Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
18341/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on aina rumaa. Koskee myös pakit saaneita ja eronneita. Jokainen tapaamani ihminen on ollut ainutlaatuinen.

Vierailija
18342/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.

Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕

Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍

Paino sanalle: joillekin 👍

Pariutuminenhan olisi helppoa, jos olisi jotkut kiveenhakatut signaalit, ja kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla.

Niin, kaksipiippuista. Oletetaan, että juuri se josta itse on kiinnostunut, tietää kiinnostuksen pelkästä katseesta ja juttelusta, mutta samalla nämä asiat ovat päivittäistä, normaalia toimintaa useimmille ihmisille, ja eivät itsessään meinaa mitään. Se että joku jollain tietyllä äänensävyllä toivottaa huomenet ja samalla vilkaisee silmiin, tuskin on mitään peruskohteliaisuutta ihmeempää.

Työpaikan nuori naissiivooja toivottaa kaikille huomenet pirteällä äänensävyllä ja hymy naamalla, tuskin hän kaikista vastaantulijoista on kiinnostunut kumminkaan.

Ei ollut kyse mistään perusystävällisyydestä

Saahan sitä kaikkea kuvitella mielessään.

Välillä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten käyttäytyy. Perusystävällisyys tarkoittaa sitä, että käyttäytyy samalla tavalla jokaisen kanssa. Jos samalla intensiivisellä katselisi kaikkia ihmisiä, niin sitten uskon sen olevan perusystävällisyyttä.

Tämä on mielestäni erittäin hyvin sanottu.

Ei kai kukaan seuraa toisen ihmisen mukana 24/7 tarkkailemassa, millä intensiivisyydellä se ihmisiä katsoo. Joo, se voi sen R-kiskan sisällä luoda just sille kaikkein tiiveimmän katseen, mutta jollekin toiselle taas töissä, apteekissa, harrastuksessa... eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18343/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja aitorakkaus eivät löydä toisiaan.

Oon kerrankin samaa mieltä sun kanssas.

Kiitos tästä.

Ole hyvä

Vierailija
18344/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, komeita miehiä olisi paljon tarjolla. Edelleen ihanimmat miehet tuijottelee, on kai se ihan kivaa piristystä. 😉

Vierailija
18345/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hän olisi ystävällinen, kenties flirttailisikin asioidessaan. Mutta tuntuisi ikävältä jos sängyssä kuvittelisi jonkun muun kanssa olevansa.

Vierailija
18346/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.

Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍

Paino sanalle: joillekin 👍

Pariutuminenhan olisi helppoa, jos olisi jotkut kiveenhakatut signaalit, ja kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla.

Niin, kaksipiippuista. Oletetaan, että juuri se josta itse on kiinnostunut, tietää kiinnostuksen pelkästä katseesta ja juttelusta, mutta samalla nämä asiat ovat päivittäistä, normaalia toimintaa useimmille ihmisille, ja eivät itsessään meinaa mitään. Se että joku jollain tietyllä äänensävyllä toivottaa huomenet ja samalla vilkaisee silmiin, tuskin on mitään peruskohteliaisuutta ihmeempää.

Työpaikan nuori naissiivooja toivottaa kaikille huomenet pirteällä äänensävyllä ja hymy naamalla, tuskin hän kaikista vastaantulijoista on kiinnostunut kumminkaan.

Ei ollut kyse mistään perusystävällisyydestä

Saahan sitä kaikkea kuvitella mielessään.

Välillä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten käyttäytyy. Perusystävällisyys tarkoittaa sitä, että käyttäytyy samalla tavalla jokaisen kanssa. Jos samalla intensiivisellä katselisi kaikkia ihmisiä, niin sitten uskon sen olevan perusystävällisyyttä.

Tämä on mielestäni erittäin hyvin sanottu.

Ei kai kukaan seuraa toisen ihmisen mukana 24/7 tarkkailemassa, millä intensiivisyydellä se ihmisiä katsoo. Joo, se voi sen R-kiskan sisällä luoda just sille kaikkein tiiveimmän katseen, mutta jollekin toiselle taas töissä, apteekissa, harrastuksessa... eri

Jos niissä katseissa on eroja esim. Miehen ja naiseen verrattuna, niin ei se ole mitään perusystävällisyyttä.

Vierailija
18347/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin vielä joskus kuulla ajatuksiasi tästä kaikesta.

Onko tänä hänelle, joka ehdotti joskus juttelemista?

Vierailija
18348/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.

Vierailija
18349/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun joku katsoo sillä tavalla, vaikka kyse on tietysti paljon monimuotoisemmasta ilmiöstä kuin vain katseista, jotka ovat vain katseita.

Vierailija
18350/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta en haluaisi kuin viestin sinulta, että tykkäät. Se riittäisi.

J:lle

Nyt me kaikki palstan J:t lähettävät kaivatuilleen viestin, jossa he tunnustavat rakkautensa, ja monen ihmisen elämä menee ihan uusiksi. Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
18351/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ymmärrä mistä on kyse

Vierailija
18352/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt piristävää jos joku ihana ja seksikäs katselee ja yhdessä katsellaan!

Päivä taas vähän kevyempi sen jälkeen.

Mitäs sitten jos tämä toinen katselija on liikkeellä tositarkoituksella, ja toisen mielestä on vain pientä piristettä päivään? Kenties varattuna vieläpä.

Lopputulos = 💔

Vierailija
18353/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon miehiä ja niin vähän aikaa. Tottahan tuokin klisee on.

Vierailija
18354/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.

Aika monen naisen on vaikea ihastua nuorena, kun tarjonta on niin laimeaa eikä saa koskea niihin 30- 40v setiin ilman mummojen maiskuttelua, paheksuntaa ja lasuilmoitusta

Vierailija
18355/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole merkki pistään pääviasta

Vierailija
18356/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania, komeita miehiä olisi paljon tarjolla. Edelleen ihanimmat miehet tuijottelee, on kai se ihan kivaa piristystä. 😉

Kunhan pidät sen vain piristyksenä😉

Vierailija
18357/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen naisen on vaikea ihastua nuorena, kun tarjonta on niin laimeaa eikä saa koskea niihin 30- 40v setiin ilman mummojen maiskuttelua, paheksuntaa ja lasuilmoitusta

😂 Niin siis tuohan on oikein pätevä syy tehdä lasu 😂

Vierailija
18358/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt jo vähän, mitä tarkoitat jääräpäisyydelläsi.

Vierailija
18359/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla just ajattelin sua, ja aamuyöstä olitkin soittanut mulle, kun vielä nukuin. Telepatiaa?

Vierailija
18360/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole monelle naiselle vaikeaa, suurin osa nuorista ihastuu ja seurustelee nuorena (ikäistensä kanssa).

Älä yleistä omaa kokemustasi, kuulostaa tosi harvinaiselta. Nuoret ihastuu just helpoiten.

Ketju on lukittu.