Nainen, olisitko pettynyt jos mies veisi sinut ensitreffeille ABC:lle?
Olettaen että lähellä olisi muitakin ravintoloita ja kahviloita.
Kommentit (57)
Oletko joku ABC mainospomo kun vähän päästä ABC juttuja, onko myynti laskenut kun pitää mainostaa täälläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vienyt naisen abc:lle treffeille ja sain pillua. Seurusteltiin sen jälkeen.
"Sain pillua." Tämä kertookin jo ihan tarpeeksi minkälainen mies vie naisen ABC:lle.
Asian ytimessä.
Olen kerran ollut ensitreffeillä ABC:llä. Treffit itsessään oli ihan kivat eikä paikassakaan mitään vikaa, mutta meidän kemiat ei kohdanneet yhtään joten toisia treffejä ei tullut.
Mä en usko, että sen tyylinen mies, joka haluaa ensitreffeillä ABC:lle, ei ole minulle sopiva. Mä haluan mieluiten mennä ensitreffeillä syömään keskihintaisen ravintolaan esim. Artesaanipizzeria tai Pancho villa -tyyppiset paikat. Tosin joillekin minuakin isotuloisemmille miehille nuokin ovat kuulemma liian kalliita paikkoja.
Varmaan jossain syrjäisellä pikkupaikkakunnalla ei ole montakaan vaihtoehtoa, mihin voisi mennä ensitreffeille, ainakaan ilta-aikaan.
En, oikean miehen kanssa treffipaikalla ei ole juurikaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi mennä ja tulla kahdella eri bussilla suuntaansa, joten kahvikupilliselle tulisi hintaa ja se veisi liikaa aikaa. Minusta olisi kohteliasta ottaa huomioon se, miten sinne treffipaikalle pääsee.
Toi on aika raju väite että abc-treffeillä kahvikupille tulisi hintaa. Sitä suositaan juuri siksi että ei tarvitse käyttää omaisuuksia yhtiin treffeihin mitkä saattavat jäädä viimeisiksi.
Osta edestakainen junalippu esim Riihimäeltä tai Lahdesta Helsinkiin. Käytte syömässä, elokuvissa, kahvilla ja ehkä ottamassa yhdet ja saatat osan näistä asioista vielä tarjota sille treffikumppanille. Siinä sitä tulee kustannusta ja sitten vielä kun iso osa sinkuista deittailee ihan huvikseen vain ajanvietteenä, niin voi miettiä kannattaako jokaisen kanssa tähän lähteä vai pysyykö tylsänä abc-tyyppinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin, koska lähin abc on 10 kilsaa täältä vs. lähimmät kuppilat ovat satojen metrien päässä.
Minullakin nousi heti karvat pystyyn, että en kyllä ensi treffeillä pitäisi fiksuna hypätä toisen auton kyytiin, että ajetaan johonkin kauas kaikesta muka kahvittelemaan. Jos olisi ennalta tutumpi tyyppi ja tässä olisi nyt sitten vain ekat viralliset romanttiset treffit, niin ihan hauska paikkavalintahan tuo olisi.
No jos kumpikin menisi sinne omalla autollaan? Abc:t on usein kätevästi kulkureittien varrella, minne molempien on helppo mennä. Ja helppo poistua.
Miten niin "veisi"? Ihan itse tulen paikkaan joka on yhdessä sovittu ja se ei ole ABC.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku ABC mainospomo kun vähän päästä ABC juttuja, onko myynti laskenut kun pitää mainostaa täälläkin!
No ihan paikan omistaja olen kuten valtaosa muistakin kommentoijista joilla on omistajan s-etukortti.
Pääsiskö sinne Renault Meganen kyydillä?
Hyvä paikka ensi treffeille. Olisi kiusallista istua romanttisessa paikassa tyypin kanssa, joka ei herättäisi mitään sellaisia fiboja.
En olisi. Vaikka olen hyvän ruuan ystävä, niin abciltakin saa ihan hyvää perusruokaa, ja siellä rennossa ympäristössä olisi ehkä helpompi tutustua. Mulle kävisi myös vaikka hese tai mäkki tai turkkilaispizzeria.
Christiiina kirjoitti:
Varmaan jossain syrjäisellä pikkupaikkakunnalla ei ole montakaan vaihtoehtoa, mihin voisi mennä ensitreffeille, ainakaan ilta-aikaan.
No tuo syrjäinen pikkupaikkakunta on vähän huono termi kun asia koskee koko Suomea kehä kolmosen ulkopuolella.
