Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ajattelen kauniita asioita. Piirtelen kaivon seinille kuvia rakkaudesta, hellyydestä, onnesta ja ilosta. Lähetän tuulen mukana maailmalle ilmapalloja joissa jokaisessa pieni iloinen runo. Kaivon sijainti nyt kyllä vähän vaihtuu, mutta täällä olen silti suojapaikassani, lopun elämääni, olettaisin
Hyvää yötä Narnia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan niitä tunnisteita paljonkin joita voisin tänne laittaa, mutta ethän sä muista kumminkaan.
Etunimen eka kirjain? sitte sukunimen viimine kirjain?
J, a
Ei ole, älä puutu viestiini
No kerro sitten oma versiosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, jos saataisiin olla sylitysten.
Ajattelen, jos oltaisiin nyt saunassa.
Heitänkö löylyä?
Heitä vaan!
Lähdetkö jo uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei karvainen kaverini!
Lähden kohta maaseudulle ja kiipeen ekaksi puuhun.
Jännää!
Olisitpa mukana.
🐾😽🐾En oo enää karvainen. Sheivasin kesäksi lähes kaiken ja kävin vahassa 😞
Minäpä kävinkin eilen Pallivahassa.
Oli paljon helpompaa kun katosit yhtäkkiä etkä käynyt siellä pitkään aikaan ollenkaan. Nyt ilmestyt sinne ehkä kerran kuussa laittamaan mun koneet täysille kierroksille ja sitten olen levoton seuraavat pari viikkoa. Toivottavasti et luule edelleen että jotenkin häiritset mua.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen kauniita asioita. Piirtelen kaivon seinille kuvia rakkaudesta, hellyydestä, onnesta ja ilosta. Lähetän tuulen mukana maailmalle ilmapalloja joissa jokaisessa pieni iloinen runo. Kaivon sijainti nyt kyllä vähän vaihtuu, mutta täällä olen silti suojapaikassani, lopun elämääni, olettaisin
Hyvää yötä Narnia
Minäkin samaistun tuohon kaivon pohjalla olemiseen. Lempee sulle veli/sisko.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
En mä oo tilannut mitään.
Tulkaa pois sieltä kaivosta, ei tee hyvää tuommonen kaivossa hengailu, vilustuttekin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Iho tuoksuu tervasaippualta. Hot or not?
Terva tuoksuu ihanalle.
Vierailija kirjoitti:
Oli paljon helpompaa kun katosit yhtäkkiä etkä käynyt siellä pitkään aikaan ollenkaan. Nyt ilmestyt sinne ehkä kerran kuussa laittamaan mun koneet täysille kierroksille ja sitten olen levoton seuraavat pari viikkoa. Toivottavasti et luule edelleen että jotenkin häiritset mua.
Missä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Narnia
Muutatko toiseen kaupunkiin? Vaihdatko työpaikkaa?
Häiritsen kumminkin ja siksi en sinne enää tule. Voit ulkoilla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua koko lenkin ajan.
Lenkkeiletkö R:n kans?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä sekoitat johonkin kaksoisolentoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies tulee vastaan niin älä sitten vilkuile sitä jatkat lenkkeilyä vaan kaikessa rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeiletkö R:n kans?
Tottakai. Paras kaverini.
Ei ole, älä puutu viestiini