Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥TAMMIsten Tiistai♥

14.11.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olin itse laskenut painonmuutoksen väärin (tämä mun äskeiseen pohdintaan viikko grammamuutoksista). Hemmetti mikä lahopää, kun ei osaa laskea helppoa yhteenlaskua *mutisee itsekseen ja häipyy takavasemmalle*

Taneli

Vierailija
22/23 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]mun alamasu on silleen niinku " tunnoton" . Akkahan synty sektiolla, joten peräänkuullutan sektiolla synnyttäneitä, ett miltä teiän masu tuntuu? Tiiän, ett hermoradathan tuolta on poikki eli ei oo tuntunu aiemminkaa ihan " normaalilta" hiplailut. .

Eilen sohvalta noustessa jotenki repäsi alamasuun toiselle puolelle. Tällasta oli aika alussa raskautta, mut kai kohun kasvaminen aiheuttaa ns. kasvukipuja myöhemminki. En muista, ett akan aikaan ois ollu mittää tai sit ei vaan reagoinu mihinkää.

Niin ja miten lie kiinnikkeitten irtoamiset, ett tuntuuko ne millasilta? Riippuu kai mistä roikkuu ;)

Tällasia ilta mietteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhua on riittäny, tehtiin lomareissu viime viikolla ja siitä on koitettu toipua ;). On se oma sänky vaan paras petipaikka!

Eetu sitte ilahdutti äiskää ja iskää. Käytiin saunassa ja puhtoinen poika oli löytänyt äidin huulirasvan ja tyhjensi koko putkilon kasvoihin ja hiuksiinsa! Tuli aika komea irokeesi... ja ukko lähti kiikuttamaan poikaa uudestaan pesulle =). Nyt ovat nukkumassa.

Ariella: mulla on samat tunnot ku sullakin sen suhteen, että ollaan ns. loppupään odottajia. Tuntuu että muilla on aina hurjasti enemmän viikkoja kasassa. Vaikka mulla ei tosiaankaan oo mikään kiirus saada vauvaa maailmaan, voisin vaikka ottaa yhden extrakuukauden...

Monttu: ei kannata potea hunoa omaatuntoa siitä että on kotona ja tenava hoidossa. Teidän tapauksessa kun se kerran on tytölle parempi, että pääsee vähän purkamaan energiaa sinne hoitoon. Hyppisitte pian molemmat seinille...

NukkumisG: unta tulee palloon jotain 9h vuorokaudessa, joka on tosin höystetty noin tsiljoonalla herätyksellä joko masuvauvan, pojan tai rakon taholta. Kuitenki ihan ruhtinaallisesti tulee uinuttua. Viime yönä Eetu päätti että klo 4.45 on aamu ja puolitoista tuntia meni enneku suostu uudestaan nukahtamaan. Ja mä olin ihan rättipoikki aamulla kun kasilta herättiin. Päiväunia en oikein osaa nukkua.

Pupina: minäkin ostin jumppapallon jo toista kuukautta sitten ja tuolla se homehtuu kamarin nurkassa. Pitäis varmaan pyöritellä se tonne telkkarin eteen niin sais siitäkin jotain hyötyä irti!

SyntymäpäiväG: toivottavasti menee tammikuulle, kun la on siellä loppupäässä (27.1) ja ultran mukaan ehkäpä helmikuunkin puolella... oon ite syntyny joulukuussa ja ikävintä on ollut kun pienenä kummeilta sai vuodessa vaan yhden lahjan =(. Mulla ei onneksi ollut mitään vaikeuksia pysyä muiden mukana koulussa, lukemaankin opin ekana meidän luokasta =) En oo vielä edes ajatellu sairaalakassin pakkaamista...

Jouluruoka: ollaan miehen kanssa molemmat aika nirsoja noisen jouluruokien suhteen, mikä on tietty mun kannalta vain hyvä juttu, ei tarvi niin kovasti huhkia! Mies pärjää pelkällä lohella, kinkulla ja perunoilla, mulle uppoaa lisäksi porkkanalaatikko ja sienisalaatti (siis se ÄIDIN tekemä!) Imellettyä perunalaatikkoa voin maistella mutta maksalaatikko on ehdoton inhokki. Riisipuuro kuuluu myös meidän jouluun (tosin mansikka tms. kiisselin kera, luumusoppa ei oikein uppoa) Vielä ei ole mun tarvinnu edes kinkkua itse paistaa, kun ollaan vietetty joulu mummoloissa, mutta nyt kyllä ajattelin panostaa vähän, kun tarkoitus olis olla kotonakin.

Karvamassu löytyy täältäkin! Kyllähän ne kasvo esikoiseltakin, mutta olin ihan unohtanu jotta miten paljon... Eipä tarvi masun palella!

Taneli- jospa meidän vaa`assa olis sama vika... Kävin tänään ja olis tullu melkein neljä kiloa kolmessa viikossa! Eipä sitä oo aikasemmin kertynykään, mutta toi on _hieman_ liikaa! Ens viikon neuvolaa kauhulla odottaen...

Zatu: mulla ei oo sektio kokemusta, mutta yks yö kun käänsin kylkeä, tuntui että koko vasen alapuoli mahasta repesi ja poltti ihan julmetusti hetken aikaa. Jos en tietäis, että istukka on ihan eri suunnassa, oisin ollu tosi huolissani! Mutta kai noi repeilyt kuuluu asiaan. Onneks ei oo sen jälkeen noin pahana tuntunu!

( . ) Maha on taas tehny kasvuspurtin. Vauva on liikuskellu ihan hurjasti, niin että öisinki sattuu ihan kunnolla kun siellä möyrii ja vaihtelee asentoja. Heräilenki monta kertaa yössä kun on huono uniasento ja/tai vauva vetää jumppaa Nukkumatin kanssa. On muuten ilmeisesti kääntyny kunnolla poikittain, kun jalat ei enää tunnu niin hyvin ylös =(. Mahan kovettumisia tulee tosi herkästi, mutta en niistä oo välittäny suuremmin, kun ei satu kuitenkaan. Oon alkanu vähän vältellä tota pojan nostelua kuitenki ja koitan miestä nakittaa esim. ostoksien kantamisessa.

Nyt miesten viereen! Öitä!

Elina ja masukki 29+3