Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
11541/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut mies olla edes ystävällinen vaikket musta pidäkään tai näe meillä yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
11542/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin montaa normaalin järkevää työssä käyvää ihmistä ei taida tässä ketjussa vierailla. Ei ainakaan montaa kertaa, melkoista sontaa täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11543/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut mies olla edes ystävällinen vaikket musta pidäkään tai näe meillä yhteistä tulevaisuutta.

Kenelle miehelle kirjoitat

Vierailija
11544/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pingispallo jutska oli hyvä, tuntuu, että oon siinä vaiheessa, kun se pallo on pompannut maahan ja pomppii vielä hetken ylös alas ylös alas ja pysähtyy. Toisaalta tunnen sen pysähtymisenkin jo.

Vierailija
11545/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Millä alalla kaivattusi työskentelee, millä itse?

Töitä... Töitä tehdään. Täysin eri hommia, eri työpaikoilla. 

Kalamies

Ajatko työksesi autoa?

En kyllä. 

Ootko kaupan kalatiskillä töissä?

En. Voit arvailla hamaan tappiin, tuskin osut. Kala ei liity mitenkään minuun tai kaivattuun. 

En kyllä viittaa siihen, että autolla ajo liittyy jokon entiseen ammattiisi tai sitten toiseen nykyiseen ammattiisi vaikka et juuri tällä hetkellä sitä harjoittaisikaan.

Vierailija
11546/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin montaa normaalin järkevää työssä käyvää ihmistä ei taida tässä ketjussa vierailla. Ei ainakaan montaa kertaa, melkoista sontaa täynnä.

Se olisikin hyvä syy puhua kohteelle suoraan, että ei tarvitse täällä sontaa lukea💪

Vierailija
11547/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin surullinen 😔 kaikesta. Lopullisuudesta. Tässä on myös koomista se, että mä vaan kaipaan ja sä elät elämääsi kuten ennenkin.

Vierailija
11548/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut mähän olen ollut.

Vierailija
11549/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut rankka päivä.

Viime yö meni miten meni, on ollut paljon mielen päällä...

Taidan mennä ajoissa nukkumaan, nyt tuntuu ihan siltä.

Otin muuten talteen runon ensikohtaamisesta - nauroin <3 hyvä kuvaus. En ennättänyt heti kommentoida.

Ikävöin, oon ajatellut tänään(kin) paljon.

Kaipaan sun turvallisia käsivarsia mun ympärilleni.

Ollaan lähekkäin lusikassa, käännytään kun olkapää ja kylki puutuvat - pidän sua sylissäni välillä.

Suukotan korvan alle, rutistan hellästi. Nukutaan hyvä yö käsi kädessä.

Vierailija
11550/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä tähtitaivas ja kuu

Vierailija
11551/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvät työpäivät?

Mitä ihmeen suomen kieltä tuo on olevinaan?

Viittas tietysti siihen, että T-nainen oli "käymässä vanhalla työpaikalla". Jos et tiedä, mitä se merkitsee, olet ulkopuolinen. Niin olen minäkin, mutta tajusin tuon merkityksen jo ajat sitten.

Olet siis ulkopuolinen mutta kovin tiedät tietäväsi että on jollekin T-naiselle? Mistä tiedät jos kerran olet ulkopuolinen. Mutta joo vittuiluahan tuo selvästi on jollekin. Tai sitten joku kysyy työyhteisöstä ihan vilpittömästi.

Vierailija
11552/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ousiainen

Lopeta aikominen ja pane toimeksi!

Vierailija
11553/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvät työpäivät?

Mitä ihmeen suomen kieltä tuo on olevinaan?

Viittas tietysti siihen, että T-nainen oli "käymässä vanhalla työpaikalla". Jos et tiedä, mitä se merkitsee, olet ulkopuolinen. Niin olen minäkin, mutta tajusin tuon merkityksen jo ajat sitten.

Oli mullakin hyvät työpäivät, eikä liity T-nainen minuun mitenkään.

Vierailija
11554/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ystävällinen ja myös töykeä, suurimmaksi osaksi tietämättään ja tahtomattaan.

Vierailija
11555/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle miehelle kirjoitat

Hänelle, joka ei halunnut enää jatkaa keskustelua.

Vierailija
11556/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uskovaisilla todella näin vaikea kunnioittaa muita ihmisiä ja olla tunkematta sitä uskontoaan joka paikkaan? Toki uskonnollisiin piireihin syntyneenä tiedän vastauksen, että on. Taidan ruveta kulkemaan uskonnollisissa tilaisuuksissa käännyttämässä ihmisiä pois uskostaan, koska sama asia käänteisenä. Ehkä sillä vähenisi myös kaikkialla tapahtuva tuputus.

Eräs fariseus kutsui Jeesuksen kotiinsa aterialle, ja hän meni sinne ja asettui ruokapöytään.

Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään,

hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

Fariseus, joka oli kutsunut Jeesuksen, näki sen ja ajatteli: ”Jos tämä mies olisi profeetta, hän kyllä tietäisi, millainen nainen häneen koskee. Nainenhan on syntinen.” Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Simon, minulla on sinulle puhuttavaa.” ”Puhu vain, opettaja”, fariseus vastasi.

