Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/live/re9wI7fNE-4?feature=share
Kaipaan ihana. Syysavaus meille.
Kalle
Jotenkin luin ensin Syysvauva meille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkö se sitten oli.
Pääsit elämässäsi askeleen eteenpäin ja et halua minua arkeesi.Jäin kaipaamaan...
Sanoiko ettei halua?
Teot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole katkera kaipauksessa, vaan jaksan vieläkin toivoa. Ehkä oon vähän tyhmäkin, mutta mieluummin tyhmä kuin kylmä. Eikä tämän asenteen tarvitse olla kaikkien mieleen, itse haluan näin. -hölmö nainen
Mikä sun toivoa pitää yllä?
T. Toinen tyhmäIhastuin niin vahvasti, että tuntuu kuin olis itselleen velkaa yrittää vielä. Se tuntui niin oikealta. -se alkuperäinen hölmö
Tiedätkö miehen tunteista sua kohtaan?
En oikeastaan. On varmaan osasyy sille, miksi saatan olla vähän tyhmäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän arpoa, otanko enää
yhteyttä tekemällä tikusta asiaa. Ehkä aavistat jotain, etkä halua rohkaista.Nelikymppiselle H:lle tämä, J:ltä
H-miehelle?
H-naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka olette katkeroituneet kaipauksesta? Tulleet kohdelluksi ikävällä tavalla ja siksi täällä?
Ei silloin ole katkeroitunut muusta kuin itsestään jos on katkeroitunut omasta kaipauksestaan? Jos tulee kohdelluksi ikävällä tavalla on itse tehtävä muutoksia ja itse käsiteltävä omat asiat. Kuten olen tehnyt itsekin. Jos omet rehellinen itsellesi, tiedät totuuden. Vahvinta on ottaa vastuu. Tiedän mistä puhun.
Miten minä otan vastuun?
Kaivattuni ei kertonut olevan varattu. Käytös oli jotain ihan muuta ja nyt minä en enää ehjäydy.
Kysyitkö? Valehteliko?
Pidän susta mies, työkaveri, etäinen tuttu, haavekuva, joka mun täytyy ehkä murtaa.
- Se yksi nainen vaan
Vierailija kirjoitti:
Pidän susta mies, työkaveri, etäinen tuttu, haavekuva, joka mun täytyy ehkä murtaa.
- Se yksi nainen vaan
Oletteko samassa palkkatyössä vai onko kyse jostain muusta työstä?
Kaipaan sinua kovasti. Istuisitpa vieressäni, niin kaappaisin sinut suloiseen syleilyyni. (Uusi tunniste, vaikket niitä käytäkään)
Vierailija kirjoitti:
- Se yksi nainen vaan
Miksi se murtaa pitäisi kun tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Se yksi nainen vaan
Oletteko samassa palkkatyössä vai onko kyse jostain muusta työstä?
Ihan samassa palkkatyössä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Se yksi nainen vaan
Onko? En aina ole kaikesta niin varma.
Kerro joku kiva piirre kaivatustasi?
Vierailija kirjoitti:
- Se yksi nainen vaan
Kuka niistä? Niitähän riittää, tiedäthän toki.
Victoria Lynn Hayden eli Torey Hayden on yhdysvaltalainen erityisopettaja. Hayden on työskennellyt laitoksissa, sairaaloissa ja kouluissa sellaisten lasten parissa, joilla on erityistarpeita. Hän on myös toiminut vuosia yliopiston opettajana ja tutkijana. Wikipedia
Suosittelen lukemaan hänen kirjojansa jos yhtään kiinnostaa. Luin itse mm. näitä jo omina yläkouluaikoinani. Olin kiinnostunut psykologiasta ja ihmisistä ylipäätään. Suosittelen myös kirjastosta lainaamaan vanhoja psykologian kirjoja kuten tositapahtumiin perustuvia kirjoja liittyen ihmisten elämiin. Sellasta. Kivaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Hauska ja huumorintajuinen kaikin puolin. Spontaani! Kiva on muuten hyvä sana. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Se yksi nainen vaan
Onko? En aina ole kaikesta niin varma.
Varmista. Tarkasta tämä. Ohis.
Hei ihana, mennäänkö huomenna jonnekin ajelulle kaksin? :) <3 ens viikolla alkaa kiireet, ei varmaan hetkeen nähdä hirveesti, olisi ihanaa saada vihdoin jotain etenemää sinun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole katkera kaipauksessa, vaan jaksan vieläkin toivoa. Ehkä oon vähän tyhmäkin, mutta mieluummin tyhmä kuin kylmä. Eikä tämän asenteen tarvitse olla kaikkien mieleen, itse haluan näin. -hölmö nainen
Mikä sun toivoa pitää yllä?
T. Toinen tyhmäIhastuin niin vahvasti, että tuntuu kuin olis itselleen velkaa yrittää vielä. Se tuntui niin oikealta. -se alkuperäinen hölmö
En oikeastaan. On varmaan osasyy sille, miksi saatan olla vähän tyhmäkin.
Vastaan sivusta, kuvasit "alkuperäinen hölmö" minun tilanteen just eikä melkein. Tosin mulle mies sanoi lopulta hyvin kautta rantain, että ehkä hänkin on kiinnostunut minusta, kun olin omat tunteeni jo kertonut. Mutta mitään siitä ei sitten tullutkaan, joten hölmöä kaipuuta jatketaan. T. Hölmö nro 2
Vierailija kirjoitti:
Söpön epävarma ja jännittää asioita. Niin inhimillinen ja viehättävä piirre ihmisessä. Tuo jotenkin esille sen, että on herkkä ja tunteva ihminen. Kovin itsevarmat tyypit ei viehätä, koska tulee olo, että heillä on jokin kuori ja tunteet haudattuna jonnekin syvälle tai liian kontrollissa.