Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sydän (rakkaus) ja rakentava totuus sijaitsevat samalla puolella, nimittäin vasemmalla <3
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys sivulle naisille. Mikä olis meidän tyypillisin ruoka parisuhteessa?
Tässä voi voittaa prinssin tai hävitä kaiken. Kannattaa valita sanansa oikein..
Erilaiset nopeat pastaruoat. Etenkin One Pot. Kanasta, kalasta tai vihanneksista.
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja Maria olisivat olleet elämäni naiset. Nyt permasinkkuus kutsuu ja sosiaalinen piiri sulkeutuu...
Jos olisit saanut Riikan, olisit kaivannut Mariaa. Jos olisit saanut Marian, olisit kaivannut Riikkaa. Osuiko oikein?
Joillakin on sydän oikealla, harvinaista kyllä
Kiusattu friikki kirjoitti:
Sydän (rakkaus) ja rakentava totuus sijaitsevat samalla puolella, nimittäin vasemmalla <3
Se on just näin. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys sivulle naisille. Mikä olis meidän tyypillisin ruoka parisuhteessa?
Tässä voi voittaa prinssin tai hävitä kaiken. Kannattaa valita sanansa oikein..
Salaatit, pataruuat ja lasagne erinäisinä versioina. Pidän ruuanlaiton mielellään simppelinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista pitelee. 🦔
Ketä kaipaat? T. M
Kunhan kuulostelen ! 🦔
Mitä kuuluu?
Kiitos kysymästä, kaikenlaista pienempää jo . Odotan eteenpäin etenemistäni . Onko sinulla kaikki hyvin ? Kuuluuko minun asioitani ?
Miksi jätät välilyönnin ennen välimerkkejä? 😃 Ei kuulu sinun asioitasi mistään. Mihin tahdot edetä? (Mulla ei ole kaikki hyvin, kun kerran kysyit. Rehellinen vastaus.)
Se on hauska tapa vain ! Kiva kun vastasit ! 🦔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista pitelee. 🦔
Ketä kaipaat? T. M
Kunhan kuulostelen ! 🦔
Mitä kuuluu?
Kiitos kysymästä, kaikenlaista pienempää jo . Odotan eteenpäin etenemistäni . Onko sinulla kaikki hyvin ? Kuuluuko minun asioitani ?
Miksi jätät välilyönnin ennen välimerkkejä? 😃 Ei kuulu sinun asioitasi mistään. Mihin tahdot edetä? (Mulla ei ole kaikki hyvin, kun kerran kysyit. Rehellinen vastaus.)
Se on hauska tapa vain ! Kiva kun vastasit ! 🦔
😃😃😃😃
Gallupistille vastaus: Meillä ei olisi mitään tyyppillistä ruokaa parisuhteessa koska minä haluan kuningattaren. En mitään prinssiä.
En jaksa lukea näitä. Tykkään sinusta järjettömän paljon. Nähdään maanantaina niin maksan velkani. Hyvää yöfä :)
Vierailija kirjoitti:
G
Mikä asia estää sen ettet ole yhdessä kaivattusi kanssa?
En ole vielä laihtunut tarpeeksi, että rohkenisin pyytää häntä treffeille edes.
-N.03
Tähän iltaan loppui hyvän yön toivottelut. Pidän myös huolen siitä, että jatkossa ei irl tulla näkemään enää missään. Rajansa kaikella.
Ihminen, joka on tyytyväinen itseensä ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, ei naljaile muille heidän ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
007
Ei liity tähän, mutta kun Bondi tulee niin pakko kuolata Sean Conneryä!
Mielelläni juttelisin ihastuksen kanssa elämässä olleista haasteista ja ihan mistä vaan.
Hän on ystävällinen ja ymmärtäväinen nainen 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että odotat multa jotain, mut enimmäkseen, että olen kuvitellut kaiken. Tosiasiat tukee jälkimmäistä, mutta hurlumhei-sydän liputtaa ensimmäistä.
Hyvin vahvasti ensimmäinen, jos multa kysytään.
No mitä sä odottaisit, jos sulta kysyttäisiin?
Tähän on kiva, mutta vaikea vastata. Toivoisin, että toinen olisi piirun verran henkilökohtaisempi ja vaikka ottaisi yhteyttä pienenkin tekosyyn varjolla. Ei tarvitsisi suoraan heti kaikkea tehdä, mutta pieniä tekoja. Niistä olisin iloinen.
Öitä