Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on mahamakkara, lumous haihtui.
Ei kai. Sen makkaran saa kyllä pois.
Vähän vesijuoksua niin paikat kiinteytyy. Ota talven projektiksi.
Ketä sinä neuvot?😄
Vierailija kirjoitti:
Nolo, ei muuta.
Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli katseita, juttelua yhdessäoloa.
Nyt ei mitään. Kiitos äideille.Joo, syytetään vaan äitejä. Meissähän ei mitään vikaa ollut.
Ei syytetä. Minun äidissäni ei ole mitään vikaa. Kiitos äideille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on mahamakkara, lumous haihtui.
Näkisitpä keltaiset hampaat ja selluliittipyllyn. 😁
Ja kaljaröyhtäisyn😂
No sekin vielä. Much to love. 🤩
Huomenta mammoille. Munakasta ja parsaa tarjolla. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli katseita, juttelua yhdessäoloa.
Nyt ei mitään. Kiitos äideille.Syytä itseäsi vain, olet vastuussa vauva itsestäsi.
Niinhän mä syytänkin itseäni.
Uskalsin luottaa ja lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset
Miksi sinä tuhlaat elämäsi haaveillen tuntemattomasta ihmisestä? Ota yhteyttä tai mene eteenpäin.
Eihän tuossa sanota, että tuntematon? Tuohan voi olla jokin tuttu, harrastuksen tai työn kautta kohdattu, työkaveri jne.
sivusta
Eikös silloin käytännössä ole itselle tuntematon ihminen jos ei tunne eikä tämä kyseinen ihminen tiedä näistä ajatuksista? Tähän ymmärrykseen päädyin kertomuksesta. Jotenkin sitä ulosantia soisi harjoitella, tuo tölviminen on rasittavaa ja raskasta. Haette huomiota aina kun pikkasenkin kutittaa jokin. Jos saat vielä nautintoa lisäksi niin tervemenoa. Koittakaapas harjoitella sellaista kohteliasta kanssakäymistä kuten aikuistumiseen kuuluu. Yhteiskunnassa on arvostettava myös muita ihmisiä kuten kaikkea muutakin.
Luethan aloittajan teksti uudelleen. Ei puhuttu tuntemisesta vaan tunteista aloittajaa kohtaan. Kehotan sinua myös
lukemaan omat vastauksesi uudelleen ja miettimään, olisiko kenties sinulla ulosannissa ja ymmärryksessä korjattavaa.Siis oikeesti hei. Mene nyt vaikka joogaamaan tms. 😆
Kiitti vinkistä 💆.
Auttaako päähieronta hiusten kasvamiseksi myös nopeammin kuin ilman? Hilse ainakin ropisee tehokkaasti. 😆
Sivusta sanon, että inhottaa tuollainen ilkeily.
Sinä rakastat sitä ja jatkat ihanasti.
Sinä tuot mieleen erään miehen, jota luulin aivan erilaiseksi. Kuvaili joskus olevansa kannustava muita kohtaan. Ei taida olla. sivu
Joo en ole.
Harmi että osoittauduit tuollaiseksi.
Mua ei harmita. Kaikki hyvin. Hyvää jatkoa.
Olet semmoinen mies kuin olet. Kaikki miehet ei voi olla hyviä.
Nainen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset
Miksi sinä tuhlaat elämäsi haaveillen tuntemattomasta ihmisestä? Ota yhteyttä tai mene eteenpäin.
Eihän tuossa sanota, että tuntematon? Tuohan voi olla jokin tuttu, harrastuksen tai työn kautta kohdattu, työkaveri jne.
sivusta
Eikös silloin käytännössä ole itselle tuntematon ihminen jos ei tunne eikä tämä kyseinen ihminen tiedä näistä ajatuksista? Tähän ymmärrykseen päädyin kertomuksesta. Jotenkin sitä ulosantia soisi harjoitella, tuo tölviminen on rasittavaa ja raskasta. Haette huomiota aina kun pikkasenkin kutittaa jokin. Jos saat vielä nautintoa lisäksi niin tervemenoa. Koittakaapas harjoitella sellaista kohteliasta kanssakäymistä kuten aikuistumiseen kuuluu. Yhteiskunnassa on arvostettava myös muita ihmisiä kuten kaikkea muutakin.
Luethan aloittajan teksti uudelleen. Ei puhuttu tuntemisesta vaan tunteista aloittajaa kohtaan. Kehotan sinua myös
lukemaan omat vastauksesi uudelleen ja miettimään, olisiko kenties sinulla ulosannissa ja ymmärryksessä korjattavaa.Siis oikeesti hei. Mene nyt vaikka joogaamaan tms. 😆
Kiitti vinkistä 💆.
Auttaako päähieronta hiusten kasvamiseksi myös nopeammin kuin ilman? Hilse ainakin ropisee tehokkaasti. 😆
Sivusta sanon, että inhottaa tuollainen ilkeily.
Sinä rakastat sitä ja jatkat ihanasti.
Sinä tuot mieleen erään miehen, jota luulin aivan erilaiseksi. Kuvaili joskus olevansa kannustava muita kohtaan. Ei taida olla. sivu
Joo en ole.
Harmi että osoittauduit tuollaiseksi.
Mua ei harmita. Kaikki hyvin. Hyvää jatkoa.
Olet semmoinen mies kuin olet. Kaikki miehet ei voi olla hyviä.
Ja kärsii itsekin tuosta myllystä. Kannattaa hakea apua, on saatavilla.
Toiset saa vaikkeivat tarvitse. Sekään ei ole aina hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Valitset minut pois, teet etäisyyttä.
Miksi odotat vain toisten orjana?
Vierailija kirjoitti:
Kiire ei voi koskaan mennä ihastuksen edelle. Tekosyy.
Elämä on tärkeä, olet vain rakkaani osa sitä. Ole avuksi ja saat sinäkin aikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset minut pois, teet etäisyyttä.
Miksi odotat vain toisten orjana?
Täytyy kai kuunnella tätä kunnes uskon ja luovutan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan molemmat melkein täydellisiä. Sovittais yhteen tosi hyvin 💗
Kilpailisitte keskenänne kateellisina. Ei mitään järkeä.
No ei. Miksi niin tehtäis? Kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Odotan silmäruokaa ;)
Ole myös se. Ole kaste kielelle, ruusun tuoksu sieraimille. Kaunis ole kuin sinfonia, taivaallinen korvilleni sekä koko ymmärrykselleni. Ole hän. Ole vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pienet parin tunnin päikkärit on nyt paikallaan. 🦥
Tule mukaan!?
Oon jo sinun kainalossa😘
P miehelle, ota lähellesi kuten minä otan sinut 😊
Ootko "rakas" koko päivän ollu täällä? Kerro mikä harmittaa?
Tule ja halaa minua, jooko?