”Oli kaksi miestä”, sanoi Jeesus. ”He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?” 

Simon vastasi: ”Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi.” ”Aivan oikein”, sanoi Jeesus. Hän kääntyi naiseen päin ja puhui Simonille: ”Katso tätä naista. Kun tulin kotiisi, sinä et antanut vettä jalkojeni pesuun, mutta hän kasteli jalkani kyynelillään ja kuivasi ne hiuksillaan. Sinä et tervehtinyt minua suudelmalla, mutta hän on suudellut jalkojani siitä saakka kun tänne tulin. Sinä et voidellut päätäni öljyllä, mutta hän voiteli jalkani tuoksuöljyllä. Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän.” Ja hän sanoi naiselle: ”Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi.”

Pöytävieraat alkoivat ihmetellä: ”Kuka tuo mies on? Hänhän antaa syntejäkin anteeksi.” Mutta Jeesus sanoi naiselle: ”Uskosi on pelastanut sinut. Mene rauhassa.”

Häpäise vaan uskontoasi ihan rauhassa.

Oppivat ihmiset ainakin karttamaan moista touhua.

Mutta sehän sinulla on kai tarkoituskin?

Karkoittaa ihmisiä uskonnosta.

Oletko saatanan asialla?

Jos olet niin hyvin menee.

Vierailija
11557/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Non amo te, nec possum dicere quare:

Hoc tantum possum dicere, non amo te.

Te amo utcumque quid

Vierailija
11558/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Millä alalla kaivattusi työskentelee, millä itse?

Töitä... Töitä tehdään. Täysin eri hommia, eri työpaikoilla. 

Kalamies

Ajatko työksesi autoa?

En kyllä. 

Ootko kaupan kalatiskillä töissä?

En. Voit arvailla hamaan tappiin, tuskin osut. Kala ei liity mitenkään minuun tai kaivattuun. 

En kyllä viittaa siihen, että autolla ajo liittyy jokon entiseen ammattiisi tai sitten toiseen nykyiseen ammattiisi vaikka et juuri tällä hetkellä sitä harjoittaisikaan.

Ei se mahdotonta ole. 

Vierailija
11559/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uskovaisilla todella näin vaikea kunnioittaa muita ihmisiä ja olla tunkematta sitä uskontoaan joka paikkaan? Toki uskonnollisiin piireihin syntyneenä tiedän vastauksen, että on. Taidan ruveta kulkemaan uskonnollisissa tilaisuuksissa käännyttämässä ihmisiä pois uskostaan, koska sama asia käänteisenä. Ehkä sillä vähenisi myös kaikkialla tapahtuva tuputus.

Eräs fariseus kutsui Jeesuksen kotiinsa aterialle, ja hän meni sinne ja asettui ruokapöytään.

Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään,

hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä.

Fariseus, joka oli kutsunut Jeesuksen, näki sen ja ajatteli: ”Jos tämä mies olisi profeetta, hän kyllä tietäisi, millainen nainen häneen koskee. Nainenhan on syntinen.” Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Simon, minulla on sinulle puhuttavaa.” ”Puhu vain, opettaja”, fariseus vastasi.

”Oli kaksi miestä”, sanoi Jeesus. ”He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?” 

Simon vastasi: ”Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi.” ”Aivan oikein”, sanoi Jeesus. Hän kääntyi naiseen päin ja puhui Simonille: ”Katso tätä naista. Kun tulin kotiisi, sinä et antanut vettä jalkojeni pesuun, mutta hän kasteli jalkani kyynelillään ja kuivasi ne hiuksillaan. Sinä et tervehtinyt minua suudelmalla, mutta hän on suudellut jalkojani siitä saakka kun tänne tulin. Sinä et voidellut päätäni öljyllä, mutta hän voiteli jalkani tuoksuöljyllä. Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän.” Ja hän sanoi naiselle: ”Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi.”

Pöytävieraat alkoivat ihmetellä: ”Kuka tuo mies on? Hänhän antaa syntejäkin anteeksi.” Mutta Jeesus sanoi naiselle: ”Uskosi on pelastanut sinut. Mene rauhassa.”

Kerrot kyllä paljon itsestäsi uhmallasi. Etkä hyvää. Ymmärthän, että uskonnonvapaus on laki ja se voidaan myös kumota. Uskovaisilla kannattaa joskus pohtia käytöstään ja tahallista ärsyttämistään siltäkin kannalta, että joskus se voi johtaa teidän kannaltanne ikäviin seuraamuksiin, että ette lainkaan kunnioita muita. Ehkä on liikaa toivoa, että ymmärtäisit hävetä. Hörhöuskiksia ei syrjitä suotta.

Vierailija
11560/25856 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, rakas. Ja tämä viesti on sinulle, J***.

Mikset vain kirjota sitä Joelia. 

Ei ole Joel vaan paljon tavallisempi nimi.

Jari?

N sivusta

Ketju on lukittu.