Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt kun toisilla on huolia. 😢
Ei kai siitä voi syyttää, jos ei vaan kiinnosta...
Ei sitten kannata jälkikäteen itkeäkään. Vai mitä? 🙄
Tuskin itkee, jos ei vaan kiinnosta? Ymmärtäähän tuon. On mullakin ollut ihmisiä elämässä, joiden asiat ei ole kiinnostanut pätkääkään.
Niinhän sitä äkkiä luulisi. Ehkä ihan hyvä jos joku on sitten ollut todellakin rehellinen. No, sepä siitäkin traumasta sitten. Pistäkää hyvät havainnot aina ylös muistivihkoon jos siltä tuntuu. Ja on ihan hyvä myös jos kaikkien ihmisten asiat eivät kiinnosta varsinkaan omia asioita enempää.
Mä en nyt oikeen ymmärrä mitä selität?
Älä puutu nyt täällä sinäkään toisten asioihin yhtään minkään vertaa. Keskustellaan hyvässä hengessä.
Ihan hyvässä hengessä kysyin, kun en ymmärtänyt. Kerroin vain, että ymmärrän jos ei kiinnosta jonkun asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Mitä kaivattusi sanoi sinulle viimeksi?
Pitkä aika näkemisestä etten muista. Varmaan moikkasi.
Hitto kun olis surtavaa, vähän nälkäki mut ei oo purtavaa, parasta olis kun ei olis, ollenkaan, suolainen pisara, poskelta pudonnut, uuden nimen saa kun se on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tunne ei mene pois. Tunsin niin vahvasti sua kohtaan. Ja näköjään tunnen edelleen. Olen vain yrittänyt työntää ne tunteet jonnekin piiloon mutta välillä ne vyöryvät voimalla esiin kun muistelen sinua. Juuri äsken tunsin valtavan intohimon tunteen nousevan jostain sisältä ja sillä oli sinun nimi. Tämä on niin epäreilua miksi tässä kävi näin
Sama 😔💔 mä olin tyhmä ja taisin loukata pahasti. Mut olin ite niin loukkaantunut, ei se tietysti mikään selitys ole, mut....
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kesäheinä?
Suvi. Sivusta seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Koita sinä älykkäämpänä ihmisenä keksiä tähän joku ratkaisu ettei meidän tartte ikuisesti kirjoitella tälle palstalle.
Unohdin kertoa, että lähdin jo palstalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tunne ei mene pois. Tunsin niin vahvasti sua kohtaan. Ja näköjään tunnen edelleen. Olen vain yrittänyt työntää ne tunteet jonnekin piiloon mutta välillä ne vyöryvät voimalla esiin kun muistelen sinua. Juuri äsken tunsin valtavan intohimon tunteen nousevan jostain sisältä ja sillä oli sinun nimi. Tämä on niin epäreilua miksi tässä kävi näin
Sama 😔💔 mä olin tyhmä ja taisin loukata pahasti. Mut olin ite niin loukkaantunut, ei se tietysti mikään selitys ole, mut....
Myönnän, sanat satuttivat syvältä mutta rakkautta riittäisi selvittää tämä.. Se oli niin vaikea tilanne kaiken kaikkiaan. Kumpikaan ei tainnu siinä tilanteessa puhua sitä mitä olisi oikeasti halunnut. Molemmat suojasivat itseään. Toivoisin vain että hän ottaisi vielä yhteyttä. Jos häneen vielä joskus jossain törmään, romahdan varmasti siihen paikkaan. Kerran oli lähellä törmätä kaupassa mut en uskaltanutkaan mennä sinne. Olisin lyyhistynyt hänen silmiensä edessä joten väistin
Mökillä kaikki varakkaat ja hyvinvoivat viettää tähän vuodenaikaan viikonloppunsa. Luuserit nököttää kotona sohvalla ja palstailee.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä kaikki varakkaat ja hyvinvoivat viettää tähän vuodenaikaan viikonloppunsa. Luuserit nököttää kotona sohvalla ja palstailee.
Täällä yksi "luuseri'. Kaivattu kuuluu ensin kuvailtiin ryhmään ja mökkeilee paikassa P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, sanat satuttivat syvältä mutta rakkautta riittäisi selvittää tämä.. Se oli niin vaikea tilanne kaiken kaikkiaan. Kumpikaan ei tainnu siinä tilanteessa puhua sitä mitä olisi oikeasti halunnut. Molemmat suojasivat itseään. Toivoisin vain että hän ottaisi vielä yhteyttä. Jos häneen vielä joskus jossain törmään, romahdan varmasti siihen paikkaan. Kerran oli lähellä törmätä kaupassa mut en uskaltanutkaan mennä sinne. Olisin lyyhistynyt hänen silmiensä edessä joten väistin
Onpa samanlainen tilanne. Ehkä. En ikinä oikein saanut selvää mitä tuntee mua kohtaan. Oon ottanut jo yhteyttä, mutta ei vastaa joten tyhmempikin olisi jo luovuttanut. En voi tehdä mitään, ellei itse päätä ottaa yhteyttä muhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi "luuseri'. Kaivattu kuuluu ensin kuvailtiin ryhmään ja mökkeilee paikassa P.
Luulen, että minunkin ihastuksella on mökki paikassa P. Ehkä kaipaamme samaa? ;)
Mä nökötän kotona ulkona :D Kesäillassa biletys kiinnostaisi, mökki ei yhtään.
Huh, onneksi pötkötän sängyllä enkä sohvalla niin en oo luuseri. Olipa tipalla. Mut entä jos on mökillä ja lojuu sohvalla palstailemassa, mihin kategoriaan sitten tipahtaa?
Mua kiinnostais hyvin paljon nököttää kaivatun kotona sohvalla.
Mulla ei ole numeroa tallessa ja ig viestiä sulle ei voi laittaa joten en voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mökit ei kauempana paljoa maksa. Jälkimmäinen osittain totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että minunkin ihastuksella on mökki paikassa P. Ehkä kaipaamme samaa? ;)
Punkaharjulla on monen mökki. Kaivatullani ei ole siellä.