Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Minä laitoin anteeksipyyntöviestin, en yrittänyt tungetella tai änkeillä tai jonkun suhteen toivossa sitä tehnyt (hän näytti sen jo heti alkuunsa, ettei ole sillä tavalla kiinnostunut).
Halusin pois vaivaamasta omaa mieltä ja eteenpäin, en tykkää elää sillä tavalla että on ns. likaa pöydällä ja häiriönä mielessä asioita joita voisi korjata.
Etenkin jos oma käytös tuntuu väärältä, niin se on helppo hoitaa noin. Toisia ihmisiä ei voi muuttaa, mutta omia juttuja voi korjata ja kehittyä paremmaksi.
Ehkä saan syksyllä sen mun toivoman aikakoneen postissa, että voin peruuttaa osan mun typeristä jutuista mitä tuli sanottua 🤔
Kivaa iltaa ja hyvää yötä ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Ehkä saan syksyllä sen mun toivoman aikakoneen postissa, että voin peruuttaa osan mun typeristä jutuista mitä tuli sanottua 🤔
Aikakoneelle olis kyllä käyttöä, aika paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Entä jos sillä tungettelemalla olisikin halunnut osoittaa, että haluaa sen suhteen? Sivusta
No ehkä sillä toisella järki pysyi sillä kertaa mukana 🤣. Ja toinen ei herätä luottamusta ja elämältä halutaan edelleen eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, mutta aivan liian kaukana. En ylety sinuun, mutta pidän silti sinusta kiinni. Kauniita unia, kulta.
Ollapa jälleen käden ulottuvilla.
J>P
Vierailija kirjoitti:
Sanottu on sanottu. Korjaa virheesi pikimmin.
Jaa niin mitä sanon? "Hei anteeks, en mä oikeasti tarkoittanut, että ollaan vaan kavereita. Sä kyllä tosin sanoit myös sen jälkeen, että sun kiinnostus on vaan puhtaasti ammattimainen, mut mä kyllä haluaisin olla sun kanssa. Ja voidaanko unohtaa sen, ku haukuin, että sulla on liian iso ego, vaikka olit ihan oikeassa joka asiassa?" Tämä on varmaan hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan huomenna mua kohtaan 🔥 vai 🥶
Jos tulen sinne, niin yritän olla neutraali. Olet kuitenkin viettänyt viikonlopun toisen naisen seurassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Entä jos sillä tungettelemalla olisikin halunnut osoittaa, että haluaa sen suhteen? Sivusta
No ehkä siinä vaiheessa oli sit siihen liian myöhästä.
Sivusta
Kaikki on pelkkää jossittelua mikä on nyt jäänyt vaivaamaan. Sivusta edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulen sinne, niin yritän olla neutraali. Olet kuitenkin viettänyt viikonlopun toisen naisen seurassa. Sivusta
Onko 100% varma tieto?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä syksy tuo tullessaan, sitä ei tiedä kukaan.
Mulle perus arkea ja juhlia. Viime talvena tapasin yhden söpön ja mukavan miehen jonka seurassa oli helppo olla, mutta ghostasin sen koska ajattelin etten ole tarpeeksi hyvä sille.
Ja sitten jos ei tule tuota ajatusta, niin toisella menee niin huonosti ettei oikein onnistu mikään. :D
Eli näillä asetuksilla mulle ei tapahdu mitään tässä ketjun kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 100% varma tieto?
Ei, mutta melko varma olen.
Vierailija kirjoitti:
Kotiintoimituksella, pihalla vastaanottaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiintoimituksella, pihalla vastaanottaen?
Hobby hallista osamaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 100% varma tieto?
Ei, mutta melko varma olen.
Hän palaa aina sen yhden luo.
Pus pus, onko yhtään ikävä?
Eikö näitä trolliketjuja saa poistoon, miten voi joku olla noin sekaisin.
No mitä asialle voisi tehdä?