Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
17141/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut varmaan omat kämpät ideaali, vierekkäin toki.

Vierailija
17142/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut onhan tää hullua miten kauan ollaan "juteltu näin ja oltu ihan lähekkäin. Vähän kun ois valtion raja välissä mitä ei oo voinu ylittää.

No joo! Tää on kyllä tosi outo tilanne

Oisin voinu vaikka joka päivä käydä kylässä..

Niin oisit :)

Sen sijaan ollaan kiukuteltu toisillemme anonyymisti, jotenkin ei ihan nyt järkevältä kuulosta

Ai, ootko sä kiukutellut mulle täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17143/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Ja yhtälailla internetistä löytyy useita tatuoitujen kertomia tarinoita siitä, miten he ovat menettäneet työnsä, työpaikka on jäänyt saamatta tai heidät on suljettu jonkun yhteisön tai ryhmän ulkopuolelle tatuointien takia.

Eihän se vika silloin niissä tatuoinneissa ole...

Niissäpä se vika juuri on - tatuoinneissa. Teoilla on seurauksia.

Kyllä se vika on sun kaltaisissa idiooteissa, ketkä arvostelee muiden ihmisten tekemisiä, kun ei ole elämässä muutakaan sisältöä.

Totta kai tekoja saa arvostella. Sehän ei ole henkilön väheksymistä ihmisenä ja persoonana, vaan hänen vapaasta tahdostaan tekemiensä tekojen kritisointia. Ei kukaan ole arvostelun yläpuolella. Pitää elää ja toimia niin, että teot kestävät tarkastelua. Jotkut teot ovat sellaisia, että niistä seuraa "viien minnuutin makia, yheksän kuukauven kipiä ja ikkuinen häpiä". Jotkut vaan kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa ja silti heitä pitäisi muka arvostaa. Ei se niin mene.

Ja sitten mietit, miksei kukaan tykkää susta, koska tarvii palstailla päivät pitkät?

Tykkää monikin - useat olisivat ottaneet mieheksikin - mutta valitettavasti eivät just ne, joista itse tykkään.

Mulle tollane ihana molokottaja. Taivukko nä ilikiäksi koskaa?

Kyllä sitä pittää välillä vähä äyästääkki. Välillä on rätväkkäämpää menua, välillä janttavun vaa sohovalle. Mutta en piuvaa kenneenkää, jos toinenki haluaa oikasta. En sunkuta enkä passuuta. Jos pörhäytän niin omin jalon tuun takasi. Ja kompiaisia ostan, jos sua alan.

Niin niin, unoha!

Vierailija
17144/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia pitäis ottaa mies jota ei halua muuttaa, mut ei niitä ole 🤔

Minkä takia sen kumppanin pitäis olla niin täydellinen? Ei ennen vanhaan nyhjätty 24/7 yhdessä ja kuviteltu sen olevan yhtä auvoa ja iloa. Ihmiset oli metsissä tai pellolla tekemässä töitä jne, ei ehdi toiseen niin paljon ärsyyntyä edes. Varmaan ihmisille tekis ihan hyvää tehdä enemmän omia juttujaan itsekseen vaikka olis suhteessa niin ei ala pipo kiristämään.

Joo noin ajattelin itsekin. Sitten tajusin, että meillä on vaan yksi elämä. Miksei tavoittele sitä täydellisyyttä mitä se voi parhaimmillaan olla?

Toki. Sitten pitää vaan oppia tunnistamaan se ihmistyyppi jonka kanssa tuntuis kun olis hyvä ystävä myöskin jne, eli kemiat kohtaa täydellisesti.

Vierailija
17145/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut onhan tää hullua miten kauan ollaan "juteltu näin ja oltu ihan lähekkäin. Vähän kun ois valtion raja välissä mitä ei oo voinu ylittää.

Sen sijaan ollaan kiukuteltu toisillemme anonyymisti, jotenkin ei ihan nyt järkevältä kuulosta

No, miten sen nyt ottaa, ei tää ihan putkeen oo menny aina

Vierailija
17146/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten nähty tänään, vaikka niin toivoin. Huomenna? 💗

Ei varmaan mulle, mutta ei nähdä huomenna.

