Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
11561/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittä en saa, viisi jää aina puuttumaan

Vierailija
11562/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/QPSznZc-6V0

En pidä naismaustasi.

Mitä vikaa tuossa muka on? Luonteessa ehkä, mutta ei tässä naimisiin olla menossa, ainakaan tuon kanssa.

Huhhuh, onneton elämä tulossa. En huolisi koskaan tuollaista sikamiestä. Hyi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11563/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä P👩🏻🏫

Vierailija
11564/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ystävällinen ja myös töykeä, suurimmaksi osaksi tietämättään ja tahtomattaan.

Miten olla ystävällinen mutta samalla tietämättään ja tahtomattaan töykeä... 🤔

Vierailija
11565/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että en osaa toimia kanssasi oikein.

Vierailija
11566/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut rankka päivä.

Viime yö meni miten meni, on ollut paljon mielen päällä...

Taidan mennä ajoissa nukkumaan, nyt tuntuu ihan siltä.

Otin muuten talteen runon ensikohtaamisesta - nauroin <3 hyvä kuvaus. En ennättänyt heti kommentoida.

Ikävöin, oon ajatellut tänään(kin) paljon.

Kaipaan sun turvallisia käsivarsia mun ympärilleni.

Ollaan lähekkäin lusikassa, käännytään kun olkapää ja kylki puutuvat - pidän sua sylissäni välillä.

Suukotan korvan alle, rutistan hellästi. Nukutaan hyvä yö käsi kädessä.

Ps. Runoon liittyen - ei ollut lähelläkään, että oisin ajanut sun päällesi :) arvioin etäisyyksiä loistavasti, paitsi tietyissä olosuhteissa.

Vierailija
11567/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen 😔 kaikesta. Lopullisuudesta. Tässä on myös koomista se, että mä vaan kaipaan ja sä elät elämääsi kuten ennenkin.

Sehän nauttii kun kerrot tämän ääneen. 🤣

Vierailija
11568/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Millä alalla kaivattusi työskentelee, millä itse?

Töitä... Töitä tehdään. Täysin eri hommia, eri työpaikoilla. 

Kalamies

Ajatko työksesi autoa?

En kyllä. 

Ootko kaupan kalatiskillä töissä?

En. Voit arvailla hamaan tappiin, tuskin osut. Kala ei liity mitenkään minuun tai kaivattuun. 

En kyllä viittaa siihen, että autolla ajo liittyy jokon entiseen ammattiisi tai sitten toiseen nykyiseen ammattiisi vaikka et juuri tällä hetkellä sitä harjoittaisikaan.

Ei se mahdotonta ole. 

Eikä sekään, että etunimessäsi on 6 kirjainta, eikö niin?

Vierailija
11569/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan susta vielä selville ihan kaiken <3

Vierailija
11570/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekään, että etunimessäsi on 6 kirjainta, eikö niin?

Ohi menee. 

Vierailija
11571/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen 😔 kaikesta. Lopullisuudesta. Tässä on myös koomista se, että mä vaan kaipaan ja sä elät elämääsi kuten ennenkin.

Sehän nauttii kun kerrot tämän ääneen. 🤣

Varmasti, mut ei kiinnosta. Mä haluan kirjoittaa edes johonkin.

Vierailija
11572/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ystävällinen ja myös töykeä, suurimmaksi osaksi tietämättään ja tahtomattaan.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että toisen sanoessa minulle "toivottavasti sinulla on kaikki hyvin" toteamuksen se muuntuu mielessäni v.ttuiluksi. Olen rankasti kiusattu ja syvällä sisällä liitän tuon lauseen kiusaajien tokaisuun taas jonkun kiusaamisen jälkeen. Ei sillä tarkoitettu silloin hyvää vaan v.ttuilua. Tavallaan otan monta tällaista asiaa tiedostamattani pahan sanomisena minulle ja vetäydyn. Alitajuisesti. Toinen on vain ystävällinen, mutta itse säikähdän ja luulen olevan töykeä. Sivusta. 

Vierailija
11573/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä muumilaakson suuntaan.

🧡nuppunen

Vierailija
11574/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhdikas ilta takana, mutta viesti oli päivän kohokohta. Gracias;)

Vierailija
11575/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uskovaisilla todella näin vaikea kunnioittaa muita ihmisiä ja olla tunkematta sitä uskontoaan joka paikkaan? Toki uskonnollisiin piireihin syntyneenä tiedän vastauksen, että on. Taidan ruveta kulkemaan uskonnollisissa tilaisuuksissa käännyttämässä ihmisiä pois uskostaan, koska sama asia käänteisenä. Ehkä sillä vähenisi myös kaikkialla tapahtuva tuputus.

Eräs fariseus kutsui Jeesuksen kotiinsa aterialle, ja hän meni sinne ja asettui ruokapöytään.

Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään,

hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

Fariseus, joka oli kutsunut Jeesuksen, näki sen ja ajatteli: ”Jos tämä mies olisi profeetta, hän kyllä tietäisi, millainen nainen häneen koskee. Nainenhan on syntinen.” Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Simon, minulla on sinulle puhuttavaa.” ”Puhu vain, opettaja”, fariseus vastasi.

”Oli kaksi miestä”, sanoi Jeesus. ”He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?” 

Simon vastasi: ”Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi.” ”Aivan oikein”, sanoi Jeesus. Hän kääntyi naiseen päin ja puhui Simonille: ”Katso tätä naista. Kun tulin kotiisi, sinä et antanut vettä jalkojeni pesuun, mutta hän kasteli jalkani kyynelillään ja kuivasi ne hiuksillaan. Sinä et tervehtinyt minua suudelmalla, mutta hän on suudellut jalkojani siitä saakka kun tänne tulin. Sinä et voidellut päätäni öljyllä, mutta hän voiteli jalkani tuoksuöljyllä. Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän.” Ja hän sanoi naiselle: ”Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi.”