Ihan ensin ajattelin, että voisihan se olla kiinnostavaa käydä, en ole käynyt ABC:llä varmaan 20 vuoteen. Mutta koska en omista autoa enkä ajokorttia, minun pitäisi mennä sinne kävellen, pyörällä, taksilla tai miehen kyydillä, ja nämä ovat aika huonoja vaihtoehtoja kaikki. Paikka siis sinänsä ei haittaisi, jos sinne olisi lyhyt ja helppo matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi mennä ja tulla kahdella eri bussilla suuntaansa, joten kahvikupilliselle tulisi hintaa ja se veisi liikaa aikaa. Minusta olisi kohteliasta ottaa huomioon se, miten sinne treffipaikalle pääsee.
Toi on aika raju väite että abc-treffeillä kahvikupille tulisi hintaa. Sitä suositaan juuri siksi että ei tarvitse käyttää omaisuuksia yhtiin treffeihin mitkä saattavat jäädä viimeisiksi.
Osta edestakainen junalippu esim Riihimäeltä tai Lahdesta Helsinkiin. Käytte syömässä, elokuvissa, kahvilla ja ehkä ottamassa yhdet ja saatat osan näistä asioista vielä tarjota sille treffikumppanille. Siinä sitä tulee kustannusta ja sitten vielä kun iso osa sinkuista deittailee ihan huvikseen vain ajanvietteenä, niin voi miettiä kannattaako jokaisen kanssa tähän lähteä vai pysyykö tylsänä abc-tyyppinä?
Miksi pitää treffailla jotain, joka asuu kaukana? Ei kukaan järjestä tuollaisia treffejä, kun toista ei tunne. kas kun etä ehdottanut vielä yhtä yöpymistä hotellissa ja toista laivalla.
Oikeastaan plussaa olisi ensitreffit Abc:lla tai vastaavassa matalan kynnyksen paikassa. Ainakin omilla treffeillä on kiinnostus päättynyt usein jo ensimmäisten minuuttien aikana. On paljon helpompi juoda nopeasti kahvit ja hypätä omaan autoon kuin istua kitumassa jossain keskustan ravintolassa pitkällä kaavalla. Myöskin pienet kahvilat on turhan intiimejä ensitreffeille. Jos ihastus/kiinnostus syttyy, sen jälkeen haluaa panostaa yhteiseen aikaan ajallisesti ja rahallisesti.
Ensitreffeillä on kysymys ensivaikutelman tekemisestä. Yritetään päätellä uudesta ihmisestä mahdollisimman paljon seurustelun kannalta oleellisia asioita, vaikka kuulustelu ja raatorehellisyys ei ensitapaamiseen kuitenkaan sovi.
Abc ensitreffien paikkana viestittäisi mulle, että mies haluaa tehdä täysin selväksi sen, että seurustelukumppanilla ei saa mitään erityisiä odotuksia suhteelta. Ei tule huomiointia, panostusta, romantiikkaa jatkossakaan. Mies toivoo, että joku rakastuu häneen vaikka hänellä ei ole paljon tarjota. Yrittäisin selvittää, riittääkö miehelle vastavuoroisesti sama panostamattomuuden määrä naisen puolelta. Toisaalta itse haluan suhteen, jossa minä voin tuoda miehen elämään jotain lisäarvoa ja hän vastaavasti minun, joten jäisi lyhyiksi ja ainoiksi treffeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensin ajattelin, että voisihan se olla kiinnostavaa käydä, en ole käynyt ABC:llä varmaan 20 vuoteen. Mutta koska en omista autoa enkä ajokorttia, minun pitäisi mennä sinne kävellen, pyörällä, taksilla tai miehen kyydillä, ja nämä ovat aika huonoja vaihtoehtoja kaikki. Paikka siis sinänsä ei haittaisi, jos sinne olisi lyhyt ja helppo matka.
Ihme viisastelua monien vastaukset täällä. Edelleen valtaosa suomalaisista asuu kehä kolmosen ulkopuolella ja heistä valtavan monella on auto ja ne autolla kulkevat käyvät apsilla treffeillä.
Riippuu siitä onko mies mainostanut asiaa niin, että tänään mennään ulos syömään vai tuleeko ruokailu esiin ex-tempore illanvieton aikana. Jos mies ilmoittaa vievänsä ulos syömään ja pistää minut valmistautumaan sen mukaisesti ja hänen näkemyksensä on ABC niin ei tarvitse ihmetellä jos toisia treffejä ei tule, mutta jos syömään mennään ilman sen kummempia numeron tekemisiä niin ei ABC ratkaise itsessään mitään.