Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Entä jos sillä tungettelemalla olisikin halunnut osoittaa, että haluaa sen suhteen? Sivusta
Suhteeseen tarvitaan aina kaksi... Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi vetää puoleensa ja ihastus saa monesti pään sekaisin, mutta toisilla järki pysyy silti mukana. Toinen ei välttämättä herätä luottamusta tai elämältä halutaan aivan eri asioita tai sekä että. Tai mitä tahansa. Aika moni haluaa uskollisen suhteen, jossa on yhteiset haaveet ja tavoitteet. Suhteeseen aletaan silloin vain, jos uskotaan näiden täyttyvän.
Tämä. Kukaan ei ole kenellekään tunteitaan saati suhdetta velkaa, ei edes vaikka niitä tunteita oliskin. Eri
Eikä selityksiä tarvita tai kaivata, jos on tullut kohdelleeksi toista huonosti. Eikä anteeksiantoa tai mitään muutakaan. Pitää elää niin kuin opettaa, eikä vääntää edestakaisin väkisin tai tungetella takaisin.
Entä jos sillä tungettelemalla olisikin halunnut osoittaa, että haluaa sen suhteen? Sivusta
Suhteeseen tarvitaan aina kaksi... Sivuhuomio
No tämä olisi kiva tietää, että onko ihan pois suljettu ajatus. Sivusta edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin nuolla persettäsi.
En pidä perseen nuolijoista😁
Kröhöm. Ymmärrän yskän. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanasta viikonlopusta - nautin kaikesta. Nyt lähetän iltahalauksenja suukon.
kun niin ihanaa oli niin laitapa suoraan hänelle kiitos😉
Voi sua kateellista reppanaa.... On sanottu silmästä silmän, sinäkö kiellät täällä viestittelyn?
en kieltäynyt mitään, ehdotin, koska ei ole uskottavaa laittaa tänne mitään viestiä, jos on ollut kaivatun kanssa ihanaa koko viikonlopun ja kyllä, se on minun mielipiteeni
mitä minä kadehtisin? trolleista en vaan pidä
Ja katsos, minullakin on mielipiteeni. Näen kaivattuani usein ja laitan viestiä myös tätä kautta - jo vuoden on sanottu trolliksi, epäilty vaikka mistä ja minä vaan elän ihan oikeaa elämää.
Joka kerta huomaan, ettei tänne mielikuvituspalstalle kannata laittaa tekstiä tosi elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Olet mun puolukka.
Kitkerä, katkera ja hapan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai, ah niin ihana epälempisiivouspäivä. Olen imuroinut, hinkannut pesusienellä lattialistoja sekä kaappien pintoja. Lika nousee pintaan aina hetki sen jälkeen kun kaappien pintoja on pessyt kunnolla. Aika vanhat kaapistot ja edelliset asukkaat ovat oletettavasti nauttineet helpommasta elämäntyylistä. No, ei se mitään. Mielenkiintoistahan on ollut seurata tätä kaikkea. Ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin muuttamaan niin likaiseen ja paskaiseen, pölyntäyttämään asuntoon. Lattiamaton vaihto aiheutti valtavan pöllyn joka laskeutuessaan sai rätisemään sähkölaitteetkin. Sellaista kaikkea, jumankauta tätä elämää nykyisin! Mitäs sinun päivääsi kuuluu?
Miksi muutit sinne?
Halusin muuttaa. Oli ainoa jonka sain siihen hätään, tosin muuten kaikki kohdallaan. Ei se ollut ongelma, olen hyvä siivoamaan.
Lähditkö pois suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle mitä sä haluaisit? Vai onko tämä tilanne nyt hyvä? J-miehelle
Milloin olette nähneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olette nähneet?
Toukokuun loppupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai, ah niin ihana epälempisiivouspäivä. Olen imuroinut, hinkannut pesusienellä lattialistoja sekä kaappien pintoja. Lika nousee pintaan aina hetki sen jälkeen kun kaappien pintoja on pessyt kunnolla. Aika vanhat kaapistot ja edelliset asukkaat ovat oletettavasti nauttineet helpommasta elämäntyylistä. No, ei se mitään. Mielenkiintoistahan on ollut seurata tätä kaikkea. Ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin muuttamaan niin likaiseen ja paskaiseen, pölyntäyttämään asuntoon. Lattiamaton vaihto aiheutti valtavan pöllyn joka laskeutuessaan sai rätisemään sähkölaitteetkin. Sellaista kaikkea, jumankauta tätä elämää nykyisin! Mitäs sinun päivääsi kuuluu?
Miksi muutit sinne?
Halusin muuttaa. Oli ainoa jonka sain siihen hätään, tosin muuten kaikki kohdallaan. Ei se ollut ongelma, olen hyvä siivoamaan.
Lähditkö pois suhteesta?
En, muutin vain asunnosta toiseen. Asunnon omistaja vaihtui ja samalla tällainen osoitteenmuutos.
Mitäpä syksy tuo tullessaan, sitä ei tiedä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä syksy tuo tullessaan, sitä ei tiedä kukaan.
Tiedätkö jotain mitä mä en? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siinä vaiheessa oli sit siihen liian myöhästä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siinä vaiheessa oli sit siihen liian myöhästä.
Sivusta
Tuuliviirien ongelmia. Olisi pitänyt ajoissa sanoa suoraan, eikä kuvitella kaikkea päässään vuosien ajan. Siis jos se toinen ei tosiaankaan halua sitä toista enää nähdä ihan syystä. Aika röyhkeää kuvitella muuta, jos on toiminut itse väärin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluan enemmän kuin palstalla viestittelyä.
Kaunis ilta taas edessä - ulos en jaksa lähteä, mutta voi sitä nauttia parvekkeellakin.
Ootkohan huomenna mua kohtaan 🔥 vai 🥶
Vierailija kirjoitti:
Olet mun puolukka.
Hapan ja kirpakka, mutta ah! niin terveellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et halua mennä pidemmälle kaivattusi kanssa?
Haluan. Ihastuin ensitapaamisella, toisella rakastuin. Olisin halunnut tuolloin jo sanoa, mutta siinä oli muuta. En tarkoita, et olin/oon varattu. Hänellä kai tilanne toinen. Voisin olla frendi. Haluan parisuhteeseen. Olla rakastettu, antaa ja saada. Kaipaamani kanssa mieluiten... Tulevaisuus edessä unelmia toteuttaen. Hän, mies ajatuksissa aamusta iltaan ja yöhön.
"Toiveeni näkemisestä vien tähtiin, pitkin kuunsiltaa".Yhteyttä ei ole, soittaisin jos voisin
ja sanoisin, et on tärkeä ja rakas ja ajatuksissa.
Toisen matkaan lähdit, mutta ei se homma toiminutkaan. Harmi. Takas ei ole tulemista.