Tulee aika monelle eronneelle miehelle yllätyksenä
Että elarit nousee vuodenvaihteessa 7%.
Mun ex joutuu maksamaan 65 euroa kuukaudessa lisää ja se on sille valehtelevalle huoripukille ihan oikein.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n exällä melkoiset elatusmaksut.
Kolmesta lapsesta 900 euroa ja kerran on ollut indeksitarkistus. Hyvätuloinen, mulkkuaan joka puolella heiluttava ex ja kyllä, olen syystäkin katkera.
Siis katkeruutesi syy on arvostelukykysi pettäminen?
Olen muuten mies, ollut aviossa ja pitkässä suhteessa, ja nuorempana tuli heiluteltua. Yhtään en ole maksanut, hedelmällinen kumminkin olen ollut ja olen kai vieläkin.
Tällä hetkellä kohtuullisen tyytyväinen sinkku.
Käyttäjä25530 kirjoitti:
Miten voi olla noin isot elarit, että 7 prosenttia on 65e. Montako lasta tässä on kyseessä?
Johan ap aikaisemmin mainitsi, että kolmesta lapsesta saa elarit. Ihan kohtuullinen summa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksällä nousee 84€, maksaa nyt neljästä 1200€/kk. Silti pääsee murto-osalla siitä mitä lapsiin menee :D ei edes tapaa niin maksakoot.
Ei ole tosi? Ysärillä ja 2000-luvun alussa sain elareita muutaman satasen markkoina. Nyt euroina tuommoisia. Ilmaiset palvelut ovat lisääntyneet ja suuri ihmetykseni; päivähoitoon voi viedä lapsia, vaikka itse olisi kotona. On teillä nykyään hyvin asiat.
Mulla on vanha lompakko tallessa, jossa muistona kauppakuitteja 90-luvun alusta. Oli lama-aika. Vaippapaketti Pamperseja tai Liberoita maksoi 100mk tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen trolli tähän iltaan
Mikä ihmeen trolli. Ota asioista selvää. Jokaisessa lastenvalvojalla vahvistetussa elatussopimuksessa lukee, että maksuja tarkistetaan, joko vuosittain, tai joka toinen vuosi elinkustannusindeksin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen trolli. Ota asioista selvää. Jokaisessa lastenvalvojalla vahvistetussa elatussopimuksessa lukee, että maksuja tarkistetaan, joko vuosittain, tai joka toinen vuosi elinkustannusindeksin mukaan.
Trololloollooo trolli
Vierailija kirjoitti:
Mun eksällä nousee 84€, maksaa nyt neljästä 1200€/kk. Silti pääsee murto-osalla siitä mitä lapsiin menee :D ei edes tapaa niin maksakoot.
Meneeks sulla melkein kolme tonnia kuussa lapsiin?
Vierailija kirjoitti:
Nouseeko kunnan maksamat elarit 7%? Ex-vaimo on elatuskyvytön
T yh isä
Kuule se elatusvelka menee ulosottoon.
T. Juopon lapsi joka hautasi aikuisena vieraantuneen vanhemman ja kuiteista luin kuinka oli viimeisen erän minusta maksanut vasta muutama vuosi aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneeks sulla melkein kolme tonnia kuussa lapsiin?
Eihän tuo edes riitä, saa yli 600 euroa lapsilisiä, joten lähes 4.000 euroa pitäisi mennä lapsiin, niin olisi puntit vasta tasan. Naiset ovat erotilanteissa katkeria ja ahneita possuja.
Onnex join rahat ja oon varaton niin ei tarvitse ex akalle maksella yhtikäs mitään. Tienestit pyöreät 0 euroa vuodessa ja tämä jatkuu kunnes lapsi täyttää 18.
Minunkin ex osoittautui valehtelevaksi pukiksi, tosin ymmärsin olla lisääntymättä kyseisen hepinheiluttelijan kanssa.
Käyttäjä25530 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosi? Ysärillä ja 2000-luvun alussa sain elareita muutaman satasen markkoina. Nyt euroina tuommoisia. Ilmaiset palvelut ovat lisääntyneet ja suuri ihmetykseni; päivähoitoon voi viedä lapsia, vaikka itse olisi kotona. On teillä nykyään hyvin asiat.
Mulla on vanha lompakko tallessa, jossa muistona kauppakuitteja 90-luvun alusta. Oli lama-aika. Vaippapaketti Pamperseja tai Liberoita maksoi 100mk tarjouksessa.
Tikulla silmään joka vanhoja kaivaa.
Vmp!
Mitä lapsesi ajattelisivat, jos tietäisivät miten nimittelet heidän isäänsä täällä keskustelupalstalla? Heille hän on kuitenkin isä ja hänen nimittelynsä olisi yhtä väärin kuin jos hän nimittelisi sinua täällä vaikka ämmäksi, joka jakaa alapäätään kaikille vastaantuleville miehille. Paitsi että Palstammamojen mielestä miehet saavat pilkata naisia, mutta naiset eivät miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Är det bara bittra loosers som skriver här?
Ja, en av dem är du, din lilla jävla bög.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsesi ajattelisivat, jos tietäisivät miten nimittelet heidän isäänsä täällä keskustelupalstalla? Heille hän on kuitenkin isä ja hänen nimittelynsä olisi yhtä väärin kuin jos hän nimittelisi sinua täällä vaikka ämmäksi, joka jakaa alapäätään kaikille vastaantuleville miehille. Paitsi että Palstammamojen mielestä miehet saavat pilkata naisia, mutta naiset eivät miehiä.
Varmaan ap on vähintään osasyyllinen siihen miksi erosivat.
Voin kuvitella että se on tuollainen lihava lyhyttukkainen tatskattu matami jolla on rööki suussa puolet ajasta ja joka toinen sana mitä sen suusta tulee on kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan mun mutsilta joka on helvetin katkera ja syyttää isääni kaikesta. Hanki elämä.
Ei kuulosta läheskään niin katkeralta kun sinä.
Mun isäni antoi veronmaksajien kustantaa siitoksensa ja teki pimeillä töillä melko hyvät tienestit nostaen vielä työttömyyskorvaukset itselleen. Me lapset elettiin köyhyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun isäni antoi veronmaksajien kustantaa siitoksensa ja teki pimeillä töillä melko hyvät tienestit nostaen vielä työttömyyskorvaukset itselleen. Me lapset elettiin köyhyydessä.
Mitä mamma teki?