Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kaipaan kolmea ihanaa naishenkilöä...tunnette minut
Kalle
Nauran ja kierin täällä lattialla teidän lapsellisille ruokajutuille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En avaa tänne yksityisasioitani tarkemmin.
Minun taas on luultu avaavan, mutta eipä ne asiat ole olleet tosia 🤣🤣Paljon hupia siitä miten tutut on kuvitelleet ties mitä elämästäni. En puhu ystävistä vaan ihmisistä joita en siedä enää silmissäni.
Tunsitteko taas tuskaa? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se linssikeitto oli erinomaista. Mitäs tälle syksylle keksitään?
Tattikiusausta
Tattirisotto on erinomaista. Vai tarkoitatko tatin kiusoittelua puolin ja toisin?
Heteronaisen heitto, sovellat tietenkin omaan tilanteeseen sopivalla tavalla.
Mikä vika hetskuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, J-miehet varsinkin, kertokaa nyt mulle, että jos joku työkaveri teille laittais viestiä liittyen ihastumiseen, niin miten reagoisitte? Kun ei oo ollut muuta kontaktia kuin töissä työjuttuja ja ehkä jotain silmäpeliä? Ja vaikka teitä ei kiinnostaiskaan, niin oisko se kauheeta? Olen jo niin siinä pisteessä, että painan 'lähetä', mutta en tiedä kuinka kiusallista olisi sitten maanantaina.
Ei ois yhtään kiusallista, olisin imarreltu. Jos kyseessä olisi kaivattu niin oisin todella ilonen.
<3
En kuitenkaan laittanut sitä viestiä. Ei vaan pysty.
Laita neutraalimpaa viestiä alkuun ja katso miten lähtee sujumaan. J
Ei ole muuta sanottavaa, vuosi kierrelty ja kaarreltu, en halua muuta. Neutraaleista voi puhua töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit suoraan jos ei kiinnostakaan.
Kiinnostaa vain vapaat. Ja ehdoton EI taakse jätetyille säädöille. Vanha suola EI janota.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kertonut meidän välisiä juttuja jollekin muulle?
Yeah, for everyone new friends cause I want them know my hole strory. What leads what ever. I don` t tell names, places etc, them doesn` t matter. Only hole story or parts of it matters. Cauce them made me what I` m today. It` s important part of me. Really!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voi olla ihana tyyppi jollekin, mutta pska tyyppi jollekin toiselle.
Kolmas kirje Korinttolaisille 2:3
Päivän naurut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se linssikeitto oli erinomaista. Mitäs tälle syksylle keksitään?
Tattikiusausta
Tattirisotto on erinomaista. Vai tarkoitatko tatin kiusoittelua puolin ja toisin?
APkin hetero ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Intervention
I know the road looks lonely
But that's just Satan's game
And either way my baby
You'll never be the same
And I know that love will change us forever
And I know that love will keep us together
And I know, I know
There is nothing to fear
And I know that love
Will take us away from hereMadonna
No höh, painoin mielestäni ylänuolta niin menikin alanuoleksi. Vieläkin ihmettelen, no se oli moka sitten. Pitääkin kuunnella Madonnaa, kiitos tästä ja pahoittelut
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kolmea ihanaa naishenkilöä...tunnette minut
Kalle
Se on Kalle tainnut viedä tikkarit ja naiset tämän katkeran ihmisjäänteen nokan edestä. Sun kateus haisee 70km päähän.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on sitten helpotus siitä, että ei ole paineita kesänäkemisestä. Viuh. Josko ensi kesänä jo muut jutut. Meille molemmille. Sopii toivoa.
Toivon niin. Kaikkien kannattaa alkaa kerätä rohkeutta uusiin juttuihin. Hyvin sivusta
Trollaaminen ei välttämättä ole kiusaamista, se voi toimia myös opettavana esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En avaa tänne yksityisasioitani tarkemmin.
Hyvä, koska ketään ei kiinnosta.
Ei nyt tarvita itseensä aina ottaa kun joku muu arvostaa itseänsä. Varmasti kiinnostaisi. Ei sen puoleen, en minäkään kyllä tänne kertoisi minun henkilökohtaisia asioitani sillä haitallisella tavalla. Mut se onkin toooosi helppoa kun ei ole salailtavaa. Joten, kiva olla avoin ja ihana. :)
Tätä hyvää fiilistä hieman varjostaa sellainen tosiseikka, että opinahjo aukeaa viikon kuluttua ja pakostakin joutuu kohtaamisiin tyypin kanssa.😥
Vierailija kirjoitti:
Trollaaminen ei välttämättä ole kiusaamista, se voi toimia myös opettavana esimerkkinä.
Kiitos, ihana kuulla joltakin toiselta tämä! Tilannetajua kaikille. Leuhkiminen, trolliminen, kiusaaminen jne. on sallittua kunhan sen tekee oikein. Yes.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Kaipaan perseseksiä
Kalle
Ja tämä haisee 80km päähän. Lopettakaa trollaus.