Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Miten vietätte iltoja viikonloppuisin? Ei jaksaisi käydä iltaisin missään ainakaan, jos läträtään paljon alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt kun toisilla on huolia. 😢
Ei kai siitä voi syyttää, jos ei vaan kiinnosta...
Ei sitten kannata jälkikäteen itkeäkään. Vai mitä? 🙄
Voi juma mitä skeidaa laskettelet, ja ihan tosissas viel
Maisemanvaihdos odottaa! Olen semisti jännityksessä asiasta. 🥰
Tämä tunne ei mene pois. Tunsin niin vahvasti sua kohtaan. Ja näköjään tunnen edelleen. Olen vain yrittänyt työntää ne tunteet jonnekin piiloon mutta välillä ne vyöryvät voimalla esiin kun muistelen sinua. Juuri äsken tunsin valtavan intohimon tunteen nousevan jostain sisältä ja sillä oli sinun nimi. Tämä on niin epäreilua miksi tässä kävi näin
Vierailija kirjoitti:
Koita sinä älykkäämpänä ihmisenä keksiä tähän joku ratkaisu ettei meidän tartte ikuisesti kirjoitella tälle palstalle.
Millä perusteilla mä olen älykäs? Jos olisin niin luultavasti meidän ei tarvitsisi niin kuin sanoit kirjoitella täällä. Keksitään yhdessä ratkaisu? Jos tää olisi sellainen internetissä sijaitse pakohuonepeli niin mitkä ois ratkaisut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin itkee, jos ei vaan kiinnosta? Ymmärtäähän tuon. On mullakin ollut ihmisiä elämässä, joiden asiat ei ole kiinnostanut pätkääkään.
Niinhän sitä äkkiä luulisi. Ehkä ihan hyvä jos joku on sitten ollut todellakin rehellinen. No, sepä siitäkin traumasta sitten. Pistäkää hyvät havainnot aina ylös muistivihkoon jos siltä tuntuu. Ja on ihan hyvä myös jos kaikkien ihmisten asiat eivät kiinnosta varsinkaan omia asioita enempää.
Mä en nyt oikeen ymmärrä mitä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää jotain. Haluaisin tietää, että haluatko pallon jalkaan?
En halua palloa mutta voidaan sitoa meidän kengännauhat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miten vietätte iltoja viikonloppuisin? Ei jaksaisi käydä iltaisin missään ainakaan, jos läträtään paljon alkoholilla.
Nyt olisi täydellinen ilta olla ulkona kavereiden ja tuttujen kanssa, mutta viisaana ihmisenä olen ollut nukkumatta just nyt, eli pitäisi yrittää ensi yönä nukkua D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u
Vierailija kirjoitti:
Ketäs kollegaa kaipailtiin?
Opettajanaista
R vai kuka kaipaa? Entäs kaivattu?
t. ope/nainen
Kuka naisope?
Pianopenkillä tunteensa tunnustanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita sinä älykkäämpänä ihmisenä keksiä tähän joku ratkaisu ettei meidän tartte ikuisesti kirjoitella tälle palstalle.
Millä perusteilla mä olen älykäs? Jos olisin niin luultavasti meidän ei tarvitsisi niin kuin sanoit kirjoitella täällä. Keksitään yhdessä ratkaisu? Jos tää olisi sellainen internetissä sijaitse pakohuonepeli niin mitkä ois ratkaisut?
Jos vaan ihan otatte yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Maisemanvaihdos odottaa! Olen semisti jännityksessä asiasta. 🥰
Onnea 🥰 Itsekin parivuotta sitten tein maiseman vaihdoksen (muutin toiseen kaupunkiin) ja en voi olla tyytyväisempi. Tiesin missä se oikea koti on ja päätin että otan askeleen sitä kohti. Sitten tein sen. se oli yksi parhaista valinnoista tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin hetki sitten kommentin jossa kerrottiin jotenkin seuraavasti:
Me olemme helvetti soikoon vastuussa ihan jokainen toinen toisistamme!
Niin. Muistakaa nyt perkele tämä sitten. Joku hiton viisas ihminen. 👍
Noin olen elänyt, mutta en minä niitä juttuja oikein kertoile kun ei ole sillä tavalla tarvetta ja tuntuisi jotenkin nololta. Minusta on erikoisempaa jos voi vaan ohittaa toisen hädän.
Jep. Toiset on oikeasti hätää kärsimässä eikä kukaan vastaa edes puhelimeen. Jotkut taas vaativat sitä apua ja tukea itsellensä koko ajan, ja kerrankin jos kieltäydyt, saat kuunnella siitä vuosikausia. Kaikki eivät ole aina oikeasti avuntarpeessa ja toiset ovat.
Ei onneksi ole elämässä (enää) tuollaisia jotka soittelee ja tarvii aina jotain. Siis nuita jälkimmäisiä.
Tuntemattomia hädässä olevia varmaan enempi tullut autettua, vaikka pitäähän siinäkin tukena olla jos jollain läheisellä on tilanne päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää jotain. Haluaisin tietää, että haluatko pallon jalkaan?
En halua palloa mutta voidaan sitoa meidän kengännauhat yhteen.
Se sopii! Se pallo olikin kuvainollinen vain havainnollistamaan asian ydintä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut minulta, mutta olisi voinut olla😅
P miehelle kauniita unia,olisi mukava olla kainalossasi....😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi ottaa yhteyttä? Ylpeyskö estää vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin itkee, jos ei vaan kiinnosta? Ymmärtäähän tuon. On mullakin ollut ihmisiä elämässä, joiden asiat ei ole kiinnostanut pätkääkään.
Niinhän sitä äkkiä luulisi. Ehkä ihan hyvä jos joku on sitten ollut todellakin rehellinen. No, sepä siitäkin traumasta sitten. Pistäkää hyvät havainnot aina ylös muistivihkoon jos siltä tuntuu. Ja on ihan hyvä myös jos kaikkien ihmisten asiat eivät kiinnosta varsinkaan omia asioita enempää.
Mä en nyt oikeen ymmärrä mitä selität?
Älä puutu nyt täällä sinäkään toisten asioihin yhtään minkään vertaa. Keskustellaan hyvässä hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Mitä kaivattusi sanoi sinulle viimeksi?
Pahoitteli. :(
-n03
Kysy irl niin vastaan.