Pöytävieraat alkoivat ihmetellä: ”Kuka tuo mies on? Hänhän antaa syntejäkin anteeksi.” Mutta Jeesus sanoi naiselle: ”Uskosi on pelastanut sinut. Mene rauhassa.”

Kerrot kyllä paljon itsestäsi uhmallasi. Etkä hyvää. Ymmärthän, että uskonnonvapaus on laki ja se voidaan myös kumota. Uskovaisilla kannattaa joskus pohtia käytöstään ja tahallista ärsyttämistään siltäkin kannalta, että joskus se voi johtaa teidän kannaltanne ikäviin seuraamuksiin, että ette lainkaan kunnioita muita. Ehkä on liikaa toivoa, että ymmärtäisit hävetä. Hörhöuskiksia ei syrjitä suotta.

Rakas, pahoin pelkään että teitä tullaan syrjimään ja kovalla kädellä. Joku muu Jumala vaatii ( sallii) kääntymistä vain kristityltä. Muut saa mennä saman tein. Tuo aika ei ole kaukana.

Vierailija
11576/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta kohdaltani voin sanoa, että toisen sanoessa minulle "toivottavasti sinulla on kaikki hyvin" toteamuksen se muuntuu mielessäni v.ttuiluksi. Olen rankasti kiusattu ja syvällä sisällä liitän tuon lauseen kiusaajien tokaisuun taas jonkun kiusaamisen jälkeen. Ei sillä tarkoitettu silloin hyvää vaan v.ttuilua. Tavallaan otan monta tällaista asiaa tiedostamattani pahan sanomisena minulle ja vetäydyn. Alitajuisesti. Toinen on vain ystävällinen, mutta itse säikähdän ja luulen olevan töykeä. Sivusta. 

Älä selitä sillä alitajunnalla asioita. Tuossahan sinä jo kerrot, että sinulla on ongelmia jotka johtuvat itsestäsi. Älä syytä toista omista ongelmistasi ja tee häntä puheissasi pahaksi. Tolla logiikalla meidän jokaisen tulisi olla ilkeitä toisille. Pitää muittenkin osata käyttäytyä ja hyväksyä omatkin osuutensa.

Vierailija
11577/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
11578/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan susta vielä selville ihan kaiken <3

Ihan rauhassa 😄

Vierailija
11579/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter

Vierailija
11580/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uskovaisilla todella näin vaikea kunnioittaa muita ihmisiä ja olla tunkematta sitä uskontoaan joka paikkaan? Toki uskonnollisiin piireihin syntyneenä tiedän vastauksen, että on. Taidan ruveta kulkemaan uskonnollisissa tilaisuuksissa käännyttämässä ihmisiä pois uskostaan, koska sama asia käänteisenä. Ehkä sillä vähenisi myös kaikkialla tapahtuva tuputus.

Eräs fariseus kutsui Jeesuksen kotiinsa aterialle, ja hän meni sinne ja asettui ruokapöytään.

Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään,

hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

Fariseus, joka oli kutsunut Jeesuksen, näki sen ja ajatteli: ”Jos tämä mies olisi profeetta, hän kyllä tietäisi, millainen nainen häneen koskee. Nainenhan on syntinen.” Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Simon, minulla on sinulle puhuttavaa.” ”Puhu vain, opettaja”, fariseus vastasi.

”Oli kaksi miestä”, sanoi Jeesus. ”He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?” 

Simon vastasi: ”Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi.” ”Aivan oikein”, sanoi Jeesus. Hän kääntyi naiseen päin ja puhui Simonille: ”Katso tätä naista. Kun tulin kotiisi, sinä et antanut vettä jalkojeni pesuun, mutta hän kasteli jalkani kyynelillään ja kuivasi ne hiuksillaan. Sinä et tervehtinyt minua suudelmalla, mutta hän on suudellut jalkojani siitä saakka kun tänne tulin. Sinä et voidellut päätäni öljyllä, mutta hän voiteli jalkani tuoksuöljyllä. Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän.” Ja hän sanoi naiselle: ”Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi.”

Pöytävieraat alkoivat ihmetellä: ”Kuka tuo mies on? Hänhän antaa syntejäkin anteeksi.” Mutta Jeesus sanoi naiselle: ”Uskosi on pelastanut sinut. Mene rauhassa.”

Kerrot kyllä paljon itsestäsi uhmallasi. Etkä hyvää. Ymmärthän, että uskonnonvapaus on laki ja se voidaan myös kumota. Uskovaisilla kannattaa joskus pohtia käytöstään ja tahallista ärsyttämistään siltäkin kannalta, että joskus se voi johtaa teidän kannaltanne ikäviin seuraamuksiin, että ette lainkaan kunnioita muita. Ehkä on liikaa toivoa, että ymmärtäisit hävetä. Hörhöuskiksia ei syrjitä suotta.

Rakas, pahoin pelkään että teitä tullaan syrjimään ja kovalla kädellä. Joku muu Jumala vaatii ( sallii) kääntymistä vain kristityltä. Muut saa mennä saman tein. Tuo aika ei ole kaukana.

Monelle lapselle on suuri pettymys, ettei Joulupukkia olekaan olemassa. Onneksi ette koskaan tule tiedostamaan sitä, ettette pääse mihinkään Taivaaseen. Olisi luultavasti monta luokkaa kovempi pettymys.

Ketju on lukittu.