Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ottaa päähän että epäilit olevan juoni. Siis oikeasti, uskot salaliittoteorioihin. Et tunne minua ollenkaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi, jos näkisit hänet nyt?
Jos nyt tulisi vastaan vaikka iltakävelyllä, niin tuskin sanoisin muuta kuin moi.
OIkeasti haluaisin sanoa, että olet kiinnostava ja oletko vapaa?
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi, jos näkisit hänet nyt?
Haluaisin sanoa, että haluan sinua/ sinut, mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Entä jos sillä tungettelemalla olisikin halunnut osoittaa, että haluaa sen suhteen? Sivusta
No ehkä sillä toisella järki pysyi sillä kertaa mukana 🤣. Ja toinen ei herätä luottamusta ja elämältä halutaan edelleen eri asioita.
Ei kai me hänen kanssaan tietääkseni haluta eri asioita 🤔 tuohon luottamukseen vaikea sanoa mitään.
Ajatellut sua tänään eri paikoissa. Nukuhan hyvin, lähetän iltapusuja tuulen mukana
G:
Mees ny jo nukkuun. Aamulla tarttee taas aikasin nousta.
Vierailija kirjoitti:
Missäs mun rakkain viipottaa?
eksyin kukkapellolle..
🌷🌷🌻🌷🦔🌻🌷🌻🌷🌷
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän että epäilit olevan juoni. Siis oikeasti, uskot salaliittoteorioihin. Et tunne minua ollenkaan. Sivusta
Äh siis onko salaliittoteoria-ihmiset yleisestikin epäluuloisia muita ihmisiä kohtaan ja epäilevät juonittelijoiksi?
Jaahas, apilanlehdet on siis kiellettyjä
Vierailija kirjoitti:
G:
Mees ny jo nukkuun. Aamulla tarttee taas aikasin nousta.
Puhutko itsellesi. Mene vaan ja anna muiden kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis on hiljaisuus💛
No eipä juuri 😔💔
Mitäs te nyt juonitte täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eksyin kukkapellolle..
🌷🌷🌻🌷🦔🌻🌷🌻🌷🌷
Keräsitkö kimpun vai vaan ihastelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh siis onko salaliittoteoria-ihmiset yleisestikin epäluuloisia muita ihmisiä kohtaan ja epäilevät juonittelijoiksi?
Näin. Tai paremminkin ihmiset ovat itse sellaisia millaisiksi epäilevät muita.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen juoni?
Vierailija kirjoitti:
Monia varmasti ottaa päähän, että sinä vuodatat tänne jotain salaliittoteoriaa siitä kuinka sinulla on käsitys että joku on epäillyt sinun toteuttaneen jotain juonta. Tarinan todenperäisyyttä saa kyseenalaistaa vahvasti.
Kauko Röyhkä oli aikaa hiljaa siitä ennenaikaisesta ejakulaatiosta, joka haittasi erään suhteita hyvännäköisten naisten kanssa. Ja jos mies oli köyhä ja lisäksi naisten reisille tulija, niin niille tytöille oli parempia kosijoita jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Pus pus, onko yhtään ikävä?
On ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eksyin kukkapellolle..
🌷🌷🌻🌷🦔🌻🌷🌻🌷🌷
Tuohon lähellekö? 💗😍
On! Tosi kova ikävä sinua