Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sietänyt sulta vaikka mitä. Vieläkin olisin valmis. Mutta lähemmäs sä et taida tulla, ja on kai jäähyväisten aika. Toivon vielä.
Mutta itse sietäjät eivät siedä sitä että joutuisivat itse tekemäänn lähestymistä. Aina vedotaan siihen että kyllä se on toisen lähestyttävän. Jos ei toinen lähesty niin se on heti merkki että ei kiinnosta ja ei oo mun arvoinen ja olen parempi ihminen kuin se kuka ei lähesty. Ja näin maailmaa jatkaa pyörimistään. Ihmiset toistavat samat virheet vuodesta toiseen. Jonkun on oltava aina se ensimmäinen.
Oon lähestynyt, joten olet väärässä.
Täällä lähettänyt viestejä 👍
Ei vaan irl, arvoisa jankkaaja.
Hienoa. Kerrankin joku jolla on munaa. Ethän juksaa kuitenkaan? Ethän halua olla hoopo Hessu Hopo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ikävöin sinua. Haluaisin saada irl yhteyden.
Mitenköhän edettäisiin tässä asiassa? Onko hyviä ehdotuksia? Numeroasi minulla ei ole. Ei olla fb ym kavereita.
Hymyilet ja moikkaat innokkaammin, niin ehkä kysyn sitä seuraavalla kerralla. Sivusta N.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani 💕
Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia myös sulle. 💕
Lämpöiset pitkät halaukset ja suukkosia lämmittämään yötäsi. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘. Niin sinäkin pysyt minun ajatuksissani 💕
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys sivulle naisille. Mikä olis meidän tyypillisin ruoka parisuhteessa?
Tässä voi voittaa prinssin tai hävitä kaiken. Kannattaa valita sanansa oikein..
Jokin kalaruoka 🧐
Välillä tuntuu, että odotat multa jotain, mut enimmäkseen, että olen kuvitellut kaiken. Tosiasiat tukee jälkimmäistä, mutta hurlumhei-sydän liputtaa ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys sivulle naisille. Mikä olis meidän tyypillisin ruoka parisuhteessa?
Pinaattisoppa
...voitinko jotain?
Voimaa on enemmän kuin yhdelle miehelle on tarvetta, joten pinaatillekaan ei oo tarvetta. laitoin kyllä sut korvan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattu ( tai ihastus ) taitaa olla Fow festareilla. Tuskin ilman naisseuraa. No, enpä mitään kuvitellutkaan koskaan välillämme tapahtuvan. Haluaisin kyllä. Ainakin kerran koskettaa ja ehkä jotain muutakin. Miehelle. Sinisilmäiselle.
Loppuosa kuulosti kivalta, mutta tuo festarijuttu jäi hämäräksi. Eikä ole naisseuraa, joten ehkä pitäis perustaa tili johonkin only fanssiin tai Todaytersiin tmv. Olisko suosituksia?
Sivumies[/quote
Niin hän puhui viimeksi noista festareista.
Kuhaa voikastikkeen ja palsternakkapyreen kera, oheen paistettuja vihanneksia maun tai kauden mukaan.
Alkuun joku rapsakka salaatti.
Tuoretta leipää.
Jälkkäriksi joku kermainen marjavanukas tai -hyyytelö, ei liian makea mutta täyteläinen. Ehkä sitrustwistillä.
Yksinkertaista mutta hyvää ja taittuu varmasti aina multa. Kelpaisikohan?
Vierailija kirjoitti:
Minun prinssini tekee itse omat ruokansa😊
Minä omani myös.
Jokaisella on oikeus syödä mitä haluaa.
Tuossa en jousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä meidän pitäis antaa tälle kyllä mahdollisuus. Mitä luulet J-mies?
Ei pitäisi M.
En ole M.
Ai niin joo, sä oot se hullu akka joka lupasi lopettaa mun kaipaamisen. SItä suurempi ei todellakaan.
Vieläkin väärä 😂
Ei oo väärä kun Peteltä J::lle on tämä. Täällä joku kirjoitti että lopetat kaipaamisen.
Tarkennetaan vielä että menee oikealle henkilölle. Eli Johannalle menee tämä
J-miehelle eli Johannalle menee tämä 🤔
No ei mene millekään naiselle. Ap
Jassoo, tässähän tuleekin kissatappelu. Siirryn areenan reunalle ja antaudun voittaneelle mammalle.
Sillä aikaa kun te ratkotte paremmuutanne, tsiikaan fisher vs armstrong matsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HV!
Hyvää vuotta sinullekin! Ammutko uutenavuotena raketteja?
Raketithan tungetaan sinne minne aurinko ei paista 🤡
En tiedä uskonko enää rakkauteen, mutta uskon sinuun. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuhaa voikastikkeen ja palsternakkapyreen kera, oheen paistettuja vihanneksia maun tai kauden mukaan.
Alkuun joku rapsakka salaatti.
Tuoretta leipää.
Jälkkäriksi joku kermainen marjavanukas tai -hyyytelö, ei liian makea mutta täyteläinen. Ehkä sitrustwistillä.
Yksinkertaista mutta hyvää ja taittuu varmasti aina multa. Kelpaisikohan?
Hups, luin hätäisesti tehtävänannon. Ei varmaan se normiarkiruoka ja tämä oli mieheltä. Mutta tällaista tekisin jos syömään kutsuisin.
Olemme mies samassa faceryhmässä. Jos kiinnostaa, ottaisin kaveripyyntösi mielelläni vastaan. Tai mieluummiin suoran viestin.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että odotat multa jotain, mut enimmäkseen, että olen kuvitellut kaiken. Tosiasiat tukee jälkimmäistä, mutta hurlumhei-sydän liputtaa ensimmäistä.
Hyvin vahvasti ensimmäinen, jos multa kysytään.
Minäkin sinua. Tunnen käsivartesi ympärilläni.