Miks ei?

Vaimon kanssa tantrakurssilla.

Ei sillä ole vaimoa.

Vierailija
17147/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Vierailija
17148/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni taas pahoitin😅. Käyttäydyt välillä, kun olisit minun miesystävä.

Voi hyvin silti.

Vierailija
17149/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen puolison täydellinen tarvitsis olla, mutta sellainen, joka kuitenkin viihtyy sun seurassa, haluaa sua, eikä juokse vieraissa. Ei vaan löytynyt sellaista.

Vierailija
17150/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miten sen nyt ottaa, ei tää ihan putkeen oo menny aina

No ei. En tunnista läheskään aina sun viestejä täältä. Etkä sinäkään varmaan mun

Vierailija
17151/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko teidän vanha talo on uudisasutettu?

Jos yksi muuttaa, ei muiden tarvitse lähteä

Vierailija
17152/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sen kumppanin pitäis olla niin täydellinen? Ei ennen vanhaan nyhjätty 24/7 yhdessä ja kuviteltu sen olevan yhtä auvoa ja iloa. Ihmiset oli metsissä tai pellolla tekemässä töitä jne, ei ehdi toiseen niin paljon ärsyyntyä edes. Varmaan ihmisille tekis ihan hyvää tehdä enemmän omia juttujaan itsekseen vaikka olis suhteessa niin ei ala pipo kiristämään.

Joo noin ajattelin itsekin. Sitten tajusin, että meillä on vaan yksi elämä. Miksei tavoittele sitä täydellisyyttä mitä se voi parhaimmillaan olla?

Toki. Sitten pitää vaan oppia tunnistamaan se ihmistyyppi jonka kanssa tuntuis kun olis hyvä ystävä myöskin jne, eli kemiat kohtaa täydellisesti.

Näin. Harmi vaan, et en ole unelmien nainen niille joiden kanssa mulla kohtaa kemiat.

Vierailija
17153/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää pari viimeistä vuotta on saaneet mut lopullisesti menettämään uskoni rakkauteen. Tai ainakaan rakkauden mahdollisuuteen omalla kohdallani.

Noin mäkin olen ajatellut, mutta nyt olen havahtunut siihen, että vika ei ole minussa, vaan se on niissä naisissa, jotka eivät edes ole sinut itsensä kanssa. He suorittavat elämäänsä eivätkä tiedä mitä haluavat. Neljääkymmentä lähestyvät täti-ihmiset eivät tiedä, haluavatko "vielä lapsia" vai eivät. Sen he tietävät, että pitää olla siistiä ja ihanaa - mitä ikinä se sitten onkaan. He havahtuvat sitten, kun on jo liian myöhäistä.

Olen päätynyt siihen, että olen pyörinyt viimeiset vuodet aivan vääränlaisten ihmisten seurassa. Se on johtanut negatiiviseen minäkuvaan. Oikeasti olen catch, vaikka ne ympärillä olevat ihmiset eivät sitä ymmärtäisikään: hoikka, koulutettu, ikäistään nuoremman näköinen, ei mitään kroonisia sairauksia, ei addiktioita, luottotiedot kunnossa, ei penniäkään velkaa, ei lapsia tai ex-puolisoja vastuksina, vapaa lähtemään mihin vain ja milloin vain, osaan asua niin maalla kuin kaupungissa jne. Monella on paljon huonompi tilanne. 

Sunkin kannattaa miettiä sitä, että vaikka nykyisissä sosiaalisissa ympyröissäsi sinua ei rakastettais, niin jossain muualla sua voidaan arvostaa paljonkin. Älä siis nähättele yhtään itseäsi, vaan ryhdy valmistelemaan tarvittavia toimenpiteitä ympyröidesi muuttamiseksi nykyisestä.

