Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Tykkään, välitän, rakastan. 🌊🌊🌊🌊
Hyvää yötä, niin hiljaa ettet edes kuule mun sanovan sitä.
No on ihme meininki täällä tänään(kin). Mä läh. Petelle vaan <3. Onko se nyt niiiiin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme mies samassa faceryhmässä. Jos kiinnostaa, ottaisin kaveripyyntösi mielelläni vastaan. Tai mieluummiin suoran viestin.
Ollaan useammassakin samassa Fb-ryhmässä. Mutta oon edelleen blokissa siellä. Instan ja WA:n kautta voin laittaa viestejä ja hän ehkä näkee ne, mutta mutettaa niissäkin, koska ei näy kuvaa eikä tule lukukuittauksia.
Sivumies
Harmi jos sinulla tilanne tuo.
Näin rakas viime yönä ihanaa unta sinusta. Tule taas uniini. Helliä suudelmia sinulle, rakkaani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sika kova heinäsirkkojen siritys kuuluu tääl
Lienee sitten hyvä kuulo. Laitetaanko luurit korville ja painat nappia aina, kun kuulet piipan? 🎧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että odotat multa jotain, mut enimmäkseen, että olen kuvitellut kaiken. Tosiasiat tukee jälkimmäistä, mutta hurlumhei-sydän liputtaa ensimmäistä.
Hyvin vahvasti ensimmäinen, jos multa kysytään.
No mitä sä odottaisit, jos sulta kysyttäisiin?
Tähän on kiva, mutta vaikea vastata. Toivoisin, että toinen olisi piirun verran henkilökohtaisempi ja vaikka ottaisi yhteyttä pienenkin tekosyyn varjolla. Ei tarvitsisi suoraan heti kaikkea tehdä, mutta pieniä tekoja. Niistä olisin iloinen.
Ei kuulosta mitenkään liikaa vaaditulta. Itse olen joskus tehnytkin tikusta asiaa, mutta vaikea siitä on mitään leipoa. Öitä kaikille.
Haluaisin painautua sinua vasten, lämpöösi ja nukahtaa siihen, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme mies samassa faceryhmässä. Jos kiinnostaa, ottaisin kaveripyyntösi mielelläni vastaan. Tai mieluummiin suoran viestin.
Ollaan useammassakin samassa Fb-ryhmässä. Mutta oon edelleen blokissa siellä. Instan ja WA:n kautta voin laittaa viestejä ja hän ehkä näkee ne, mutta mutettaa niissäkin, koska ei näy kuvaa eikä tule lukukuittauksia.
Sivumies
Harmi jos sinulla tilanne tuo.
Ehkä hänellä on muuallakin tilejä, mutta en tiedä missä tai millä nikillä.
Hyvää yötä lapset ja mies jota sydämeni taukoamatta kaipaa
-cg
Kaipaan sinua niin, että sydän meinaa pakahtua. Hyvää yötä
Hyvää yötä rakas, halein suukoin 30km ja rajain takaa mieheltä kaunottarelle. Huomiseen.
🤭