Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole numeroa tallessa ja ig viestiä sulle ei voi laittaa joten en voi tehdä mitään.
Kyllä kai mulle voi ig-viestin laittaa, ja nron saisit keneltä tahansa yhteiseltä tutultamme. Joten tais mennä ohi.
Noh, isieni mailla on metsää ja taloja silmänkantamattomiin (hieman värikynää mutta vain hieman), mut silti mä tässä nökötän ihan tyytyväisenä kotona.
Minä olen kyllä just sellainen luuseri, nytkin ihan omaa vikaa etten ole jossain nauttimassa vaan viime tippaan taas kaiken jättäneenä jumissa heiluttelemassa puhelin kädessä varpaita monta päivää ja yötä putkeen
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä just sellainen luuseri, nytkin ihan omaa vikaa etten ole jossain nauttimassa vaan viime tippaan taas kaiken jättäneenä jumissa heiluttelemassa puhelin kädessä varpaita monta päivää ja yötä putkeen
Milloin sulla on dedis? Noin käy usein kelle tahansa.
Mehän voitais nököttää yhdessä minun mökillä, paikassa P👍
Pori, Pielavesi, Pieksämäki, Porvoo, Pälkäne?
Vierailija kirjoitti:
Pori, Pielavesi, Pieksämäki, Porvoo, Pälkäne?
Puumala
Valloittava persoona! Jätit valloittamisen muille ja alat valloittaa muita alueita.
Valloitan sut, sentti sentiltä. Lopuksi isken vielä leiman, jottei ole omistaja epäselvä.
Mullakin tässä meneillään muutoksia. Olen kahden vaiheilla tulevien työkuvioiden suhteen.
En tiedä sit kumpi on se mikä oikeesti nappaa noista. Kun molemmat nappaa tavallaan. Ihan eri juttuja kuitenkin. Lmao sille että pitää olla "tietyissä" asioissa kauhean joustava. Olisipa vaan se yks fokus (ei auto) en omaa. Mut kun ei... Mut kyl se siitä selkiintyy 😊
Vierailija kirjoitti:
Mehän voitais nököttää yhdessä minun mökillä, paikassa P👍
Niin voitaisiin! Mielelläni olisin kainalossasi.
Pernaja, Parainen, Pensalo?
Vierailija kirjoitti:
Valloitan sut, sentti sentiltä. Lopuksi isken vielä leiman, jottei ole omistaja epäselvä.
Teepä se! Mistä kohtaa minusta aloitat? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulista
Ensi viikolla olis ehkä kolme kertaa mahdiollisuus kohdata. Haluaisitko, että jäisin puhumaan sinulle jotain? Vai onko parempi, etten tee mitään? Kunpa tietäiisin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulista
Siinä ensi alkuun. 😘
Rakkaus on ihanaa, jos toinenkin rakastaa.
Ei hän ole ottanut yhteyttä. Vielä on numero listalla. Ellei sitten ole soittanut jostain tuntemattomasta numerosta numerosta. Niihin en aina vastaa