Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Jännittää se mitä aion tehdä seuraavalla kerralla. Mutta pakko on. Olen tästä niin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: mitä odotat parisuhteelta kaivattusi kanssa?
Yhteisiä päikkäreitä. Halaamisia takaapäin. Heräämistä henkiseen hyvinvointiin ja ikään kuin havahtumista omassa olemassaolossa. Niiden persoonan osa-alueiden kultivointia ja kasvua, jotka ovat viime vuosina jääneet vähemmälle. Uusia kokemuksia ja ihmisiä. Oman ihmisyyden ja mieheyden sisäistä tarkastelua. Ja kosmoksen tutkimista kaksin aistein. Toisen aina vain syvempää tuntemusta ja sisäisten suojaporttien asteittaista avautumista. Kivoja yhteisiä tekemisiä ja juttuja, niiden kautta kasvamista ihmisenä. Rauhallista, rajua ja rietasta seksiä fiiliksien mukaan.
En odota paljon, mitä nyt sitä, että koko ihmisyys tiivistyisi meihin ja heijastuisi meidän kauttamme ympärillemme jossain muodossa.
Kenelle näin kaunis viesti? Nimikirjaimet?
Naiselle, joka tietämättään valtasi sydämeni hiljaa ja huomaamatta kuin apilat pihamaan. Nimikirjaimemme ovat etunimien osalta samat, hänen sukunimensä alkaa samalla kuin toinen nimeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen surullinen, että tilaisuus, jossa olisi voitu nähdä, meni ohi.
Samat fiilikset. Olikohan sinulta? Laitatko vielä sen paikan alkukirjaimen missä tämä tilaisuus oli?
Nyt jännittää, että ihan tärisen!
Miehelle oli. Paikka P.
Tekisin kaikkeni, että olisit onnellinen. Yhdessä voisimme olla, tunnen sen.
Kun en kuule sinusta, tuntuu kuin taivas olisi koko ajan harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vihainen. En ehkä menetellyt oikein, mut sun reaktio oli ylilyönti, mut se selvensi kyllä ne sun todelliset tunteet ja mielenkiinnon mua kohtaan. Toivon kaikkea hyvää silti.
En tiedä, onko tämä minulle, mutta ymmärräthän, että pelkäsin.
Joten päätit uhata tapppaa? :)
Miten on uhattu tappaa? Miksi trollaat?
Äläs vääntele nyt asioita :)
Oletko itse häiriköinyt toisen elämää vai miksi saanut uhkauksen?
Itse häiriköinyt? Missä kohtaa puhuttiin siitä? Kerrot omasta toiminnastasi? :)
En ole häiriköinyt vaan kysyin sinulta. Olet selvästi se ketjun vakitrolli.
Tiedän tapauksen, jossa nainen joutui uhkaamaan miestä. Mutta syynä oli miehen jatkuva ahdistelu ja peloittelu, tottakai naisen täytyy tuossa tilanteessa itseään puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tykkää aina siitä tyrkyimmästä? Ei musta vaan tule mitään kikattelijaa. En ole sellainen ihminen ja tuntisin itseni typeräksi.
Varmaan siksi, kun nimittelet muita naisia tyrkyksi.
Sinulta puuttuu rohkeus ja iloinen mieli.
SivustaKiitos tästä analyysistä. En vaan ymmärrä mitä rohkeaa on jatkuvassa huomionhaussa ja itsensä jakamisessa. Kertoo minusta lähinnä huonosta itsetunnosta.
Ihastutko sinä niihin kivikasvoisiin tuppisuu miehiin, vai ovatko supliikit, "sosiaaliset perhoset" enemmän mieleen ("tyrkyt")?
Tykkään hiljaisista ja rauhallisista miehistä, ehkä juuri niistä tuppisuista. En jaksa sosiaalisia ja limaisia naistennaurattajia. Vaikka toki kivoja ihmisiä hekin voivat olla. Kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Anskua.
Vähän tunnisteita; onko yhteisiä kirjaimia sun ja Anskun etunimissä ja sukunimissä, ja montako?
Milloin olet nähnyt hänet ekan kerran, onko vähän aikaa sitten, vai pitkä aika sitten, siltä väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Jännittää se mitä aion tehdä seuraavalla kerralla. Mutta pakko on. Olen tästä niin varma.
Jos aiot ilmaista kiinnostuksesi, niin kyllä kannattaa. Meni sitten miten meni. Itse en uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen surullinen, että tilaisuus, jossa olisi voitu nähdä, meni ohi.
Samat fiilikset. Olikohan sinulta? Laitatko vielä sen paikan alkukirjaimen missä tämä tilaisuus oli?
Nyt jännittää, että ihan tärisen!Miehelle oli. Paikka P.
Voi, voi. Ei osumaa.
Turhaa tärisin. Niinkuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Tuleeko teistä kaivattusi kanssa jotakin?
Tuskinpa. Hän rakastaa toista ja mä olen luovuttanut.
Lisäys: Kunhan muuten vaan seuraan ketjua ja haihdutan loppujen kaipuun rippeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiot ilmaista kiinnostuksesi, niin kyllä kannattaa. Meni sitten miten meni. Itse en uskalla.
Kiinnostus on jo ilmaistu molempiin suuntiin. Nyt on tekojen aika.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Tuleeko teistä kaivattusi kanssa jotakin?
Toivon sitä todella. Hänessä on jotain tuttua ja ihanaa. n->m
Ollaan sekaisin kuin seinäkellot,tällaista hulluutta ja rakkautta en ole ennen kokenut.
En kaipaa häntä, kaipaan mielikuvaa hänestä. Kaipaan aikaa ennen häntä, koska silloin olin itseni. Se hetki kun ajattelin että tämän kanssa vietän loppuelämäni ja hän vain esitti, kaikki oli jotain kummallista teatteria hänelle. Kaipaan vapautusta hänestä jotta voisin löytää uuden ihmisen. Kaipaan jossain sairaassa mielessä että hän saisi tutta karmanlain ja lujaa. Revin auki itse aiheutettuja haavoja ja eniten kaipaan itseäni, sitä joka ei ollut pettynyt rakkauteen.
Kenelle näin kaunis viesti? Nimikirjaimet?