Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee aika monelle eronneelle miehelle yllätyksenä

Vierailija
30.12.2022 |

Että elarit nousee vuodenvaihteessa 7%.
Mun ex joutuu maksamaan 65 euroa kuukaudessa lisää ja se on sille valehtelevalle huoripukille ihan oikein.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aikani elatusmaksuja. Kun exä vaati aina vaan enemmän, hain yhteishuoltajuutta. Exä yritti estää, mutta oikeuden päätöksellä yhteishuoltajuus myönnettiin. Nyt exä itkee vähän väliä ikävää lapsiaan kohtaan.

Huoltajuus ei vaikuta elatusmaksuihin.

Totta. Elatuskyky ratkaisee elarit ja se luonapitovähennys.Vaikka lapset olisi 50-50, isompituloinen joutuu maksamaan elareita.

Vinkkinä kaikille naisille, mm käki ette ole naimisissa ,ei kannata suostua missään vaiheessa yhteishuoltajuuteen.

Vain toinen vanhemmista voi olla lähivanhempi, ja vain etävanhempi maksaa elareita, tämä ei riipu tuloista. Elatusmaksun suuruuteen tulot vaikuttavat. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin.

Vierailija
62/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan mies ei oikeasti luule että maksut noin vain nousee. Mikäli palkka ei nouse 7% niin sitten ei nouse maksukaan. Lastenvalvoja laskee reilut osuudet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aikani elatusmaksuja. Kun exä vaati aina vaan enemmän, hain yhteishuoltajuutta. Exä yritti estää, mutta oikeuden päätöksellä yhteishuoltajuus myönnettiin. Nyt exä itkee vähän väliä ikävää lapsiaan kohtaan.

Huoltajuus ei vaikuta elatusmaksuihin.

Totta. Elatuskyky ratkaisee elarit ja se luonapitovähennys.Vaikka lapset olisi 50-50, isompituloinen joutuu maksamaan elareita.

Vinkkinä kaikille naisille, mm käki ette ole naimisissa ,ei kannata suostua missään vaiheessa yhteishuoltajuuteen.

Vain toinen vanhemmista voi olla lähivanhempi, ja vain etävanhempi maksaa elareita, tämä ei riipu tuloista. Elatusmaksun suuruuteen tulot vaikuttavat. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin.

Jos lasten asuminen on 50/50 ja lähivanhemman tulot ovat suuremmat niin lähivanhempi maksaa etävanhemmalle elatusmaksuja

Vierailija
64/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksällä nousee 84€, maksaa nyt neljästä 1200€/kk. Silti pääsee murto-osalla siitä mitä lapsiin menee :D ei edes tapaa niin maksakoot.

Miten hitossa voi ylipäätään kuluttaa neljään lapseen joka kuukausi yli 1200€??? Ja tuo vieläpä sanojesi mukaan vain murto-osa kuluista.

Taloushallintakurssille mars mars!

Mites itse ajattelit pärjätä 500 eurolla kuussa?

Todennäköisesti tässä suhteessa vanhempien tulot on. Tuolla rahalla ei teinille saa ruokaa, kenkiä, vaatteita ja asuntoa mistään.

Vierailija
65/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menit sitten lisääntymään sellaisen pukin kanssa. miksi ? ettekö te mammat koskaan opi

Onhan joku mies mennyt lisääntymään virpi buttinkin kanssa. Ettekö te miehet koskaan opi?

Vierailija
66/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnex join rahat ja oon varaton niin ei tarvitse ex akalle maksella yhtikäs mitään. Tienestit pyöreät 0 euroa vuodessa ja tämä jatkuu kunnes lapsi täyttää 18.

Olet varsinainen saalis.

Vierailija
67/68 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan erottu 2015 eikä kumpikaan maksa toiselle mitään. Lapset ovat minulla vähän enemmän ja minä saan lapsilisät. Lasten kulut maksetaan suunnilleen puoliksi. Kumpikaan ei ole katkeroitunut.

Vierailija
68/68 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksällä nousee 84€, maksaa nyt neljästä 1200€/kk. Silti pääsee murto-osalla siitä mitä lapsiin menee :D ei edes tapaa niin maksakoot.

Miten hitossa voi ylipäätään kuluttaa neljään lapseen joka kuukausi yli 1200€??? Ja tuo vieläpä sanojesi mukaan vain murto-osa kuluista.

Taloushallintakurssille mars mars!

Mites itse ajattelit pärjätä 500 eurolla kuussa?

Todennäköisesti tässä suhteessa vanhempien tulot on. Tuolla rahalla ei teinille saa ruokaa, kenkiä, vaatteita ja asuntoa mistään.

Kenkiä ja vaatteita joka kuukausi? Ja kai ne teinit asuu vielä kotona ja syö samasta kattilasta äidin kanssa? Jos ei, niin suosittelen kokeilemaan tätä vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi