Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, kultaseni.
Onko kultanen mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, kultaseni.
Onko kultanen mies vai nainen?
Mies, 53
Vierailija kirjoitti:
Soittaisitko mulle?
Voisin soittaakin ja ehkä soitankin. -Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä muutto. Ihan tyhmä juttu. 😕
No miksi muutit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi muutit?
En minä vaan hän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä. Muutot on aina tyhmiä kun menee rahaa ja aikaa ja hermot. Mut sit kun on kaikki hoidettu niin 👍 vai puhutko tässä jonkinlaisesta toisesta muutosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi muutit?
En minä vaan hän.
Muuta perään?
Aika lailla tasan neljä vuotta sitten ajoit samaan pihaan keskiruskealla urheiluautollasi, ja silloin vähän huvitti se auto. En ollut vielä ihastunut. Enää ei huvittaisi. 😘
Lomat nyt vietetty ja suunta kotia kohti aloitettu. Ehkä tavataan tulevalla viikolla sattumalta🥰 N-miehelle.
Onko täällä eläviä ihmisiä? Siis sellaisia jotka kävelevät vielä ulkona ja osaavat olla muutaman minuutin ilman kännykkää / somea? Jos on joku, niin terveiset sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka on ilkeiden ihmisten mesta, siksi kotona haluan olla vain rakkaiden kanssa. En kutsu työkavereita kotiini, enkä muutenkaan vapaa-ajalla halua olla tekemisissä.
Oletko sinut työpaikkasi suhteen muuten? Onko ilkeistä työkavereista sinulle haittaa vai menetkö mielelläsi töihin ja voit hyvin työpäivän ajan sekä kotona vapaallasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ainoa oikea vaihtoehto minulle, mutta ammattisi taas kaikkea muuta.
Maailman vanhin ammatti?
Maailman kauhein.
Kassaneiti.
Kylläpäs olet ilkeä. Kenelle ruokasi maksat, jos heitä ei olisi?
Jokainen työ on arvokasta.Itsepalvelukassa? Jopa mäki osaan 🤣 voiko se olla silloin arvokasta?
Itsepalvelukassa sujuvoittaa kaupassa asiointia, mielestäni ne ovat oikein hyvä vaihtoehto jos ostoksia on vähän ja haluaa asioida itsenäisesti. Toimivuus on mielestäni ollut hyvä. En tiedä onko taloudellisesti kuinka kannattavaa mutta jos on yhtään niin haittaneeko nuokaan elämää.
Melko isoillakin ostoksilla olen käyttänyt, jos tavallisella kassalla jonoa kovinkin paljon. Aletuotteet saisi vaan olla hinnoiteltu siten, että voisi maksaa tuolla ilman myyjän apua. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä eläviä ihmisiä? Siis sellaisia jotka kävelevät vielä ulkona ja osaavat olla muutaman minuutin ilman kännykkää / somea? Jos on joku, niin terveiset sinulle.
Kyllä löytyy! Toisinaan en edes muista koko puhelinta kun on niin paljon kaikkea. Toisina päivinä vain on lepsumpaa ja on mukava selailla kaikenlaista. Terveisiä sinullekin, rentouttavaa sunnuntai-iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö koskaan tehdä kaivattuasi mustasukkaiseksi?
Ei kiinnosta tällaiset pelleilyt. Sitä paitsi tossahan olis taustalla oletus, et sitä kaivattua millään tavalla heilauttaa mun tekemiset.
Tää, mutta livenähän jotkut saattaa tehdä tuota nimenomaan siksi, että testailevat heilauttaako vai ei :D
Joskus kyse saattaa olla nimenomaan tuosta eikä varsinaisesti mustasukkaiseksi tekemisestä.
Tuollainen testailu saisi minun toteamaan, että kaikki ajatukseni hänen kiinnostuneisuudestaan ovat olleet vain harhaisen mielikuvitukseni tuotosta. Hän on selkeästi kiinnostunut toisesta, joten se olisi sitten siinä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisipa koko juttu vain väärinkäsitys.
Ei se ole. Oli se niin systemaattisesti kirjoitettu. Yksi tai kaksi virkettä olisi sattumaa, useampi kappale ei. Minä en siitä järkyttynyt. Harmittelen vain sitä, että olisin tiennyt vuosia aiemmin. Olisin toiminut aivan eri tavalla. Ajattelin, että jostain tuollaisesta on kyse. Puntaroin vaihtoehtoja oikeaksi yhdistelmäksi. Monet itseni ikäiset tai nuoremmat vaikuttivat kuitenkin epäluotettavilta, liian kiihkeyden, lörpöttelyn, rehentelyn tai mustasukkaisuuden takia. Mieleen tuli lähinnä yksi, ja hän juuri se joka ei kestänyt. En ollut tullut edes ajatelleeksi skaalan yläpäätä, vaikka siellähän se vakaus ja kokemus on, joiden varaan luottamus perustuu. Jos olisin tiennyt, olisin verkostoitunut ihan eri tavalla.
Sivueri.
Vierailija kirjoitti:
Olen keisari Augustus, jos olisi väärinkäsitys