Paljonko käytätte rahaa ilotulitteisiin tänä vuonna?
Ja mistä ostatte paukut?
Minä ostin 800€ edestä Pyrokratialta ja 400€ edestä Rakettitukulta, yhteensä siis n. 1200€ edestä meni ilotulitteisiin rahaa tänä vuonna.
Aiempina vuosina olen ostanut muutamalla satasella mutta nyt tuli ostettua enemmän.
Kommentit (35)
Ehkä noin 50€ lapset haluaa. Eipä ole perheellisellä varaa satasia tuhlata. Iskä.
30€. Ensimmäinen vuosi kun ostan raketteja.
0 eur, tai ostin kyllä pitkiä sädetikkuja 2 pkt
Muutamalla kympillä ostettiin lapsille raketteja
200 dollaria meni kun ostin raketin omistuskirjoituksella Ukrainaan.Menee taatusti rahat parempaa kohteeseen kuin jos paukuttelisin ite.
85 €. Joka vuosi en viitsi, mutta olen kyllä kiitollinen niille jotka viitsivät, ja joiden raketit luovat tunnelmaa muillekin.
No rapiat saturainen meni. Hym, jännityksellä odotamme huomista säätä:)
0€
En ole niin itsekäs että säikyttelisin viattomia eläimiä ja roskaisin luontoa.
pari keilaa laitetaan serkun kanssa paukkuihin.
Vedän verhot kiinni, työnnän korvatulpat korviin ja murjotan.
Oli kuulemma tässä joku päivä jo tunti-pari ennen myyntitiskin avaamista ihmisiä jonossa vaikka kuinka paljon. Tuntuu jengillä rahaa riittävän ampua taivaalle, vaikka kuinka vouhkataan kallistuneista elinkustannuksista ja siitä miten lapsilisätkin menee kaikki sähkölaskuihin. 🤷
En välittäisi kuunnella yhtään räiskettä ja pauketta, sitä on uutiset ollut täynnä pian vuoden. Muistuttaa liikaa sotaa.
On järjetöntä touhua paasata rahaa tuollaiseen turhuuteen. Ihmisiä vammautuu ja eläimet pelkää. Laittakaa nuokin rahat Ukrainaan, jos ylimääräistä rahaa on.
30€ meni paukkuihin ja 10€ jättisädetikkuihin. Muistan kuinka hienoa oli uutena vuotena lapsena katsella raketteja ja pidellä tähtisädetikkuja, niin samat kokemukset annan omillekin lapsilleni. Enkä koe tästä yhtään huonoa omaatuntoa.