Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vai johtuuko se ohjelmistopäivityksestä, ei siinäkään oo logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pitäisi maksaa aika paljon että alkaisin edes harkitseen lähettyville menemistä :|
Eieiei
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pitäisi maksaa aika paljon että alkaisin edes harkitseen lähettyville menemistä :|
Eieiei
Miks?
En halua että se näkee mua
Minkä takia?
Juu, illan hitaat mulle varattu mies..🥰
Vierailija kirjoitti:
Posio
Mitä kuuluu Posio?? Tarvittaisiinko Posioon onnellisia iloisia naisia iltojenne iloiksi ja valoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hiddo oot taas estäny mut, miksi, sydän jysähti varmaan vatsanpohjaan
Ei oo mitään estoa.
Tarkotin, en pysty laittamaan hänelle ig-viestejä tällä hetkellä, näin on käyny aiemminkin, out of the blue
Vierailija kirjoitti:
Vai johtuuko se ohjelmistopäivityksestä, ei siinäkään oo logiikkaa
No älä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä kaikki varakkaat ja hyvinvoivat viettää tähän vuodenaikaan viikonloppunsa. Luuserit nököttää kotona sohvalla ja palstailee.
Täällä yksi "luuseri'. Kaivattu kuuluu ensin kuvailtiin ryhmään ja mökkeilee paikassa P.
Paraisilla?
Pariisissa
Vierailija kirjoitti:
Sano jotakin somaa niin että sydämeni ulvoo ilosta.
Unnunnun! Uuuu!
Vierailija kirjoitti:
Voisin maksaa siitä, et pääsisin taas sun lähelle. Oon niin epätoivonen, että jopa hävettää.
Paljonko on laittaa? Vuokraraha olisi tervetullutta. Sovitaan yhdessä mitä milläkin summalla saa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä kaikki varakkaat ja hyvinvoivat viettää tähän vuodenaikaan viikonloppunsa. Luuserit nököttää kotona sohvalla ja palstailee.
Täällä yksi "luuseri'. Kaivattu kuuluu ensin kuvailtiin ryhmään ja mökkeilee paikassa P.
Paraisilla?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pori, Pielavesi, Pieksämäki, Porvoo, Pälkäne?
Puumala
Pellinki, Parainen
Sä et halua multa viestejä.
Senkin rontti.
En toivota hyvää yötä enää.
T. Tyhmä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eieiei
Miks?
En halua että se näkee mua
Minkä takia?
En vaan halua ei ole mitenkään mukava ajatus, päinvastoin ahdistava. Oon tottunut vain mielessä ja täällä netissä olemaan tämän asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraisilla?
Tuskinpa, Turun saaristossa mökkeilee vain kaikkein varakkaimmat. Joku sisävesien syrjäisempi sopukka, tyyliin Posio tai Pielavesi, lienee lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraisilla?
Ei.
Mites arvasinkin 😅 sivusta
Teen word puzzlea ilman aiempaa kokemusta. Osaiskohan kaivattu tai joku muu heittää jotain protippejä miten näitä kannattaa alkaa tekemään?
Metsänreunassa ja niityllä, nautin perhosista ja sudenkorennoista. Tanssia, musaa, ulkoilua... Hetkiä kivoja kaupungissa. Olispa saanu jakaa kanssasi päivää ja enemmän. Nähtäispä pian!
Siniset silmäsi ajatuksissa, ihana fiksaaja.🌳😊
Tunnustakaahan nyt sitten että päästään taas elämään kiinni. Kummallista läähätys kansaa nykyisin. Teettekö te muuta kuin kuolaatte toisianne aamuista iltoihin? 🤔