Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua välillä, vaikkei me varmaan edes sovittaisi toisillemme. Ja muutenkin mahdotonta. Hyvää loppukesää, Ju**
Sinne meni.
-Juan
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia jotkut kiusaavat niin paljon toisia? Todellakin vastenmielistä. 😐
Voi voi😧
Kusipäitä riittää, on aina riittänyt maailman sivu
En mä oikeesti oo mikään umpi-ihastunut teini, mutta täällä on kiva päästellä niitä höyryjä ulos, varsinkin pienessä sievässä, vähänniinkuin kirjottais johonkin päiväkirjaan, jotta ei tuu livenä tehtyä tai sanottua mitään tyhmää. Oon oikeesti ihan selväpäinen ja sivistynyt ihminen.
J:lle.
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä ihan kaikkea, ilmeisesti haluat tilaa..
En halua. On vähän vaikea olla, etkä ehkä. Ihan tavoittanut sitä. En keksi iloista kirjoitetta vaa, siksi en ole laittanut viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä eläviä ihmisiä? Siis sellaisia jotka kävelevät vielä ulkona ja osaavat olla muutaman minuutin ilman kännykkää / somea? Jos on joku, niin terveiset sinulle.
On meitä. Aamulla kävin juoksemassa ja hetki sitten tulin usean tunnin retkeltä mustikkametsästä. Molemmat reissut ilman, että puhelin mukana tai kuulokkeet korvilla.
En ole instassa tai facebookissa. Tämä keskustelu on oikeastaan ainut "paheeni", toki satunnaisesti netistä selailen uutiset jne.
Ihan turvallisuutesi vuoksi kannattaa aina olla metsässä puhelin mukana.😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä muutto. Ihan tyhmä juttu. 😕
No miksi muutit?
En minä vaan hän.
Sinulla oli kyllä reilusti aikaa. En voinut jäädä odottelemaan ikuisesti sitä mitä ei koskaan tapahdu.
En käsitä mitä nämä sanat on, ymmärrys on mulla muutenkin heikko
Tiedän vaan että meillä on yhteinen sielu, mikä se sitten onkaan
Kaipaan sua, paljon ja kovaa
Tajuutko että me kuulutaan toisillemme?
Vierailija kirjoitti:
En mä oikeesti oo mikään umpi-ihastunut teini, mutta täällä on kiva päästellä niitä höyryjä ulos, varsinkin pienessä sievässä, vähänniinkuin kirjottais johonkin päiväkirjaan, jotta ei tuu livenä tehtyä tai sanottua mitään tyhmää. Oon oikeesti ihan selväpäinen ja sivistynyt ihminen.
J:lle.
Niinpä.
Joskus vähemmän selvänä tosin sulla on joskus lipsahtanut ihan reippaasti.
Olisko se sitä sun suodattamatonta itseäsi?
Sinun tulisi tietää
olen vain varjo itsestäni
ilman sinua sylissäni
Et sä tarvis noin paljon filttereitä. Tai ees ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulisi tietää
olen vain varjo itsestäni
ilman sinua sylissäni
Tiedän, rakas. Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä eläviä ihmisiä? Siis sellaisia jotka kävelevät vielä ulkona ja osaavat olla muutaman minuutin ilman kännykkää / somea? Jos on joku, niin terveiset sinulle.
Kiitos. Olen tänäänkin ollut "elävänä" n. 8 tuntia herättyäni, puheluun kyllä vastasin. Itse asiassa olen " elävänä" päivittäin, ehkä kerran viikossa käyn täällä lukemassa. Ja kyllä, minullakin on kaivattu - tapaamme monesti viikossa ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Kaivattu hän on siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun paikkasi tulee olemaan tyhjä. Suren.
Tiedän, rakkaani. Älä luovuta vielä, ethän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ainoa oikea vaihtoehto minulle, mutta ammattisi taas kaikkea muuta.
Maailman vanhin ammatti?
Maailman kauhein.
Kassaneiti.
Kylläpäs olet ilkeä. Kenelle ruokasi maksat, jos heitä ei olisi?
Jokainen työ on arvokasta.Itsepalvelukassa? Jopa mäki osaan 🤣 voiko se olla silloin arvokasta?
Kyllä täytyy olla harvinaisen tyhmä ja hemmoteltu pentu, jos ei osaa katsoa laajempaa yhteiskunnallista kuvaa. Mieti, jos ruokakauppoja ei olisi. Ne eivät ilman työntekijöitä pyörisi. Siihen pysähtyisivät yhteiskunnan rattaa alta aika yksikön.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka on ilkeiden ihmisten mesta, siksi kotona haluan olla vain rakkaiden kanssa. En kutsu työkavereita kotiini, enkä muutenkaan vapaa-ajalla halua olla tekemisissä.
Suosittelen lämmöllä vaihtamaan työpaikkaa. Sen ei kuulu/tarvitse olla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä muutto. Ihan tyhmä juttu. 😕
Helpottaako, jos kerron elämäni parantuneen sen myötä 10-kertaisesti?
Mahdatko ymmärtää kuinka kaipaan Sinua?
Mikään ei ole mitään, uni ei tule
Kuulenko Sinusta enää koskaan - tuntuu lohduttomalta
Näinkö meille sitten kävi, en tiedä mitä tekisin
Mitä teet nyt - mitkä ovat ajatuksesi?
Tiedät että kaipaan - ajattelen Sinua - meitä
Kind of hurt but it's ok.