Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Onko muita jotka olette katkeroituneet kaipauksesta? Tulleet kohdelluksi ikävällä tavalla ja siksi täällä?
Minulla ainakin vi###taa ja ankarasti kaipaamani henkilön toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta annan anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran haluan sinut niin miksi en ota yhteyttä tai esim moikkaa, kun kävelet vastaan?
Rohkeasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon tärkeämpiäkin asioita elämässäsi, ja sen ymmärrän varsin hyvin, mutta silti toivon sinusta edes murusia.
Eri tavalla tärkeitä ja aina valintoihini vaikuttavia on kaksi. Tiedät sen. Sinä olet tosi tärkeä, enkä koskaan haluaisi olla sulle vain murusia.
Tiedän. Koko ajan on nälkä, eivätkä muruset riittäisivätkään. Sinä olet vip-henkilö minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran haluan sinut niin miksi en ota yhteyttä tai esim moikkaa, kun kävelet vastaan?
Koska olet naimisissa.
Juu ei silloin sovi vieraita moikkailla. Eri
😂
Olen täällä koska minulla oli parempaa, aitoa ja tiedän että tämmöiseen p ei tarvitse tyytyä. Ikävöin yhtä miestä se ei ole x.
Minä taas nimenomaan kaipaan sitä x:ää n/m
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka olette katkeroituneet kaipauksesta? Tulleet kohdelluksi ikävällä tavalla ja siksi täällä?
Vaikka kuinka monta, valitettavasti
Mä en ole katkera kaipauksessa, vaan jaksan vieläkin toivoa. Ehkä oon vähän tyhmäkin, mutta mieluummin tyhmä kuin kylmä. Eikä tämän asenteen tarvitse olla kaikkien mieleen, itse haluan näin. -hölmö nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin ole katkeroitunut muusta kuin itsestään jos on katkeroitunut omasta kaipauksestaan? Jos tulee kohdelluksi ikävällä tavalla on itse tehtävä muutoksia ja itse käsiteltävä omat asiat. Kuten olen tehnyt itsekin. Jos omet rehellinen itsellesi, tiedät totuuden. Vahvinta on ottaa vastuu. Tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä että miksi se v*tuttaa ja pystytkö vaikuttamaan siihen jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta annan anteeksi.
Annatko anteeksi oikealla tavalla? Vai annatko vain olla? Toimitko oikein kaiken suhteen?
En ole nähnyt kedon kauneinta kukkaa
Tunnen sitkeät ohdakkeet ja kuihtuneen ruusunnupun
Taivaan tuuliin viskatut tuhat fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole katkera kaipauksessa, vaan jaksan vieläkin toivoa. Ehkä oon vähän tyhmäkin, mutta mieluummin tyhmä kuin kylmä. Eikä tämän asenteen tarvitse olla kaikkien mieleen, itse haluan näin. -hölmö nainen
Ei sekään tarkoita että on tyhmä tai hölmö mutta ymmärrän ainakin osittain tämän saman. Se on hyvä jos ei ome katkeroitunut. Katkeruud täytyy käsitellä ja tuntea, silloin siitä vapautuu. Toki toimet on tehtävä jos se niitäkin vaatii kuten muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun toivoa pitää yllä?
T. Toinen tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Yritän arpoa, otanko enää
yhteyttä tekemällä tikusta asiaa. Ehkä aavistat jotain, etkä halua rohkaista.Nelikymppiselle H:lle tämä, J:ltä
H-miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun toivoa pitää yllä?
T. Toinen tyhmä
Ihastuin niin vahvasti, että tuntuu kuin olis itselleen velkaa yrittää vielä. Se tuntui niin oikealta. -se alkuperäinen hölmö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin ole katkeroitunut muusta kuin itsestään jos on katkeroitunut omasta kaipauksestaan? Jos tulee kohdelluksi ikävällä tavalla on itse tehtävä muutoksia ja itse käsiteltävä omat asiat. Kuten olen tehnyt itsekin. Jos omet rehellinen itsellesi, tiedät totuuden. Vahvinta on ottaa vastuu. Tiedän mistä puhun.
Miten minä otan vastuun?
Kaivattuni ei kertonut olevan varattu. Käytös oli jotain ihan muuta ja nyt minä en enää ehjäydy.
Juu ei silloin sovi vieraita moikkailla. Eri