Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on mahamakkara, lumous haihtui.
Onko miesmakkara vai naismakkara?
Mitä tekisitte mieskaipaajat, jos käy ilmi, että kaipaamanne nainen on narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte mieskaipaajat, jos käy ilmi, että kaipaamanne nainen on narsisti?
Miksi pitäisi tehdä mitään? Hän on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Noinkin on käynyt.
Yritin aikani löytää jotain mutta kuori oli rikkumaton.
Sääli sinänsä, mutta ei voi mitään.
Itse hän teki bäniä jatkuvalla syötöllä joten eroprosessia se helpotti.
Säälittää vieläkin se pieni ja turvaton ihmisraukka narsistikuorensa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole aina kiireinen, mutta välillä oon tolkuttoman väsynyt. Joko henkisesti tai fyysisesti. Silloin meen väliaikaisesti sellaseen vetäydyn kaikesta moodiin.
Sama. Ja nyt tahdon vain kadota. Olen liian tykästynyt häneen eikä siitä koskaan voi puhua. En jaksa enää. Rakkaus on ihanaa, mutta myös hemmetin stressaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko "rakas" koko päivän ollu täällä? Kerro mikä harmittaa?
Harmittaa että välillämme ei ole enäö yhteyttä. Harmittaa koska haluaisin olevan. Yksipuoleisesti.
-m>n. Sivusta
No jos on estänyt niin... Munkaan "rakas" mies ei halua olla yhteydessä, mut minkäs teet. Pitää vaan kunnioittaa.
Huomenta. Olipa se villi päivä eilen. Pusut sille, jota tykkäsin tuijottaa pöydän yli. Miksi pyörit yhä mielessäni? Naiselta naiselle
Minä olin tosissani M-mies, olisin toivonut että sinäkin olisit ollut. Olin myös sinua kohtaan rehti, se mitä sanoin oli totta alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole aina kiireinen, mutta välillä oon tolkuttoman väsynyt. Joko henkisesti tai fyysisesti. Silloin meen väliaikaisesti sellaseen vetäydyn kaikesta moodiin.
Sama. Ja nyt tahdon vain kadota. Olen liian tykästynyt häneen eikä siitä koskaan voi puhua. En jaksa enää. Rakkaus on ihanaa, mutta myös hemmetin stressaavaa.
Oikein teet. Ota aikasi.
Vierailija kirjoitti:
Halaukset ja suukkoset, kun tuli pieni ikävä.
🤗😘💕
Kiitos. Tuntuu kivalle. Muutaman tunnin vietin autohommissa, mut vika ei tullut kuntoon.
Sulle myös suukkoja ja halauksia 😘😘🤗🤗
On ikävä 💕
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tosissani M-mies, olisin toivonut että sinäkin olisit ollut. Olin myös sinua kohtaan rehti, se mitä sanoin oli totta alusta alkaen.
Ei kannata koskaan ottaa juuri eronnutta.
Eikä sellaista, joka ei ole päässyt exästään yli.
Kuinka kaunis olikaan eilinen päivä ja ilta. Sinusta nautin kaikista eniten. Olet ihana ihminen ja ystävä. Viiltävää on se, että usein sisin halajaa jotain muuta kuin ystävyyttä. Täytyy vain oppia tyytymään.
Älkää yhdistäkö draamailua ja sekoilua ainakaan minuun. Vaikka kerran olenkin täällä lähettänyt romahdukseni eetteriin. Sen jälkeen en ole.
Erityisesti toivon sitä että eräs osaa lukea ja tunnistaa etten minä ole näiden päivittäisten purkausten takana.
Vierailija kirjoitti:
😢
Samaa mieltä. Tulevaisuus on jo alkanut. Menneisyys on jätettävä taaksepäin. 😢
Harmittaa että välillämme ei ole enäö yhteyttä. Harmittaa koska haluaisin olevan. Yksipuoleisesti.
-m>n. Sivusta