Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku yritti äsken soittaa, niin soittaa uudestaan kiitos.
Tälläkö tämä viesti auttaa?
Ei tiedä auttaako vai ei. Jos on tuntematon numero niin vaikea soittaa itse takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et suhtautunut yrityksiini tarpeeksi hyväksyvästi, joten päätin lopettaa. Enkä enää halua edes vilkaista sinua, koska aiheutat minussa enää pelkkää ahdistusta ja häpeää. Minä olin tosissani, sinä et.
Mistä sä voit tietää toisen ajatukset. Ellet ole niistä keskustellut. Taustalla hei voi olla monen montaa syytä. Ihmeen draamailua.
Oman suhtautumiseni takanakin voi olla monen monta syytä.
Niin. Siksi pitää jutella eikä yksin tai molemminpuolisesti draamailla kuin mitkäkin prinsessat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et suhtautunut yrityksiini tarpeeksi hyväksyvästi, joten päätin lopettaa. Enkä enää halua edes vilkaista sinua, koska aiheutat minussa enää pelkkää ahdistusta ja häpeää. Minä olin tosissani, sinä et.
Mistä sä voit tietää toisen ajatukset. Ellet ole niistä keskustellut. Taustalla hei voi olla monen montaa syytä. Ihmeen draamailua.
Niin. Siksi pitää jutella eikä yksin tai molemminpuolisesti draamailla kuin mitkäkin prinsessat.
Jos toinen ei vaikuta halukkaalta tutustumaan, en änkeä juttelemaan enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ei vaikuta halukkaalta tutustumaan, en änkeä juttelemaan enempää.
Et voi edelleenkään tietää syitä, miksi joku on "epähalukas" tutustumaan. Vasta sitten tiedät kun olet kysynyt että ootko sä halukas vai et tutustumaan.
Tälläisenäkin päivänä hän olisi yllättänyt minut.
Rakas!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Terveiseni ovat olleet niin tunnistettavia, että taatusti useampi ihminen on minut niistä tunnistanut. Ei sillä ole mitään väliä. Olen myös itse tunnistanut muutamia, joiden tiedän käyvän täällä.
Ne viesit, joita itse olen täällä lukenut, niin ei niistä voi kyllä ketään varmaksi tunnistaa. Minäkin olen tänne kirjoitellut useasti ja välillä ajattelen, että varmasti joku tunnistaa, mutta ne viestit voi kuitenkin sopia useammalle vaikka itse kuvittelee että vain kaipuun kohde tai ne muut siellä voisi tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko levottomalle sydämelle diagnoosia?
En osaa sanoa. Voitaisiin tutkia toistemme sydämiä korvakuulolta. Tai vaikka mittarilla💙💙💙
Onneksi sinä rakas katsot taivaasta, maasta ja maailmankaikkeudesta meitä ja tiedät että rakastin sinua!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä rakas katsot taivaasta, maasta ja maailmankaikkeudesta meitä ja tiedät että rakastin sinua!
Tuulenvirekö sen olisi kertonut? Tähtien tuike pimeässä yössä?
Elokuu. Tässäkö kuussa heräämme eloon? Pieni osa minua sen jo teki ja sykkii nyt sinulle.
Kallen ja mun biisi tuli tänään radiosta.
Ihan muuten vaan puskista tämäkin ajatus tuli ja meni.
Käydään vähän kuumana molemmin puolin, vaikka taidankin vaikuttaa vähän viileältä.
Elokuu. Meistä tulee me. Tai sit ei.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö tänään illalla?
En liiku siellä päin tänään... Ikävä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Elokuu. Meistä tulee me. Tai sit ei.
Mikä meitä estää?
Vierailija kirjoitti:
Elokuu. Tässäkö kuussa heräämme eloon? Pieni osa minua sen jo teki ja sykkii nyt sinulle.
Ku pääsiski silittelemään kaivatun sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiseni ovat olleet niin tunnistettavia, että taatusti useampi ihminen on minut niistä tunnistanut. Ei sillä ole mitään väliä. Olen myös itse tunnistanut muutamia, joiden tiedän käyvän täällä.
Ne viesit, joita itse olen täällä lukenut, niin ei niistä voi kyllä ketään varmaksi tunnistaa. Minäkin olen tänne kirjoitellut useasti ja välillä ajattelen, että varmasti joku tunnistaa, mutta ne viestit voi kuitenkin sopia useammalle vaikka itse kuvittelee että vain kaipuun kohde tai ne muut siellä voisi tunnistaa.
Minä veikkaan, että tämän viestin kirjoittaja asuu Jyväskylässä. Arvasinko oikein?