Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Uskallankohan ens kerralla näyttää naamaani.
Kai se ois vähän pakko.
Kauniita unia kaivatulleni.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmekaunottarelle miulta mieheltä mitättömältä maolta matkamieheltä maan 30 km ja pitäjärajain ankeammalta puolelta. Huomiseen.
Pidän kyllä koskettelusta, mutten vain jotenkin osannut. Olisin halunnut nukkua vierekkäin, mutten vain jotenkin rohjennut. Kyllä minäkin vähän silloin halusin, mutten vain jotenkin voinut. Ehkä seuraavalla kerralla? Ei sellaista taida kuitenkaan koittaa.
Kauniita unia Rontti ja pikkuihminen💛 Nukkukaa hyvin myrskytuulen äänissä. Ootte tärkeet.
Hyvää yötä. Nuku hyvin aamuun asti.
Huomenna hyväntuulen ilmaa luvattu!
Mikset halunnut tarjota luottamusta mies.
Omalle henkilölle hyvää yötä!
Huomenta. Hyvää tiistaipäivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani 💕
Ihana hymysi lämmittää sisintäni <3
Aamupalalla, bailando raikaa aamuradiosta, yö meni miten meni. Terveiset kaivatulle
Ruuasta tulet usein mieleen
Tositarkoituksella sua, pájaro. 💙🤗
Odotan niin, että nähdään.
Hyvää huomenta varjojen maahan
Hyvää huomenta ihanille ja rakkaille. Kiitos kauniista viesteistä jotka ilahduttaa ja varmasti monet on näitä lukiessaan saanut voimaa itselleen, niin kauniita sanoja ja paljon myöskin turhautumisen tuskaa, joka myös tarvii kanavoida johonkin. Pelkkää tuiskua luvassa.
Tuulta purjeisiin👻
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta varjojen maahan
Sitä tämä tosiaan on :
(Toisaalta jos ihmiseni miettisi olenko nykyään enää ollenkaan iloinen tai hyvilläni niin oonhan mä. Eilen tulin iloiseksi mm. siitä kun pulu yritti juoda rauttiksella ihan onnettomasta vesinorosta. Satuin vesipulloineni paikalle ja pienen epäluulon jälkeen kaveri uskaltautui takaisin juomaan isommasta lammikosta.
Hyvää huomenta!
Lounatuuli tietää että kiinassa lohikäärmeitten on maa. Siellä lohikäärmeet tanssii polkkaa ja nauraa ja narua hypätä saa.
Lounatuulen laulu
Eipä ollut nimikirjaimia, tiedät sen hyvin.
Moneen päivään en ole tänne ehtinyt vilkaisemaan, mutta nyt lähtee Emilylle terveiset. Koska miksei. 😘