Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
8061/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko meidän välillä vielä kuumaa? 🔥

Miehelle on...

Liekki on sammunut mutta näemmä se roihuaa. Riippuu keneltä kysyy ja kuka vastaa ja miksi. 👍

Vierailija
8062/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö kala hyvin elokuussa?

En tiedä mutta nyt se on mun sopassa. Kallista ainakin. Kun myy omaisuutensa ja on muuttanut sillan alle asumaan niin kai sitä vähän kalaa suapi maiskutella. Mitäs sulle beibs tänään?

Kirjon pastellivärisellä langalla pilveä. Siinähän sitä onkin jo ohjelmaa yhdelle päivälle ja noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen mätitahna. 😅

Juolahtiko mieleen? Se on muuten pahaa. Porukat söi sitä joskus kun olin vielä lapsi. Iskä varsinkin tykkäsi, ruisleipä alle. Kummalle puolelle muuten laitat näkkäriin voita? Isojen reikien puolelle sanoisivat ahneet lapseni. Eli siis kunnovat ahneella tuulella. Ettette kuvittele minun olevan ilkeä äitihahmoihminen.

Vierailija
8064/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta nyt se on mun sopassa. Kallista ainakin. Kun myy omaisuutensa ja on muuttanut sillan alle asumaan niin kai sitä vähän kalaa suapi maiskutella. Mitäs sulle beibs tänään?

Kirjon pastellivärisellä langalla pilveä. Siinähän sitä onkin jo ohjelmaa yhdelle päivälle ja noin.

Ok, kuulostaa terapeuttiselta. Mitäs siitä pilvestä valmistuu? Vain kirjottu pilvi vai jotakin enemmän?

Vierailija
8065/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tahmatassulle tuli kirjoitusvirhe. Nahkeat ovat sormenpääni kun olen lilluttellut niitä enemmän vedessä justiinsa ennen tätäkin toimintoa. 😇

Vierailija
8066/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup ( miehille): Onko kaivattusi rouva vai neiti? Sen lisäksi vapaavalintainen tunniste.

Vierailija
8067/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kuulostaa terapeuttiselta. Mitäs siitä pilvestä valmistuu? Vain kirjottu pilvi vai jotakin enemmän?

Kukaan ei vielä tiedä.

Vierailija
8068/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vielä tiedä.

Aina ei vielä kukaan tiedä. Ai niin, onneksi jäi kaappiin viidet collegehousut, 2 harmaat, 1 tummanharmaat ja 2 mustat tytöltä niin käytän näitä. Nämähän ovat oikein hyvät vieläkin. 😇

Vierailija
8069/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup ( miehille): Onko kaivattusi rouva vai neiti? Sen lisäksi vapaavalintainen tunniste.

Ei kumpikaan. Mihin tässä viitataan, olemukseen vai siviilisäätyyn? Kaunis nainen on kaivattuni.

Vierailija
8070/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko neiti naitu vai naidaanko neiti nyt?

Vierailija
8071/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko neiti naitu vai naidaanko neiti nyt?

Olin 23 kun erosin aviosta ja sitten yksinkertaisesti päätin, että en ole eronnut. Olen sinkku mieluummin, niin olen sitä nytten käyttänyt aika paljon. Oli kallis se erokin muuten ja pitää itse kaikki tehdä, ne hakemukset ja muut. Maksaakin piti itse. Nykyisin senkin hinta on varmasti tuplat tms.

Vierailija
8072/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua vieläkin

Vierailija
8073/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti. Siniset, joskus surulliset silmät.

Vierailija
8074/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En unohda katsettasi, vaikka olen nähnyt sen kuukausia sitten viimeksi. Rakas, älä katoa.

En tietenkään katoa minnekkään. Täällä nysvään arkisissa kotihommissa yksin. Ajatuksissa on yksi ihana ukkeli👈💙. Rakkaaksi kutsuminen on hieman aikaista mutta ehkä joskus😘. Kauan sitten nähty viimeksi.

Vierailija
8075/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta meillä on taas eräänlainen merkkipäivä. S-miehelle💕

Vierailija
8076/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet unohtanut minut.

Ei ole mulle nää viestit. Luulen, että olen hänen mielestä liian aktiivinen viestittelijä😏

Vierailija
8077/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu muruset? Mitä olette valmistaneet ruoaksi viime aikoina?

Vierailija
8078/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sinäkö se ajelet tuossa eestakas?

Vierailija
8079/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en kyllä tiedä, koska on voinut mennä naimisiinkin ilman sukunimensä vaihtoa.

Vierailija
8080/25856 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä.

Ketju on lukittu.