Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Mun oikean pitää olla hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, liikunnallinen, leikkisä ja suoraselkäinen aikuinen mies💙.
En ala kenenkään kodinhengettäreksi. Kirjoja ei lueta sängyssä. Eikä puhelinta hierota vieressä. Vaan minua😅
Vierailija kirjoitti:
Mun oikean pitää olla hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, liikunnallinen, leikkisä ja suoraselkäinen aikuinen mies💙.
En ala kenenkään kodinhengettäreksi. Kirjoja ei lueta sängyssä. Eikä puhelinta hierota vieressä. Vaan minua😅
Mun oikean pitää olla kodinhengetär, joka lukee mulle kirjaa sängyssä.
t. hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, liikunnallinen, leikkisä ja suoraselkäinen aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettaisiinko yhdessä sängyssä?
Käviskö Sinuhe egyptiläinen?
Mieluummin jotain muuta. Olen lukenut sen kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet nostavat tunteet pintaan, ymmärrystä 🧡
Setämiehet aiheuttaa valtavia myötähäpeän ja säälin tunteita, kuten typerät ja kouluttamattomat etuotsalohkodementiaa sairastavat vanhukset yleensä. Komppaillaan että juu juu, niin niin, kyllä kyllä, jotta sedästä pääsee eroon asap.
Höpö, höpö. Voimamies sedistä kiinnostuu hieman nuoremmatkin tammanalut.
Setämiehissä on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kenenkään kodinhengettäreksi. Kirjoja ei lueta sängyssä. Eikä puhelinta hierota vieressä. Vaan minua😅Mun oikean pitää olla kodinhengetär, joka lukee mulle kirjaa sängyssä.
t. hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, liikunnallinen, leikkisä ja suoraselkäinen aikuinen mies
Onnea sen oikean etsintään😊
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-gallup: Omistatko kirjahyllyn? Onko siinä kirjoja vai koriste-esineitä?
Tuli mieleeni, kun pyyhin pölyjä kirjahyllyistäni, että kaivatullani tuskin on kirjahyllyä. Epäilenpä harrastaako lukemistakaan.
Kolme isoa hyllyä täynnä levyjä (LP+CD+sinkut) ja kirjoja, plus leffoille yksi pienempi. Käyttöönottoa odottaa viides hylly. Järjetöntähän tämä on, mutta minkäs teet.
Kiukutteleks sä täälläkin mulle? 🤔 Pyysin jo anteeksi mun sanoja.
Vois vaik liikkuu
Silmäkulmast nään ku meille valo vilkkuu
Vois vaik liikkuu
Tulevaisuuteen
Vois vaik liikkuu
Uudet tuulet puhaltaa läpi näist huoneist
Vois vaik liikkuu
Tuntemattomaan
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Lämpöisiä pitkiä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Siveys kaiketi tarkoittaa sitä, ettei elostele julkisesti
Nykyään varmaan näin. En ole ikinä mieltänyt itseäni mitenkään siveäksi ihan vaan sen vuoksi millainen olen, mutta kun kaikenmaailman intiimiasioiden jakamisesta someen, cockface selfieistä ja perseen heiluttelusta on tullut julkista muillakin kuin alan ammattilaisilla, niin alan olla jotain konservatiivi-osastoa :D
Lähtisitkö mukaan kapteenin?
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet panevat parastaan, muut mitä sattuvat saamaan.
👌
Hei, liiku tuntemattomaan nyt
Luulin ennen etten tähän pystynyt
Mulla on sanoi millä mä kerron mun tunteist
Väärin on väärin, mut elääkki pitää
Oli talo mis me tavattiin
Sisaruksii, ja homma oli siin
Pitki rappusii, homma ei kaatunu
Anteeks siit et oon räppäri paatunu
Osapuillee tunteet maatunu on
Vaik saavutin tän en oo murheeton
Ja järvien pinnasta pilvetki heijastuu
Tää on maisema mis viettäs jouluu
Mietin sillo ja mietin viel tänää
Iltahämärällä mua enite hämää
Laittaa yksinää koristeita kuusee
Paluu tulevaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Aika paha jos ei saa kirjaa lukea sängyssä, puhelinkielto makuuhuoneessa on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kenenkään kodinhengettäreksi. Kirjoja ei lueta sängyssä. Eikä puhelinta hierota vieressä. Vaan minua😅Aika paha jos ei saa kirjaa lukea sängyssä, puhelinkielto makuuhuoneessa on hyvä
En halua lukutoukka elämääni.
Penikset ovat pidenneet Ylilääkäri maalaa katastrofaalisen uhkakuvan seurauksista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9632723a-ac6f-44b4-8624-84933feb1837
Vierailija kirjoitti:
Tulen aina iloiseksi, kun näen sinut. Olet valaissut elämääni kauan, tietämättäsi
Nyt kun mietin, niin näinhän se just on.
Käviskö Sinuhe egyptiläinen?