Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset
Kokeilemallahan se selviää🙂
Tuossa tilanteessa itse ainakin...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mielessä pyörii uni, jonka sinusta näin viime yönä. En tajunnutkaan, kuinka yksinäinen olen vaikken yksin olekaan, ja kuinka paljon kaipaan kosketusta. Harmi, ettei se ollut todellisuutta eikä siitä sitä koskaan tulekaan.
Olet ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Mahamakkara 🧡🔥
Silloin kun mulla oli mahamakkara (röllykkä) kutsuin sitä Jabba The Hutiksi. Nykyään, ei ole kun olen laihtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😢
Samaa mieltä. Tulevaisuus on jo alkanut. Menneisyys on jätettävä taaksepäin. 😢
Kiitän ja kumarran! 🎩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahamakkara 🧡🔥
Silloin kun mulla oli mahamakkara (röllykkä) kutsuin sitä Jabba The Hutiksi. Nykyään, ei ole kun olen laihtunut
👄
Koko päivän olen ajatellut sinua.
You are always on My mind.. en pysty unohtamaan hetkeksikään. Tulet joka puolelta luokseni ajatuksen voimalla..
Oon ollut tänään mukavalla päällä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas.
T:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tosissani M-mies, olisin toivonut että sinäkin olisit ollut. Olin myös sinua kohtaan rehti, se mitä sanoin oli totta alusta alkaen.
Ei kannata koskaan ottaa juuri eronnutta.
Eikä sellaista, joka ei ole päässyt exästään yli.
Vai niin,ollaan kuitenkin yksilöitä ja hyvä, jos itsekään välillä tietää onko päässyt yli. Kuinka toinen sen sitten voisi tietää, kun elämässä sattuu ja tapahtuu.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas.
J:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas.
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tosissani M-mies, olisin toivonut että sinäkin olisit ollut. Olin myös sinua kohtaan rehti, se mitä sanoin oli totta alusta alkaen.
Ei kannata koskaan ottaa juuri eronnutta.
Eikä sellaista, joka ei ole päässyt exästään yli.Vai niin,ollaan kuitenkin yksilöitä ja hyvä, jos itsekään välillä tietää onko päässyt yli. Kuinka toinen sen sitten voisi tietää, kun elämässä sattuu ja tapahtuu.
sivu
Suosittelen sinulle lämpimästi kehittämään itsetuntemusta. Ja harjoitusta elämään pidempiäkin aikoja yksin.
Ihmissuhteissa toinen ei ole pehmolelu, joka vain vaihdetaan uuteen.
Erieri
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus on aina läsnä. Se on tämä hetki joten tulevaisuus ei ole voinut alkaa vasta nyt.
Einsteinin suhteellisuusteoriassa todetaan, että maailmankaikkeus on olemassa neljässä ulottuvuudessa, joista neljäs on aika.Jos teoria on itse asiassa täydellinen selitys aika-avaruudesta, kaikki 4 ulottuvuutta ovat olemassa yhtenä kokonaisuutena. Tämä tekee aikaulottuvuudesta yhtä todellisen kuin avaruusulottuvuuksista ja mahdollistaa menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden ikuisen olemassaolon yhtä aikaa.
Voimme tietysti nähdä käytännössä vain yhden aikaviipaleen kerrallaan.
Tulevaisuus on jo siis olemassa. Luonnollisesti todellisuudessa maailmankaikkeus ei välitä mitään filosofisista mieltymyksistämme. Mutta kuka tietää.
Kiitos, en ollut vielä tätä mistään lukenutkaan. Todella mielenkiintoista tutkia näitäkin asioita. 👍
Voisinpa muuttua näkymättömäksi.
Katselin tuossa menneenä yönä perseidien tähdenlentoparvia.
Täällä ei nyt kovin hyvä näkyvyys ollut. Sen verran valosaastetta ympärillä. Mutta jotain nyt kuitenkin näkyi.
The past definitely doesn’t exist anymore, and the future hasn’t yet occurred. The past and the future only really exist within our minds.
The past is something remembered in our minds, while the future is anticipated in our imagination. So these two temporal states only really exist within our consciousness, because in the external physical world, events which have already occurred no longer exist, while future events have not yet come into being.
Posin kautta 🤗🤗🤗🤗🤗🥰🥰