Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
En pidä naismaustasi.
Vierailija kirjoitti:
G
Millä alalla kaivattusi työskentelee, millä itse?
Töitä... Töitä tehdään. Täysin eri hommia, eri työpaikoilla.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei miestä luotu naista varten, vaan nainen miestä varten.
Tämä olisi hieno juttu, jos näin olisi. Mäkin löytäisin sen oikean parin.
Kaikki aikanaan. Tuskin pääset sen helpommalla kuin muutkaan.
34 vuotta odottanut jo. Tuskin tulee edes vastaan. Kunhan kommentoin.
Kuinka kuvailisin sen.
Pingis-pallo johon maila osuu. Pallo lentää jonnekin tuntemattomaan paikkaan eikä palaa enää koskaan takaisin. Minä olen se pallo ja sinä se hetki, kun maila minuun osuu.
Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset. Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton. Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä. Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa, sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä. "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi." Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa. Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä, Ef 5:22-33.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Kalamies
Ajatko työksesi autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei miestä luotu naista varten, vaan nainen miestä varten.
Ei Raamattua ole tuohon tarkoitettu, päähän lyömiseen. "Mies rakastakoon vaimoaan kuten Kristus seurakuntaansa." Siinä ei ole mitään alisteista.
Samaa mieltä.
Todella hyvä päivä tänään ja hyvät fiilikset lapsen uusista kuvioista. Plus olen niin kaukana sinusta kun mitä tässä kaupungissa pääsee. Tänne ei niin vaan pyöräillä, ja epäilyttävät autoilijatkin kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä naismaustasi.
Mitä vikaa tuossa muka on? Luonteessa ehkä, mutta ei tässä naimisiin olla menossa, ainakaan tuon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Kalamies
Ajatko työksesi autoa?
En kyllä.
Anteeksi, että jouduit juoksemaan turhaan.
Ei se oikeastaan turhaan ollut. Ilman sitä asiaa en olisi kuullut ääntäsi. Ja nähnyt sinua tänään.
P. S. Sun ilmeet on välillä hyviä😊
Miehelle meneepi.
Hyvää kouluvuotta Tiinalle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Hoitaja👍👍👍
Onko uskovaisilla todella näin vaikea kunnioittaa muita ihmisiä ja olla tunkematta sitä uskontoaan joka paikkaan? Toki uskonnollisiin piireihin syntyneenä tiedän vastauksen, että on. Taidan ruveta kulkemaan uskonnollisissa tilaisuuksissa käännyttämässä ihmisiä pois uskostaan, koska sama asia käänteisenä. Ehkä sillä vähenisi myös kaikkialla tapahtuva tuputus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Kalamies
Ajatko työksesi autoa?
En kyllä.
Ootko kaupan kalatiskillä töissä?
En. Voit arvailla hamaan tappiin, tuskin osut. Kala ei liity mitenkään minuun tai kaivattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen kakkonen.
Voin mä ryhtyä sulle varamieheksi. Ehkä se auttais muakin. Laitat vaan privaviestinä kuvan lapusta, jossa miehes antaa nussutteluluvan allekirjoituksen ja aikaleiman kanssa. Mihinkään luvattomiin salasuhteiluihin en ryhdy ikinä, mutta se on parin oma asia, jos sallivat toisilleen jotain.
En ole kiinnostunut sinusta.
Mun mielestä tämä oli ihan mielenkiintoinen tarjous 😁👌
Täälläkin sanotaan, ettei kiusaaminen ja paskakohtelu tapa ketään. Kyllä se vaan tappaa. Ensin henkisesti vieden kaiken ilon elämstä ja sitten fyysisesti, kun ei vaan enää jaksa taakkaa kantaa. Miettikää oikeadti miten muita kohtelette.
Vierailija kirjoitti:
Nousiainen
Miika <3
Kaikki aikanaan. Tuskin pääset sen helpommalla kuin muutkaan.