Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan odota, että heittäisit kaiken menemään ja pistäisit elämäsi risaiseksi minun vuokseni. Mutta silti tahtoisin jutella kanssasi. Kun tuntuu, että jotain meidän välillä on. Tai minun puolellani ainakin on. Tykkään sinusta. Ja siksi takerrun siihen, koska se on outoa. Harvoin kukaan vetää päätäni näin pyörälle. Olet ainoa ja siinä mielessä uniikki ja ihmeellinen.
Voisi sopia omaan tilanteeseeni. Minustakin tuntuu että meidän välillä on jotain ja en pääse siitä yli. Pitäisi saada jutella tästä, mutta en tiedä kuinka se onnistuisi. Ja siis olen nainen.
Onko sulla jokin ketjulakko menossa vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Kenellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä?
Miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
todellakaan odota, että heittäisit kaiken menemään ja pistäisit elämäsi risaiseksi minun vuokseni. Mutta silti tahtoisin jutella kanssasi. Kun tuntuu, että jotain meidän välillä on. Tai minun puolellani ainakin on. Tykkään sinusta. Ja siksi takerrun siihen, koska se on outoa. Harvoin kukaan vetää päätäni näin pyörälle. Olet ainoa ja siinä mielessä uniikki ja ihmeellinen.
Voisi sopia omaan tilanteeseeni. Minustakin tuntuu että meidän välillä on jotain ja en pääse siitä yli. Pitäisi saada jutella tästä, mutta en tiedä kuinka se onnistuisi. Ja siis olen nainen.
Viestillä kysyt, voitaisiinko jutella.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä? Itse olen ainakin viime päivinä kirjoitellut tänne vähemmän, koska alkoi tuntua siltä että koko homma on harhaa.
Vierailija kirjoitti:
G: mitä odotat parisuhteelta kaivattusi kanssa?
En mitään, koska sitä ei tule. Jos tulisi, odottaisin vain hellyyttä ja tasavertaista kumppanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä? Itse olen ainakin viime päivinä kirjoitellut tänne vähemmän, koska alkoi tuntua siltä että koko homma on harhaa.
Aarteelle oli, miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
todellakaan odota, että heittäisit kaiken menemään ja pistäisit elämäsi risaiseksi minun vuokseni. Mutta silti tahtoisin jutella kanssasi. Kun tuntuu, että jotain meidän välillä on. Tai minun puolellani ainakin on. Tykkään sinusta. Ja siksi takerrun siihen, koska se on outoa. Harvoin kukaan vetää päätäni näin pyörälle. Olet ainoa ja siinä mielessä uniikki ja ihmeellinen.
Viestillä kysyt, voitaisiinko jutella.
En tosiaankaan voi. Jos olenkin vaan kuvitellut kaiken ja toinen ei tunnekaan samalla tavoin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma olisi harhaa?
Toista viikkoa mennyt niin, etten ole saanut sinusta elonmerkkejä. Huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
"...Sano että sä kaipaat
Luokse mun takaisinSano että sä tahdot
Olla kuin ennenkinSano että sä tiedät
Kaksi meitä vain onJotka kohtaamaan johti
Kerran tie kohtalonSano että sä uskot
Meidät kohtalon tieNiinkuin kerran se johti
Vielä yhteen näin vieSano että kaipaat
Tuota iltaa myös näinKun sä rintasi painoit
Vasten mun sydäntäin..."(J Kuoppamäki)
"Sydäntä et antanutkaan
valheeliset sanasi vaan
niin minulta veit valoni kaiken"
Tuttu kappale, joskus olen yrittänyt opetella sitä soittamaankin. Harvinaisen lohduton ja synkkä kappale, jopa näin suomalaisesta melakoliaan taipuvaisesta näkökulmasta katsottuna.
Tuossa hivenen pirteämpi kappale, vaikkakin syvällä siinäkin sanoituksessa taaperretaan. Pistän videona jotta teille mammoille tulee silmäkarkkia puolialastoman miehen johdosta. Harmi kun Mato lopussa huutelee, kun Kuosmanen muuten kyllä vetää niin hienosti:
Vierailija kirjoitti:
G: mitä odotat parisuhteelta kaivattusi kanssa?
En kaipaa häntä parisuhteeseen kanssani, joten en odota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Alan elää liikaa pääni sisällä, jos kirjoittelen tänne. Nyt pitäisi elää ihan oikeassa elämässä ennen kuin se ovi menee lopullisesti kiinni.
kaipaan sua alati vaikken täällä jaksa/ehdi niin olla..💖
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Tuleeko teistä kaivattusi kanssa jotakin?
Ei. Kaikki on hyvin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa häntä, kaipaan mielikuvaa hänestä. Kaipaan aikaa ennen häntä, koska silloin olin itseni. Se hetki kun ajattelin että tämän kanssa vietän loppuelämäni ja hän vain esitti, kaikki oli jotain kummallista teatteria hänelle. Kaipaan vapautusta hänestä jotta voisin löytää uuden ihmisen. Kaipaan jossain sairaassa mielessä että hän saisi tutta karmanlain ja lujaa. Revin auki itse aiheutettuja haavoja ja eniten kaipaan itseäni, sitä joka ei ollut pettynyt rakkauteen.
Tässä kommentissa oli paljon tuttua. En jaa tuota kokemusta, että joku ex olisi pitänyt teatteria kustannuksellani enkä myöskään toivo kenellekään koituvan pahaa. Mutta tuo omien mielikuvien fantasiointi tai muistojen nostalginen kaunistelu kaipuun polttoaineeksi on tuttua; samoin tunne siitä, että haluaisi vapautua kaipaamisesta ja itseaiheutetuista haavoista, jotta olisi jälleen oma iloinen, tasapainoinen, elämään uteliaasti ja optimistisesti suhtautuva itsensä. Kaipuu on kuin kuivunut kotelo, josta haluaisi vapautua lentää liihottamaan kirkkain värein uuteen elämään. Sellaisia tunteita on liittynyt etenkin menneiden kaipausten viimevaiheisiin. Nyt en ehkä ole vielä ihan siinä kaipauksen ja ihastumisen elinkaaren vaiheessa. Mitä haavoihin tulee, olen ajatellut, että kaipa ne vuotavat sydämen haavatkin jossain vaiheessa johtavat veren puhdistumiseen kuten kuppauksessa, vaikka itsestä se tuntuukin siltä, että ne johtavat ennemminkin sepsikseen ja sydämen kuolioon.
Tsemppiä, sivusta.
.
Tsemppiä myös sinulle, kivan rikasta luonnehdintaa sinulla :)
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Sauvakäveleviä asuntolainalampaita. Farmariskoda ja kaikki. Sitä ennen kyllä rakastellaan intohimoisesti, matkustellaan, mennään ja tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Toivon, että ostettais samanlaiset tuulipuvut.
Mikään ei saa kaipausta loppumaan. Ei edes se, että sinä et enää kaipaa. Kaipaan sinua aina, tavalla tai toisella.