Vierailija
17154/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Siis mietin vaan itteeni, en tiedä onko tässä maailmassa sellasta ihmistä jonka kanssa jaksaisin asua koko ajan. Toki jos ois vaikka terveyshuolia toisella tms et tarttis niin sitten, mut jos molemmat terveitä jne. Kun tuntuu et tarttee omaa rauhaa niin paljon. Ja tuleeko sit konflikteja kaikesta turhasta.

Vierailija
17155/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen latteita ihmisiä taas täällä jaappaamassa, varmaan nuo ajatuksenne joihinkin epävarmoihin yksilöihin puree.

Jotkuthan on sellaisia, että ne bondaa keskenään puhumalla muista pahaa. Ei kovin kutsuvaa, iloista, kepeää tai mielenkiintoista.

Nyt on jumalaut taitosaa manipulaatiota?

Voihan sen noinkin kiertää, ettei tarvitse peiliin katsella.

Ei kukaan vähänkään hyväluontoinen ihminen jaksa tuollaisia juttuja kauaa kuunnella, kannattaa siis miettiä millaisia ihmisiä vetää puoleensa.

Vierailija
17156/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisyys on kuvitelmien paras lopputulos. 

Vierailija
17157/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🧡🐯

Vierailija
17158/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää pari viimeistä vuotta on saaneet mut lopullisesti menettämään uskoni rakkauteen. Tai ainakaan rakkauden mahdollisuuteen omalla kohdallani.

Noin mäkin olen ajatellut, mutta nyt olen havahtunut siihen, että vika ei ole minussa, vaan se on niissä naisissa, jotka eivät edes ole sinut itsensä kanssa. He suorittavat elämäänsä eivätkä tiedä mitä haluavat. Neljääkymmentä lähestyvät täti-ihmiset eivät tiedä, haluavatko "vielä lapsia" vai eivät. Sen he tietävät, että pitää olla siistiä ja ihanaa - mitä ikinä se sitten onkaan. He havahtuvat sitten, kun on jo liian myöhäistä.

Olen päätynyt siihen, että olen pyörinyt viimeiset vuodet aivan vääränlaisten ihmisten seurassa. Se on johtanut negatiiviseen minäkuvaan. Oikeasti olen catch, vaikka ne ympärillä olevat ihmiset eivät sitä ymmärtäisikään: hoikka, koulutettu, ikäistään nuoremman näköinen, ei mitään kroonisia sairauksia, ei addiktioita, luottotiedot kunnossa, ei penniäkään velkaa, ei lapsia tai ex-puolisoja vastuksina, vapaa lähtemään mihin vain ja milloin vain, osaan asua niin maalla kuin kaupungissa jne. Monella on paljon huonompi tilanne. 

Sunkin kannattaa miettiä sitä, että vaikka nykyisissä sosiaalisissa ympyröissäsi sinua ei rakastettais, niin jossain muualla sua voidaan arvostaa paljonkin. Älä siis nähättele yhtään itseäsi, vaan ryhdy valmistelemaan tarvittavia toimenpiteitä ympyröidesi muuttamiseksi nykyisestä.

Aina positiivinen cv, kun listaa ettei ole kroonisia sairauksia.

Vierailija
17159/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen latteita ihmisiä taas täällä jaappaamassa, varmaan nuo ajatuksenne joihinkin epävarmoihin yksilöihin puree.

Jotkuthan on sellaisia, että ne bondaa keskenään puhumalla muista pahaa. Ei kovin kutsuvaa, iloista, kepeää tai mielenkiintoista.

Nyt on jumalaut taitosaa manipulaatiota?

Voihan sen noinkin kiertää, ettei tarvitse peiliin katsella.

Ei kukaan vähänkään hyväluontoinen ihminen jaksa tuollaisia juttuja kauaa kuunnella, kannattaa siis miettiä millaisia ihmisiä vetää puoleensa.

Kannattaa vedellä monenlaisia ihmisiä, niin oppii ymmärtämään heitä paremmin. 

Vierailija
17160/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisyys on kuvitelmien paras lopputulos. 

No joo, onhan tuo totta, mutta voihan siihen pyrkiä. Voi päästä lähes täydellisyyteen.

Ketju on lukittu.