Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Huomenta Narniaan! Mitä kuuluu?
Oot nainen varsinainen muotovalio ja kaunis kuin mikä. Näin monen vuoden jälkeenkin.
Onko levottomalle sydämelle diagnoosia?
Rakas, kaipaan sinua kovasti.
🐦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBD on tietysti big black dog
Ai sekös se olikin 🤔
Keksin kyllä toisenkin d-sanan, mutta ajattelin nyt olla kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Onko levottomalle sydämelle diagnoosia?
Se on tiestysti lss. Levoton sydän syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ystäväni! Juotaisiinpa tänään viiniä yhdessä.
Tuu vaan Alkon kautta kylään😁
Tuli tuosta mieleen pari tuttavamiestä, jotka facessa tykkäsivät kyllä selkeästi viestitellä mutta eivät koskaan lähettäneet ystäväpyyntöä. Ehkä odottaen, että minä tekisin sen. En tehnyt, koska halusin antaa heille mahdollisuuden. Olen aina todella isosti arvostanut sitä, jos joku lisää mut. Mutta mitä pidempään joku vaan viestittelee ja tekee selväksi, ettei häntä kiinnosta lähettää ystäväpyyntöä niin sitä huonommaksi kuva tyypistä muodostuu.
Kaupunki päivä.Torilla hetken. Sua lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun viestejäni on usein "tunnistanut" itselleen useampikin palstalainen. Joskus aiemmin aivan pakonomaisestikin, vaikka monta kertaa koetin mainita erehdyksestä. En usko ollenkaan näihin varmoihin tunnistuksiin. Jotkut saattavat tietää jonkun toisen ketjusta, mutta tunnistus ei kyllä tekstien perusteella ole varmistunut.
Joo. Mutta mun olisi helppo laittaa sellainen tunniste, jonka vain hän ymmärtäisi. Niin kovin helppo.
En ehtinyt vielä toivottaa hyvää viikkoa. Nauti joka solulla💓💓💓💓💓💓
Oon vähän kade.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö tänään illalla?
Ainahan olen siellä, melkein ainakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun viestejäni on usein "tunnistanut" itselleen useampikin palstalainen. Joskus aiemmin aivan pakonomaisestikin, vaikka monta kertaa koetin mainita erehdyksestä. En usko ollenkaan näihin varmoihin tunnistuksiin. Jotkut saattavat tietää jonkun toisen ketjusta, mutta tunnistus ei kyllä tekstien perusteella ole varmistunut.
Joo. Mutta mun olisi helppo laittaa sellainen tunniste, jonka vain hän ymmärtäisi. Niin kovin helppo.
Miksi et laita?
Laitatko tunnisteellisia viestejä? Haluatko, että sinut tunnistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisin niin mielellään jos on jotain..
Kantsii ehkä tarjota apua suoraan privaviestillä. Tiedä vaikka olisi kovinkin toivottua apusi, mutta toinen ei vain ole kehdannut ottaa asiaa esiin.
Oon kysynyt kuulumisia vähän aikaa sitten..
Vierailija kirjoitti:
Laitatko tunnisteellisia viestejä? Haluatko, että sinut tunnistetaan?
Osan laitan, mutta eräs tunnistaa kyllä ne muutkin olen varma. Alkaa olla vähän sellanen mielentila et ihan sama vaikka mut niistä joku muukin tunnistaisi, ei jaksa välittää tollasesta pikku jutusta
Vierailija kirjoitti:
Laitatko tunnisteella viestejä? Haluatko, että sinut tunnistetaan?
Sit tunnistaa. Täällä on jo tunnistettu jos on tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
En ehtinyt vielä toivottaa hyvää viikkoa. Nauti joka solulla💓💓💓💓💓💓
Oon vähän kade.
Mistä oot kade?
Huomenta Komea T. 🧡