Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tullut siihen tulokseen ,että täällä pitää olla hiton vahva psyyke tai sitten seinähullu,ettei lukeminen ala kuluttamaan resursseja.
Joo, en ois uskonut, et näin kävisi.
Täällä sitä nyt vaan ollaan ihan onnellisena seinähulluna, vaikka joskus tekee kipeääkin tämä kaipaus.
Taidan kiivetä puuhun takas.
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen surullinen, että tilaisuus, jossa olisi voitu nähdä, meni ohi.
Oletko mies?
Miksi miehet tykkää aina siitä tyrkyimmästä? Ei musta vaan tule mitään kikattelijaa. En ole sellainen ihminen ja tuntisin itseni typeräksi.
Sellainen tutina että viikon sisään nähdään.
Ihanaa energiaa sain siitä, kun ajattelin, että näenköhän sua tänään huudeilla (työasioita)...
Kävin myös kahvilla ja ois ollut eri kiva nähdä!
Sulle, pájaro. 🌳🤗 Poskissani lämmin hehku...
Saisinpa tarjota Anskulle pitkää ja paksua...
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa tarjota Anskulle pitkää ja paksua...
Onko Ansku blondi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tykkää aina siitä tyrkyimmästä? Ei musta vaan tule mitään kikattelijaa. En ole sellainen ihminen ja tuntisin itseni typeräksi.
sun pitää löytää toisenlainen mies,tiikerin raidat jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää, mut iloisesta ja hymyilevästä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vihainen. En ehkä menetellyt oikein, mut sun reaktio oli ylilyönti, mut se selvensi kyllä ne sun todelliset tunteet ja mielenkiinnon mua kohtaan. Toivon kaikkea hyvää silti.
En tiedä, onko tämä minulle, mutta ymmärräthän, että pelkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet minua?
Kysy edes kerran tämä irl niin ehkä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tavata raviradalla😉
Joooo! Tulppaani rintataskuun niin tunnetaan toisemme vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet minua?
Kysy edes kerran tämä irl niin ehkä vastaan.
Vaikea kysyä kun välttelee :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet minua?
Elän omaa elämääni, menen, tulen, teen tai olen tekemättä. Sinä et liity tekemisiini millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinulla nuttura kun nähdään seuraavan kerran maanantaina tai tiistaina.
Tiistaina.
Miksi vasta tiistaina?
Kevyttä viihdettähän tämä on, kun tietää, etteivät ihastukset näitä joko lue tai vaikka lukisivatkin niin eivät halua vastata. Jäljelle jää siis yhdentekeviä satunnaisia anonyymejä nettikirjoittelijoita, joista suuri osa on vääristelystä, trollauksesta ja manipuloinnista nautintonsa hakevia kieroutuneita tyyppejä. Toki tähänkin voi jäädä koukkuun.
Itse olin aiemmin vuosikausia koukussa erääseen toiseen foorumiin, jonne kirjoitin tilastojen mukaan n. 15 000 viestiä ja olin paikan 10:n eniten kirjoitelleiden joukossa. Vuodet vierivät ja moderaattorit vaihtuivat ja linja muuttui. Eräänä päivänä jätin vaan kirjautumatta enää sisään, ja lopetin sen kerta heitolla. Nyt en ole vuosiin edes vilkaissut sinne. Ei vaan ole enää sellaista tunnetarvetta. Tutustuin sen foorumin miittien kautta kuitenkin n. 10:een ihmiseen, joista osaa tapaan yhä nykyäänkin. Mutta kaikelle on aikansa, ja niin käy varmaan jonain päivänä täälläkin, että ei ole enää fiilistä tulla tänne.