Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee aika monelle eronneelle miehelle yllätyksenä

Vierailija
30.12.2022 |

Että elarit nousee vuodenvaihteessa 7%.
Mun ex joutuu maksamaan 65 euroa kuukaudessa lisää ja se on sille valehtelevalle huoripukille ihan oikein.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnex join rahat ja oon varaton niin ei tarvitse ex akalle maksella yhtikäs mitään. Tienestit pyöreät 0 euroa vuodessa ja tämä jatkuu kunnes lapsi täyttää 18.

Säälin lasta jolla on noin paska vanhempi.

Vierailija
42/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnex join rahat ja oon varaton niin ei tarvitse ex akalle maksella yhtikäs mitään. Tienestit pyöreät 0 euroa vuodessa ja tämä jatkuu kunnes lapsi täyttää 18.

Säälin lasta jolla on noin paska vanhempi.

Sääli on sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksällä nousee 84€, maksaa nyt neljästä 1200€/kk. Silti pääsee murto-osalla siitä mitä lapsiin menee :D ei edes tapaa niin maksakoot.

Hyi helv Onneksi olen vakaassa lapsettomassa parisuhteessa. En uskaltaltaisi housuja naisten läsnäollessa pois ottaa.

Vierailija
44/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit kuuluu lapselle ja menee hänen hyvinvointinsa kustantamiseen. Jokainen äiti ymmärtää tämän.

Vierailija
45/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elarit kuuluu lapselle ja menee hänen hyvinvointinsa kustantamiseen. Jokainen äiti ymmärtää tämän.

Voi kun asiat olisikin näin ja varmaan puolessa tapauksia onkin, mutta se toinen puoli ajattelee asian ja elarien tarkoituksen vähän toisin.

Vierailija
46/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Är det bara bittra loosers som skriver här?

Ymmärsin että iloiset yksinhuoltajat, isät ja äidit, iloitsevat kun saavat lisää rahaa jokapäiväisiin menoihin. Ovat ehkä huolissaan siitä, miten maksava etävanhempi reagoi. Hän kun voi tulla puhelinta pitkin ja räyhää ikään kuin hänellä ei olisi osaansa siihen että lapsia on tehty.

Vierailija
47/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n exällä melkoiset elatusmaksut.

Kolmesta lapsesta 900 euroa ja kerran on ollut indeksitarkistus. Hyvätuloinen, mulkkuaan joka puolella heiluttava ex ja kyllä, olen syystäkin katkera.

No niinpä tunnut olevan... Jotenkin tuntuu, että ex-miehesi voitti tässä kaupassa.

Vierailija
48/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan mun mutsilta joka on helvetin katkera ja syyttää isääni kaikesta. Hanki elämä.

Isäs taitaa olla yhtä paska kuin sinä, ette kaks paskaa vaan tajua sitä.

Vierailija
49/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin aikani elatusmaksuja. Kun exä vaati aina vaan enemmän, hain yhteishuoltajuutta. Exä yritti estää, mutta oikeuden päätöksellä yhteishuoltajuus myönnettiin. Nyt exä itkee vähän väliä ikävää lapsiaan kohtaan.

Vierailija
50/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan mun mutsilta joka on helvetin katkera ja syyttää isääni kaikesta. Hanki elämä.

Isäs taitaa olla yhtä paska kuin sinä, ette kaks paskaa vaan tajua sitä.

Onneksi paskoja mutseja ei ole olemassa, eikun...

Vierailija
51/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ei ole pikkurahasta kiinni. Enemmän minua naurattaa se, että kohta elarit loppuu ja tiedän että se kismittää eksää. Jatkossakin aion toki tukea lapsiani, mutta rahat laitan suoraan heidän omille tileille.

Vierailija
52/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aikani elatusmaksuja. Kun exä vaati aina vaan enemmän, hain yhteishuoltajuutta. Exä yritti estää, mutta oikeuden päätöksellä yhteishuoltajuus myönnettiin. Nyt exä itkee vähän väliä ikävää lapsiaan kohtaan.

Lapsiaan? Eikö oikea muoto olisi "lapsiamme"? Ei kai ne lapset ole pelkästään eksän?

Vierailija
53/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltajuus ei vaikuta elatusmaksuihin.

Vierailija
54/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinä katkera. Kannattaa ehkä etsiä joku muu energian lähde, katkeruus vaan syö energiaasi.

Vierailija
55/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksällä nousee 84€, maksaa nyt neljästä 1200€/kk. Silti pääsee murto-osalla siitä mitä lapsiin menee :D ei edes tapaa niin maksakoot.

Miten hitossa voi ylipäätään kuluttaa neljään lapseen joka kuukausi yli 1200€??? Ja tuo vieläpä sanojesi mukaan vain murto-osa kuluista.

Taloushallintakurssille mars mars!

Vierailija
56/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuo katkeruus mitenkään? Syö vain turhaa energiaa.

Lässynlässyn. Jotkut saa vihasta , katkeruudesta ja kostosta voimaa.

Vierailija
57/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Är det bara bittra loosers som skriver här?

Ja, en av dem är du, din lilla jävla bög.

Ja, du är säkert som du säger, en liten jävla bög, men varför tutar du ut det för alla? Tigger du om sympati? Har Greta retats om din lilla pillesnopp med eller varför så aggressiv?

Vierailija
58/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi käytännössä noin monessa tapauksessa.

Vierailija
59/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltajuus ei vaikuta elatusmaksuihin.

Totta. Elatuskyky ratkaisee elarit ja se luonapitovähennys.Vaikka lapset olisi 50-50, isompituloinen joutuu maksamaan elareita.

Vinkkinä kaikille naisille, mm käki ette ole naimisissa ,ei kannata suostua missään vaiheessa yhteishuoltajuuteen.

Vierailija
60/68 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n exällä melkoiset elatusmaksut.

Tuon kuuluisi olla minimi. Lasten kasvattaminen ei ole halpaa.

Ap voisi mennä töihin ja elättää muksunsa ihan itse.

Ei se miehen elatusvelvollisuutta poista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän