikkasi vaatteet päältäni ja lappu oli taskussa.

Jälkimmäisessä tapauksessa nainen etsi minut käsiinsä ja olimmekin parisuhteessa useamman vuoden. Itse en olisi häntä löytänyt kun en olrullut siinä kaupungissa.

M

Yhteydenpito on miesten vastuulla!!!! Eihän kukaan nainen halua olla tyrkky joka ottaa yhteyttä mieheen kun se että yhteydenpito on miesten vastuulla niin tuntee itsenä halutuksi ja tavoitelluksi

Kommunikaatioon tarvitaan kaksi, että on myös naisten vastuu myös kommunikoida, eikä pitää sitä miesten tehtävänä ja loukkaantua, kun mitään ei kuulu, vaikka olisit itse voinut kysellä sen uhriutumisen sijaan.

Ihan sama mitä sanot mutta se yhteydenpito on ainoastaan miesten vastuulla!!!!!

Menikö prinsessalla tunteisiin? Hyvä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme