Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
15021/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset

Miksi sinä tuhlaat elämäsi haaveillen tuntemattomasta ihmisestä? Ota yhteyttä tai mene eteenpäin.

Eihän tuossa sanota, että tuntematon? Tuohan voi olla jokin tuttu, harrastuksen tai työn kautta kohdattu, työkaveri jne.

sivusta

Eikös silloin käytännössä ole itselle tuntematon ihminen jos ei tunne eikä tämä kyseinen ihminen tiedä näistä ajatuksista? Tähän ymmärrykseen päädyin kertomuksesta. Jotenkin sitä ulosantia soisi harjoitella, tuo tölviminen on rasittavaa ja raskasta. Haette huomiota aina kun pikkasenkin kutittaa jokin. Jos saat vielä nautintoa lisäksi niin tervemenoa. Koittakaapas harjoitella sellaista kohteliasta kanssakäymistä kuten aikuistumiseen kuuluu. Yhteiskunnassa on arvostettava myös muita ihmisiä kuten kaikkea muutakin.

Luethan aloittajan teksti uudelleen. Ei puhuttu tuntemisesta vaan tunteista aloittajaa kohtaan. Kehotan sinua myös

lukemaan omat vastauksesi uudelleen ja miettimään, olisiko kenties sinulla ulosannissa ja ymmärryksessä korjattavaa.

Siis oikeesti hei. Mene nyt vaikka joogaamaan tms. 😆

Kiitti vinkistä 💆.

Auttaako päähieronta hiusten kasvamiseksi myös nopeammin kuin ilman? Hilse ainakin ropisee tehokkaasti. 😆

Sivusta sanon, että inhottaa tuollainen ilkeily.

Sinä rakastat sitä ja jatkat ihanasti.

Sinä tuot mieleen erään miehen, jota luulin aivan erilaiseksi. Kuvaili joskus olevansa kannustava muita kohtaan. Ei taida olla. sivu

Joo en ole.

Harmi että osoittauduit tuollaiseksi.

Mua ei harmita. Kaikki hyvin. Hyvää jatkoa.

Vierailija
15022/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaikirkot ovat riettaita.

Mutta mentävä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15023/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset

Miksi sinä tuhlaat elämäsi haaveillen tuntemattomasta ihmisestä? Ota yhteyttä tai mene eteenpäin.

Eihän tuossa sanota, että tuntematon? Tuohan voi olla jokin tuttu, harrastuksen tai työn kautta kohdattu, työkaveri jne.

sivusta

Eikös silloin käytännössä ole itselle tuntematon ihminen jos ei tunne eikä tämä kyseinen ihminen tiedä näistä ajatuksista? Tähän ymmärrykseen päädyin kertomuksesta. Jotenkin sitä ulosantia soisi harjoitella, tuo tölviminen on rasittavaa ja raskasta. Haette huomiota aina kun pikkasenkin kutittaa jokin. Jos saat vielä nautintoa lisäksi niin tervemenoa. Koittakaapas harjoitella sellaista kohteliasta kanssakäymistä kuten aikuistumiseen kuuluu. Yhteiskunnassa on arvostettava myös muita ihmisiä kuten kaikkea muutakin.

Luethan aloittajan teksti uudelleen. Ei puhuttu tuntemisesta vaan tunteista aloittajaa kohtaan. Kehotan sinua myös

lukemaan omat vastauksesi uudelleen ja miettimään, olisiko kenties sinulla ulosannissa ja ymmärryksessä korjattavaa.

Kiitti vinkistä 💆.

Auttaako päähieronta hiusten kasvamiseksi myös nopeammin kuin ilman? Hilse ainakin ropisee tehokkaasti. 😆

Sinä tuot mieleen erään miehen, jota luulin aivan erilaiseksi. Kuvaili joskus olevansa kannustava muita kohtaan. Ei taida olla. sivu

Joo en ole.

Olet semmoinen mies kuin olet. Kaikki miehet ei voi olla hyviä.

Vierailija
15024/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset minut pois, teet etäisyyttä.

Vierailija
15025/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Huumori auttaa silloin, kun muuta ei voi.

Joten minäkin otan kaivattuani kädestä kiinni ja sitten lennetään tähtiin, kun hän vaan kiireiltään ehtii.

Kaipailen.

Vierailija
15026/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lisensoitu kaipaaja..

Vierailija
15027/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on mahamakkara, lumous haihtui.

Vierailija
15028/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾 Terveisiä!

Vierailija
15029/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire ei voi koskaan mennä ihastuksen edelle. Tekosyy.

Vierailija
15030/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on😘

Vierailija
15031/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
15032/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan silmäruokaa ;)

Vierailija
15033/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai. Sen makkaran saa kyllä pois.

Vierailija
15034/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanteemme tämä?

Vierailija
15035/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Kiitti vinkistä 💆.

Kannattaa ohittaa nuo kommentit. Oman päivänsä se vain tuolla pilaa.

Vierailija
15036/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan silmäruokaa ;)

Samoin. Tulevaksi.

Vierailija
15037/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Kiitti vinkistä 💆.

Joo en ole.

Olet semmoinen mies kuin olet. Kaikki miehet ei voi olla hyviä.

Ja kärsii itsekin tuosta myllystä. Kannattaa hakea apua, on saatavilla.

Ei hän kärsi. Rakastava mies ei satuta.

Vierailija
15038/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole aina kiireinen, mutta välillä oon tolkuttoman väsynyt. Joko henkisesti tai fyysisesti. Silloin meen väliaikaisesti sellaseen vetäydyn kaikesta moodiin.

Vierailija
15039/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai. Sen makkaran saa kyllä pois.

Vähän vesijuoksua niin paikat kiinteytyy. Ota talven projektiksi.

Vierailija
15040/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet parin tunnin päikkärit on nyt paikallaan. 🦥

Tule mukaan!?

Ketju on lukittu.