Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
10581/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia jotkut kiusaavat niin paljon toisia? Todellakin vastenmielistä. 😐

Vierailija
10582/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä muutto. Ihan tyhmä juttu. 😕

Kyllä se siitä. Muutot on aina tyhmiä kun menee rahaa ja aikaa ja hermot. Mut sit kun on kaikki hoidettu niin 👍 vai puhutko tässä jonkinlaisesta toisesta muutosta?

Minä pidän taas muutoista, se on aina vähän sellasta uuden aloittamista ja luomista. 😗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10583/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut työt herättävät enemmän kunnioitusta kuin toiset.

Itsekin aina pelkään että syljetään päälle, kun en ole akateeminen.

Vierailija
10584/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pelännyt, en ole saanut kritiikkiä koskaan sellaisesta. Perus amis olen ja aina on suhtauduttu hyvin. Jokaiseen työhön kuuluu omanlaiset opinnot. Osaan myös heittää insinööriläppää mutta ymmärrän silti että heitäkin tarvitaan.

Vierailija
10585/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua Tuija.💛🌻

Vierailija
10586/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä eläviä ihmisiä?  Siis sellaisia jotka kävelevät vielä ulkona ja osaavat olla muutaman minuutin ilman kännykkää / somea?  Jos on joku, niin terveiset sinulle.

On meitä. Aamulla kävin juoksemassa ja hetki sitten tulin usean tunnin retkeltä mustikkametsästä. Molemmat reissut ilman, että puhelin mukana tai kuulokkeet korvilla.

En ole instassa tai facebookissa. Tämä keskustelu on oikeastaan ainut "paheeni", toki satunnaisesti netistä selailen uutiset jne.

Vierailija
10587/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, PASKAPÄÄ

Vierailija
10588/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan itse itsensä ja perheensä elättää ,on ihan sama mitä tekee.kuullostaa fraasilta mutta niin totta.

Kuka tuollaista edes voi kumppanistaan/kaivatustaan miettiä? kertoo paljon arvomaailmasta

Vierailija
10589/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, PASKAPÄÄ

Ok. Kaipaa rauhassa.

Vierailija
10590/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä eläviä ihmisiä?  Siis sellaisia jotka kävelevät vielä ulkona ja osaavat olla muutaman minuutin ilman kännykkää / somea?  Jos on joku, niin terveiset sinulle.

On meitä. Aamulla kävin juoksemassa ja hetki sitten tulin usean tunnin retkeltä mustikkametsästä. Molemmat reissut ilman, että puhelin mukana tai kuulokkeet korvilla.

En ole instassa tai facebookissa. Tämä keskustelu on oikeastaan ainut "paheeni", toki satunnaisesti netistä selailen uutiset jne.

Netti on hyvä keksintö ja hyvin pärjäilee myös tavallisella puhelimella joka on edullista luokkaa. Samahan se on kuten television katseleminen.

Vierailija
10591/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna anteeksi valheita, mielenterveyteni kyseenalaistamista ja epäkunnioituksen osoittamista. Olen mieluummin yksin koko loppuelämäni kuin sellaisen miehen kanssa joka kohtelee minua huonommin kuin koskaan kohtelisin ketään.

Vierailija
10592/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itse itsensä ja perheensä elättää ,on ihan sama mitä tekee.kuullostaa fraasilta mutta niin totta.

Kuka tuollaista edes voi kumppanistaan/kaivatustaan miettiä? kertoo paljon arvomaailmasta

Kumppani valitaan rakaudesta jos halutaan hyvä ja pitkäkestoinen liitto. Olet oikeassa.

Vierailija
10593/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pelännyt, en ole saanut kritiikkiä koskaan sellaisesta. Perus amis olen ja aina on suhtauduttu hyvin. Jokaiseen työhön kuuluu omanlaiset opinnot. Osaan myös heittää insinööriläppää mutta ymmärrän silti että heitäkin tarvitaan.

Viesti oli sarkasmia. Tiedän, että on ihmisiä joille tittelit ovat kaikki kaikessa, mutta onneksi on myös heitä, jotka näkevät ihmisen.

En ylennä ketään jalustalle, vaikka nostan kyllä hattua esim. em. kirurgeille, sillä tiedän, että "omat eivät riittäisi" niihin opintoihin ja on minuakin leikelty hyvällä menestyksellä.

Vierailija
10594/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna anteeksi valheita, mielenterveyteni kyseenalaistamista ja epäkunnioituksen osoittamista. Olen mieluummin yksin koko loppuelämäni kuin sellaisen miehen kanssa joka kohtelee minua huonommin kuin koskaan kohtelisin ketään.

Hyvä asenne sinulla, tein saman päätöksen aikanani. Paljon rakkautta ja hyvää vointia elämääsi.

Vierailija
10595/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti oli sarkasmia. Tiedän, että on ihmisiä joille tittelit ovat kaikki kaikessa, mutta onneksi on myös heitä, jotka näkevät ihmisen.

En ylennä ketään jalustalle, vaikka nostan kyllä hattua esim. em. kirurgeille, sillä tiedän, että "omat eivät riittäisi" niihin opintoihin ja on minuakin leikelty hyvällä menestyksellä.

Olen samaa mieltä, älä tahallasi yritä kääntää minua sinua itseäsi vastaan.

Vierailija
10596/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän nykyään puhelinta mukana, koska voi olla, että joudun hätään metsän keskellä ja täytyy soittaa. Pienimpänä kyy puree, mutta muutaman kerran tullut ongelmia jonkun jalkanivelen kanssa ja liikkuminen tyssännyt täysin. Nykyään liikun siis vain puhelimen kanssa, jos liikun yksin. Muuten se on pakollinen turva. Suosittelisin muillekin, jotka menee tuntemattomaan metsään. Sivusta. 

Vierailija
10597/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, PASKAPÄÄ

Ok. Kaipaa rauhassa.

Niinpä teem:)

Vierailija
10598/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulle riittää pienetkin valheet. Ne on kuitenkin valheita ja menettää luottamuksen siihen toiseen. Esimerkkinä toinen voi väittää valkoisena valheena ettei ole saanut jotain viestiäni. Tiedän aivan varmasti saaneen. Syyn olisi voinut sanoa suoraan. Valheita keksimällä torppasi mahdollisuutensa siihen. Toisen kunnioitukseen kuuluu puhua totta oli se miten ikävää tahansa. Toki minäkin valehtelen, mutta vain ihmisille, joista en välitä. Ja syystä. Tietyt piirit luulevat minusta aivan päinvastaista, kuin olen, mutta suojelen sillä vain itseäni. 

Vierailija
10599/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P miehelle😁😊

Vierailija
10600/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä ihan kaikkea, ilmeisesti haluat tilaa..

Ketju on lukittu.