Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Yhteenmuuttoa ajattelen.
Nyt en enää ajattele, että nämä viestit olisi minulle. Harhaa vain.
Hirveä olo. Et tainnut koskaan ajatella lämmöllä💔
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Joo, jopa mä kohtuullisen järkevänä ajattelin, et me kuulutaan yhteen ja olet mulle jotain niin ihmeellistä. Mut sä et ajattele samalla tavalla ja lisäksi mä oon liian herkkä tuolle ilkeydelle ja julmuudelle. Vaikka olit mulle päivien piristys, mä en leikkinyt. No mutta turha tästä on enempää jauhaa, ei se muuta asioita. Mä en enää yritä ottaa yhteyttä ja sä et ota yhteyttä. Töiden merkeissä valitettavasti ehkä joudutaan tapaamaan, mut onneks voin päättää kenen kanssa. Mä yritän vaan pysyä erossa susta, ettei satu enempää. Et hyvät jatkot vain. T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän, olen pelottavan hyvännäköinen. Ei sinun tarvitse minua silti pelätä.
Mikä susta tekee pelottavan hyvännäköisen?
Satuolennot oli hauskoja kun tiesi, etteivät ne tee mitään mutta tämä oikea elämä on rankkaa nyt. Minäkään en enää ole satuolento vaan ihan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Miehelle.
Kenelle miehelle?
Hyvää huomenta kaikille.
Olen aamukahvilla mökinterassilla. Tuuli nostattaa jo aikamoista vaahtopäitä järvellä.
Puut heiluvat pihalla puolelta toisaalle.
Alkoi satamaan jo vähän vettä ja puista käpyjä.
Taitaa tulla myrsky.
Ajattelen sinua kaivattuni
Olisitpa tässä jakamassa nämä hienot näkymät ja tämän kokemuksen kanssani.
En mä jaksa enää juosta sun perässä. Jos ei sulla ole koskaan mitään omaa intressiä ilmaista mitään fiiliksistäsi, mitä ihmettä mä oikein odotan ja pahoitan mieleni jatkuvasti.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Joo, jopa mä kohtuullisen järkevänä ajattelin, et me kuulutaan yhteen ja olet mulle jotain niin ihmeellistä. Mut sä et ajattele samalla tavalla ja lisäksi mä oon liian herkkä tuolle ilkeydelle ja julmuudelle. Vaikka olit mulle päivien piristys, mä en leikkinyt. No mutta turha tästä on enempää jauhaa, ei se muuta asioita. Mä en enää yritä ottaa yhteyttä ja sä et ota yhteyttä. Töiden merkeissä valitettavasti ehkä joudutaan tapaamaan, mut onneks voin päättää kenen kanssa. Mä yritän vaan pysyä erossa susta, ettei satu enempää. Et hyvät jatkot vain. T. N
Yritin ottaa yhteyttä, muttet vastannut. En halunnut olla vain päivien piristys, odotin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Satuolennot oli hauskoja kun tiesi, etteivät ne tee mitään mutta tämä oikea elämä on rankkaa nyt. Minäkään en enää ole satuolento vaan ihan minä.
Tule sitten mua vastaan sinuna, älä satuolentona. Olen odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Miehelle.
Kenelle miehelle?
Sille, joka halusi tutustua. Ketä sinä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. 💛🌞
Huomenta. Aurinkoisia ajatuksia lähetän.
Antaa ulkona myrskytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Miehelle.
Kenelle miehelle?
Sille, joka halusi tutustua. Ketä sinä kaipaat?
Lisään vielä, että jos ei oikeasti halua toista elämäänsä niin olisi tärkeää kertoa se. Nyt jäin roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin ottaa yhteyttä, muttet vastannut. En halunnut olla vain päivien piristys, odotin enemmän.
Ei mulle ole ketään yrittänyt ottaa yhteyttä. En ainakaan ole huomannut, jos on koittanut soittaa. Mut tuskin mulle soittelisi.
Olkoon päiväsi yhtä ihana kuin sinäkin. 💕
Oikein iso hali sinulle mister J-man. 🤗
-M.K.K