Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, aletaas ryyppäämään

Nimetön
30.12.2022 |

Ja juhlimaan uutta vuotta. Koppa olutta on ja ruokaa tarpeeksi ja juomaa saa huomenna lisää jos vähenee liikaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu juominen ja aletaan ryyppää

Vierailija
2/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on juoda ennen uutta vuotta niin voitte tulla maanantaina AA kokoukseen puhumaan alkoholinhimostanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan itsemme iloisiksi.

Vierailija
4/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hyvä ihminen ota, se voi olla vaikea irtautua kuten tässä tarinassa oli. https://www.is.fi/viihde/art-2000009286459.html

Silmu yritti irti alkoholista ensin antabuskuurin, sitten kuukauden mittaisen minnesotahoidon avulla.

– Se oli suoraan sanottuna ihmisarvoa alentavaa. Kun minut lyötiin sinne suoraan tölkin äärestä, miten siinä pystyt keskittymään johonkin saarnoihin ja puheisiin, kun olet siinä näin, Silmu sanoo ja tärisyttää vartaloaan voimakkaasti Veikkauksen X-asiakaslehden haastattelussa.

– Mulla meni herne nenään, otin taksin ja lähdin vitt uun sieltä kahden viikon jälkeen. Sen jälkeen olin ehkä kuukauden juomatta, mutta sitten otin muutaman saunakaljan, ja taas se putki lähti päälle.

Vierailija
5/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän elämää kestä ilman viinaa.

Vierailija
6/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset juo alkoholia paljon

Vierailija
7/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla on AINA syytä juhlaan ja rahat löytyy siihen myöskin 🍾🍾🥳🥳🎊

Vierailija
8/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipäs aleta, niin ei tarvi lopettaakaan;)

Vierailija
9/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä hyvä ihminen ota, se voi olla vaikea irtautua kuten tässä tarinassa oli. https://www.is.fi/viihde/art-2000009286459.html

Silmu yritti irti alkoholista ensin antabuskuurin, sitten kuukauden mittaisen minnesotahoidon avulla.

– Se oli suoraan sanottuna ihmisarvoa alentavaa. Kun minut lyötiin sinne suoraan tölkin äärestä, miten siinä pystyt keskittymään johonkin saarnoihin ja puheisiin, kun olet siinä näin, Silmu sanoo ja tärisyttää vartaloaan voimakkaasti Veikkauksen X-asiakaslehden haastattelussa.

– Mulla meni herne nenään, otin taksin ja lähdin vitt uun sieltä kahden viikon jälkeen. Sen jälkeen olin ehkä kuukauden juomatta, mutta sitten otin muutaman saunakaljan, ja taas se putki lähti päälle.

Tuttu tunne. Tavan vuoksi sitten vaan.

Kunnes lopetin ehkä kuusi seitsemän vuotta sitten.

Halusin oman elämänhallinnan itselleni.

Nyt tuon yhden skumppalasin jouluna ja vappuna, mutta en sitä muuten tarvii.

Joskus oli kuva vetää kunnon lärvit ja se känni oli se ihana vapaus. Irti kaikesta!

Nyt tässä on laantunut ja on kiva olla skarppina millonka vaan lähteä vaikka autoilemaan tai lasta hakemaan.

Vierailija
10/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ryyppyputkea ei voita mikään, paitsi viikko raittiina.

T:kaikenkokenut

Vierailija
11/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kela maksaa niin juuaan.

Vierailija
12/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Tavan vuoksi sitten vaan.

Kunnes lopetin ehkä kuusi seitsemän vuotta sitten.

Halusin oman elämänhallinnan itselleni.

Nyt tuon yhden skumppalasin jouluna ja vappuna, mutta en sitä muuten tarvii.

Joskus oli kuva vetää kunnon lärvit ja se känni oli se ihana vapaus. Irti kaikesta!

Nyt tässä on laantunut ja on kiva olla skarppina millonka vaan lähteä vaikka autoilemaan tai lasta hakemaan.

Rivinvaihtoa ei tarvi joka virkkeen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi