Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt kaivattusi kotona?
En, eikä hän minun. Tuskin tullaan käymäänkään.
Ehkä sun pitää sit vaan keskittyä siihen Annaan. Pussasittekin kuulemma silloin vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oikean pitää olla hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, liikunnallinen, leikkisä ja suoraselkäinen aikuinen mies💙.
En ala kenenkään kodinhengettäreksi. Kirjoja ei lueta sängyssä. Eikä puhelinta hierota vieressä. Vaan minua😅Mun oikean pitää olla kodinhengetär, joka lukee mulle kirjaa sängyssä.
t. hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, liikunnallinen, leikkisä ja suoraselkäinen aikuinen mies
Sä oot sittenkin täällä!
- sivusta, etsivä löytää
Kyllä mä olen ihan omassa kodissani. Minua ei helpolla löydä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet nostavat tunteet pintaan, ymmärrystä 🧡
Setämiehet aiheuttaa valtavia myötähäpeän ja säälin tunteita, kuten typerät ja kouluttamattomat etuotsalohkodementiaa sairastavat vanhukset yleensä. Komppaillaan että juu juu, niin niin, kyllä kyllä, jotta sedästä pääsee eroon asap.
Höpö, höpö. Voimamies sedistä kiinnostuu hieman nuoremmatkin tammanalut.
Setämiehissä on sitä jotain.
On, heillä on kusen polttamat kalsarit
Mamman halaaminen lempeästi, saa mamman pahantuuleen menemään pois.
Mihin pahantuuleen ne oikein sit menee? Eri
Sun pää kääntyy heti kun joku sulle vähän flirttaa. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet aiheuttaa valtavia myötähäpeän ja säälin tunteita, kuten typerät ja kouluttamattomat etuotsalohkodementiaa sairastavat vanhukset yleensä. Komppaillaan että juu juu, niin niin, kyllä kyllä, jotta sedästä pääsee eroon asap.
Onpa sulla käynyt huono tuuri.
Ihqulle hyvää yötä. Laitan toisen viestin toisaalle.
Vierailija kirjoitti:
Penikset ovat pidenneet Ylilääkäri maalaa katastrofaalisen uhkakuvan seurauksista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9632723a-ac6f-44b4-8624-84933feb1837
Ulkomailla, Suomessa ollaan edelleen pikkukikkeleitä, kuten esimerkiksi suurimmalla osasta setämiehiä, joilla kikkeli on surkastunut mahan takia toimintakyvyttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko käynyt kaivattusi kotona?
En, mutta olisi ollut mahdollisuus käydä erään asian puitteissa. Jänistin ja kyllä jälkeenpäin kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
G: kirjahyllystä. Mul oli vanha senkki, joka suvus kulki ja vitriinikaappi, muuttaessani annoin ne eteenpäin. Nyt tv-tason alla joitain kirjoja. Kirjasto on ok. Mies ketä kaipaan, on käynyt entisessä kodissani vuonna 21...
Olisi kiva pyytää nykyiseen ja näyttää myös salavat. <3
olikohan mun x?
Lukisin sulle mieluusti jotain. Tykkään eläytyä.
Mieluusti kuuntelisin kyl sua, rakastan ääntäsi.
Jalat on kans tärkeät ja olis ihanaa, kun oot tehnyt duunipäivää. Ja muutenkin/muutakin...
Luettaisko myös altaal, kun ollaan matkoil ja tehty ehkä joku päiväretki. Ottaa vaik drinksut tai vesi, jos tykkäät enempi. Tykkään joskus ottaa lasin kaks, mut en välitä yksin. K <3...
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä... kirjoitti:
Helliä, lämpöisiä ja kuumia ajatuksia susta.
Oot vaan niin ihana mies. Tykkään susta niin!Valitettavasti tunne ei ole molemminpuolinen. Mun kaivattuni, ehkä tiedostamatta, käytöksellään, tietämättäni hänen olevan varattu, satutti sydäntäni.
Ehkä jotain hyvää kuitenkin koitui, sillä esitin että minuun ei satu, vaikka sattuikin ja sattuu edelleen. Ehkä hän veti johtopäätöksiä, että olen jokin hiton pelimies joka vain halusi valloittaa.
Ajan kanssa saatan kiinnostua jostain toisesta, mutta tällä hetkellä en pysty.
Parantelen itseäni niin hyvin kuin pystyn.
Antoisat illanjatkot kaikille.
-sivusta
Joskus varatutkin rakastuu toiseen ja särkee sydämmensä. Niin voi käydä vaikkapa jos suhteessa on tapahtunut jotain mikä on rikkonut suhteen sisältä. Sydän ei aina seuraa sääntöjä vaan sillä on oma tahtonsa. Tällaisessa tilanteessa joku voi myös valita niin kuin pitää kaikille reiluinpana, vaikkei oikeasti edes tiedä, mitä se tarkoittaa.
Saat tietää totuuden vain kysymällä ja kertomalla suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasin aivoton mölinä jatkuu, mutta järjen ääni Shrek?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penikset ovat pidenneet Ylilääkäri maalaa katastrofaalisen uhkakuvan seurauksista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9632723a-ac6f-44b4-8624-84933feb1837Ulkomailla, Suomessa ollaan edelleen pikkukikkeleitä, kuten esimerkiksi suurimmalla osasta setämiehiä, joilla kikkeli on surkastunut mahan takia toimintakyvyttömiksi.
Suomalaiset setämiehet on maailmankuuluja kovasta potenssistaan ja korkeista kriteereistä naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pahantuuleen ne oikein sit menee? Eri
Eipä viisastella. Hyvä mies kitkee naisestaan tuon ivallisuuden demonin pois, muutamalla läimäytyksellä takalistolle.
No jaa, kyllä hyvät naiset valitsee kumppaneikseen läimäyttelijöitä parempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pää kääntyy heti kun joku sulle vähän flirttaa. 💛🌞
Tunnut sinäkin tykkäävän huomiosta.
Taidat olla tänään ryyppäämässä. Hyvät yöt 💤
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Timolle! 😘
Kiitos samoin. Toivottavasti tuleva yö on parempi kuin viime yö; sain näet mielettömän SUONENVEDON jalkaani. Uskomaton kipu! En ole aiemmin tuollaista kokenut. Vanhuus ei tule yksin... tai siis näyttää tulevan, mutta ei ilman vaivoja. :|