Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
5841/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossakin kannattaa muistaa käydä suihkussa ja vaihtaa paitaa kaivatun hurmaamiseksi.

Vierailija
5842/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.

No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.

Päinvastoin, lomalla ei muuta olekaan kuin aikaa ajatella sitä, kuinka yksin olen. Arjessa kuitenkin näkee jatkuvasti ihmisiä, uusiakin, on katseita ja flirttiä ilmassa. Lomalla on täydellisen yksin ja katselee muiden viettävän laatuaikaa perheidensä kanssa. -ap (ei Vinttis)

Löydä itsestäsi se voimavara joka kantaa,mene asioiden piiriin jotka kiinnostaa,osallistu ja nauti ihan vaan itsestäsi. Älä etsi, anna sinun löytyvän. Ihanaa lomaa sinulle🌞

T: toinen lomailija

Mulla on paljon harrastuksia ja teen kaiken ns. elämäntaito-oppaiden mukaan "oikein". Olen nätti, mukava, hauska, jne jne. Paperilla kaiken pitäisi olla selkeää.

Minulla on kuitenkin vaikea traumatausta ja alkaa olla liikaa ikää näihin karkeloihin, niin tuskin mikään tässä muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valproaatti auttaisi monia täällä

Tällaisia diagnooseja tekevät vain lääkärit. Eivät lääkärit myöskään suosittele että lääkkeillä yritetään muka korvata normaaleja sekä terveitä elämäntapoja johon lukeutuu mm. nämä teidän sisäiset ongelmat. Jos olette sairastuneet psyykkisesti, ette enää parane mutta kuten tiedätte, ei se puhuminen itsessään auta vaan pitäisikö koittaa muuttua? Siis oikeasti? Eiköhän tämä palstadiagnosointi jo riitä. Terveet ihmiset loukkaantuvat siitä että yritätte tehdä heistä itsenne kaltaisia nollia. Kiitos!

Ei ne muutu, pahenee iän myötä. Tosiasioita.

Vierailija
5844/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ruokapalsta

Vierailija
5845/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se linssikeitto oli erinomaista. Mitäs tälle syksylle keksitään?

Vierailija
5846/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki oli täydellistä siinä miehessä. Hajut, ulkonäkö, ääni, fiksuus jne. Häiritsevän täydellistä. Tietenki se on vähän arveluttavaa.

Varmaan rakastuit silloin.

Niin, kai se on pakko myöntää. Ja niin harvinaista mulle, etten heti sitä ymmärtänyt. Menin vaan sekaisin.

Vierailija
5847/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan niitä ihmisiä jotka heiluttelevat iloisina kaupasta tullessa kaljasalkkua

Vierailija
5848/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.

No no vinttis hyvä. Tämä ketju on selvästi sinulle liian mieltä painava. Ota lomaa ja tee asioita joista nautit. Menee paha mieli pois kun on jotain muuta ajateltavaa kuin sydämen ja ajatusten (mielen) asiat.

Päinvastoin, lomalla ei muuta olekaan kuin aikaa ajatella sitä, kuinka yksin olen. Arjessa kuitenkin näkee jatkuvasti ihmisiä, uusiakin, on katseita ja flirttiä ilmassa. Lomalla on täydellisen yksin ja katselee muiden viettävän laatuaikaa perheidensä kanssa. -ap (ei Vinttis)

Löydä itsestäsi se voimavara joka kantaa,mene asioiden piiriin jotka kiinnostaa,osallistu ja nauti ihan vaan itsestäsi. Älä etsi, anna sinun löytyvän. Ihanaa lomaa sinulle🌞

T: toinen lomailija

Mulla on paljon harrastuksia ja teen kaiken ns. elämäntaito-oppaiden mukaan "oikein". Olen nätti, mukava, hauska, jne jne. Paperilla kaiken pitäisi olla selkeää.

Minulla on kuitenkin vaikea traumatausta ja alkaa olla liikaa ikää näihin karkeloihin, niin tuskin mikään tässä muuttuu.

Turhaan kaip teet sitten...

Vierailija
5849/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ruokapalsta

On.

Vierailija
5850/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihana

Tiedän.

Vierailija
5851/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette varmaan niitä ihmisiä jotka heiluttelevat iloisina kaupasta tullessa kaljasalkkua

😁😁😁

Vierailija
5852/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas palvattu porsas vartaaseen, montakos syöjää meitä olis?

Vierailija
5853/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se linssikeitto oli erinomaista. Mitäs tälle syksylle keksitään?

Tattikiusausta

Vierailija
5854/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen pitkästä aikaa miesten välistä rakastelua aikuisviihdesivustolta. Vaikka meillä olisi mitkä lelut käytössä en usko, että pystyisin tarjoamaan sinulle niin kokonaisvaltaista kokemusta. Miltäköhän sä näytät silloin, kun sut otetaan?

Vierailija
5855/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tuntui, että olimme tehdyt toisillemme. Tilanteet oli kuitenkin vääriä monin tavoin. Mutta sitten kohteli ylimielisen kopeasti, joten aloitin prosessin unohtamiseksi. He***tin pitkä prosessi on.

Vierailija
5856/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö kuminasta?

Ainakin leivässä inhoan.

Vierailija
5857/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta kaipaan kanssasi..

Vierailija
5858/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intervention

I know the road looks lonely

But that's just Satan's game

And either way my baby

You'll never be the same

And I know that love will change us forever

And I know that love will keep us together

And I know, I know

There is nothing to fear

And I know that love

Will take us away from here

Madonna

Vierailija
5859/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tuntui, että olimme tehdyt toisillemme. Tilanteet oli kuitenkin vääriä monin tavoin. Mutta sitten kohteli ylimielisen kopeasti, joten aloitin prosessin unohtamiseksi. He***tin pitkä prosessi on.

No? :(

Vierailija
5860/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi olla ihana tyyppi jollekin, mutta pska tyyppi jollekin toiselle.

Tietysti. Epäsopivat ovat paskoja toisilleen.

Ei tarvitse aina säntäillä ääripäistä toiseen.

Ei ole ääripää vaan fakta.

Ketju on lukittu.