Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt.
Vierailija kirjoitti:
Ai et hyvässä jamassa vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanasta viikonlopusta - nautin kaikesta. Nyt lähetän iltahalauksenja suukon.
kun niin ihanaa oli niin laitapa suoraan hänelle kiitos😉
Voi sua kateellista reppanaa.... On sanottu silmästä silmän, sinäkö kiellät täällä viestittelyn?
en kieltäynyt mitään, ehdotin, koska ei ole uskottavaa laittaa tänne mitään viestiä, jos on ollut kaivatun kanssa ihanaa koko viikonlopun ja kyllä, se on minun mielipiteeni
mitä minä kadehtisin? trolleista en vaan pidä
Mitä trollausta tuossakin taas näit?? Jos eivät ole sellaisissa väleissä, joissa suukkoja lähetellään? Vietän itsekin kaivatun kanssa vapaa-aikaani ja nautin joka hetkestä, mutta ei hän multa mitään suukkoja haluaisi. Kirjoitan ne sitten tänne.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei moni käsitä muiden kohtaloksi. Ajatelkaapa tarkemmin. Hyvä kun muistutit meitä jokaista tästäkin totuudesta. Hyvä kappale muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai, ah niin ihana epälempisiivouspäivä. Olen imuroinut, hinkannut pesusienellä lattialistoja sekä kaappien pintoja. Lika nousee pintaan aina hetki sen jälkeen kun kaappien pintoja on pessyt kunnolla. Aika vanhat kaapistot ja edelliset asukkaat ovat oletettavasti nauttineet helpommasta elämäntyylistä. No, ei se mitään. Mielenkiintoistahan on ollut seurata tätä kaikkea. Ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin muuttamaan niin likaiseen ja paskaiseen, pölyntäyttämään asuntoon. Lattiamaton vaihto aiheutti valtavan pöllyn joka laskeutuessaan sai rätisemään sähkölaitteetkin. Sellaista kaikkea, jumankauta tätä elämää nykyisin! Mitäs sinun päivääsi kuuluu?
Miksi muutit sinne?
Lämpimiä voileipiä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanasta viikonlopusta - nautin kaikesta. Nyt lähetän iltahalauksenja suukon.
kun niin ihanaa oli niin laitapa suoraan hänelle kiitos😉
Voi sua kateellista reppanaa.... On sanottu silmästä silmän, sinäkö kiellät täällä viestittelyn?
en kieltäynyt mitään, ehdotin, koska ei ole uskottavaa laittaa tänne mitään viestiä, jos on ollut kaivatun kanssa ihanaa koko viikonlopun ja kyllä, se on minun mielipiteeni
mitä minä kadehtisin? trolleista en vaan pidä
Vähän sama kuin aiemmin hyvistä panoista palstalla kiittänyt, muijalle terveisiä lähettänyt yksilökin. Eikö voisi kehua hyvistä panoista heti panon päälle, ja lähettää sitten Marjaterttu-Einopetterille terveisiä toisen lähtiessä. Eri
Kerro mulle mitä sä haluaisit? Vai onko tämä tilanne nyt hyvä? J-miehelle
Vierailija kirjoitti:
Nurtsilla huoletonna chillailen ja sua ihana ajattelen. Ympärillä sudenkorentoja, perhosia ja kauniita kukkia. Hyvää musaa, laittaa välil tanssittaa. Kaiken kauniin keskellä, kasvosi lempeät sinisilmä nään ja alkaa hymyilyttää.
Saispa jakaa sun kans tällaisen hetken, tehdä vaik joelle retken. Milloin ois aika bocadillon...
Nähdään ja tuun viel ehdottaa! Ihastunut n. <3
Päivä kului samoissa merkeissä. Olisin voinut laittaa lähes saman viestin kaivatulle, mutta eri tunnistein;)
Vierailija kirjoitti:
Kun sua katselee viikon töissä, menee pää aina pyörryksiin ja perjantaina on sellainen olo, että varmasti vuodatan sulle vielä kaikki tunteeni.
Viikonlopun aikana pää selkiytyy ja nyt sunnuntaina tuntuu koko ajatus taas hullulta.
Ja huomenna lähtee kai rumba taas käyntiin.
Ikuinen pyörteeni.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ihanista ihanin M 🥰.
Hearts are wild creatures, that's why our ribs are cages.
Hetken luulin, että tuossa viitattiin muhun, koska oon siteerannut tuota samaa muodossa: "Our hearts are monsters. That's why our ribs are cages." Mun nimi ei kuitenkaan ala M-kirjaimella. Eli läheltä liippas, mutta ohi silti.
Vierailija kirjoitti:
Aitoa rakkautta ja sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitoa rakkautta ja sitoutumista.
Löytyy. Mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Takaisin tullaan yleensä vain hyötymään ja kiusaamaan, jos ei omaa onnea löytynytkään jonkun toisen kanssa.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin nuolla persettäsi.
En pidä perseen nuolijoista😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sillä tungettelemalla olisikin halunnut osoittaa, että haluaa sen suhteen? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai, ah niin ihana epälempisiivouspäivä. Olen imuroinut, hinkannut pesusienellä lattialistoja sekä kaappien pintoja. Lika nousee pintaan aina hetki sen jälkeen kun kaappien pintoja on pessyt kunnolla. Aika vanhat kaapistot ja edelliset asukkaat ovat oletettavasti nauttineet helpommasta elämäntyylistä. No, ei se mitään. Mielenkiintoistahan on ollut seurata tätä kaikkea. Ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin muuttamaan niin likaiseen ja paskaiseen, pölyntäyttämään asuntoon. Lattiamaton vaihto aiheutti valtavan pöllyn joka laskeutuessaan sai rätisemään sähkölaitteetkin. Sellaista kaikkea, jumankauta tätä elämää nykyisin! Mitäs sinun päivääsi kuuluu?
Miksi muutit sinne?
Halusin muuttaa. Oli ainoa jonka sain siihen hätään, tosin muuten kaikki kohdallaan. Ei se ollut ongelma, olen hyvä siivoamaan.
Mielelläni mä sinut näkisin kyllä, mutta huonolla tuurilla emme näe enää koskaan toisiamme. Kun vanhana ei välttämättä edes näe.