Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
alkoholilla saa hyvin sekoitettua mielen, ei kannata käyttää lainkaan, jos on taipumusta mielialojen vaihteluun
Mitä jos on tasainen puurtaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkoholilla saa hyvin sekoitettua mielen, ei kannata käyttää lainkaan, jos on taipumusta mielialojen vaihteluun
Hullaantuminen toimii samalla tavalla.
Todelliset tunteet vaan paljastuu alkoholilla.
Ihan hullua tulla tähän ketjuun vieläkin... Ajattelen sinua. Miehelle, jolle olen kertonut tunteistani vuosia sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on tasainen puurtaja?
Kaksin käsin
Vierailija kirjoitti:
- Naisille miehen haju on tärkein kriteeri parinvalinnassa. Epämiellyttävää hajua ei pysty kompensoimaan edes mukavalla luonteella tai edullisella ulkonäöllä. Miesten mielestä taas naisen haju ja ulkonäkö ovat yhtä tärkeitä, tietää evoluutiobiologian dosentti Markus J. Rantala Turun yliopistosta.
Haisin monella tavalla väärältä joten ihme ettei hän innostunut. Ulkonäkö ehkä miellytti mutta hajut noup.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, J-miehet varsinkin, kertokaa nyt mulle, että jos joku työkaveri teille laittais viestiä liittyen ihastumiseen, niin miten reagoisitte? Kun ei oo ollut muuta kontaktia kuin töissä työjuttuja ja ehkä jotain silmäpeliä? Ja vaikka teitä ei kiinnostaiskaan, niin oisko se kauheeta? Olen jo niin siinä pisteessä, että painan 'lähetä', mutta en tiedä kuinka kiusallista olisi sitten maanantaina.
Ei ois yhtään kiusallista, olisin imarreltu. Jos kyseessä olisi kaivattu niin oisin todella ilonen.
<3
En kuitenkaan laittanut sitä viestiä. Ei vaan pysty.
Laita neutraalimpaa viestiä alkuun ja katso miten lähtee sujumaan. J
Ootko kertonut meidän välisiä juttuja jollekin muulle?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ilahduttaa vaimoasi tai tyttöystävääsi? Unohda kukkapuskat, ja vie hänelle likainen paitasi haisteltavaksi!
Kyyyyllä.
Eipäs epäillä siellä, tämä on tutkittu juttu!
Ruotsalaistutkijat nimittäin selvittivät, että kumppanin hikisen paidan haistelu rauhoittaa naisia. Hikisen paidan nuuhkimisen rauhoittava vaikutus oli suurempi kuin ruusujen nuuskuttamisen vaikutus. Myöskään puhtaan t-paidan nuuhkuttamisella ei ollut samaa vaikutusta kuin hikisen teepparin haistelulla!
Huomattavaa kuitenkin on, että hikinen t-paita nuuhkittavana toimi vain silloin, jos nainen oli onnellisessa parisuhteessa. Jos suhteessa oli ongelmia, kumppanin hien haistaminen lisäsi naisen stressiä. Aijai.
Tutkijat suosittelevatkin, että onnellisissa suhteissa olevien naisten olisi syytä nuuhkutella partnereitaan usein. Näin he pystyisivät madaltamaan stressitasojaan ja voimaan paremmin.
Mutta miksi jättää tämä tähän? Tieto siitä, että kumppanin hien haistelu rauhoittaa naisia, voi olla tarpeen useastikin.
Maksaisin kaivatun T-paidasta sievoisen summan. Se voisi hyvinkin olla ratkaiseva tekijä.
Voihan sitä yrittää hurmata naisen haisevalla paidallaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta täähän ei ollut mulle?
Juon punkkua ja maratonkatselen romanttisia elokuvia. Sun syy. Yleensä tykkään jännäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Alkaa olla selvillä mihin keskittyä ja mitä tehdä
Kerran yksi mies tuli työpisteelleni ja riisui päällipaitansa. Ei kuitenkaan antanut sitä haisteltavakseni :(
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kerran kun joku yritti puhua susta pskaa, niin sanoin, että sehän on ihana tyyppi. Nyt sekin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisimme sadepäivää?
Mietin paljon sitä, miten ihana olisi värjötellä yhdessä sadetta paossa ison puun alla. Miten siellä sateen ympäröimänä olisi muusta maailmasta erossa juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaisi ollakin jumissa. Aika olisi pysähtynyt, ei olisi kiire mihinkään.
Ongelma ei kuitenkaan ole se, etten ole tällaista miestä koskaan löytänyt. Ongelma on myös se, etten ole sellainen ihminen, joka jää jumiin sateeseen. En pelkää sadetta, tuulta tai tuiverrusta. Painan aina eteenpäin, säässä kuin säässä. En osaa pysähtyä ja elää hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Juon punkkua ja maratonkatselen romanttisia elokuvia. Sun syy. Yleensä tykkään jännäreistä.
M-n?
Vierailija kirjoitti:
En muille, paitsi työpaikan kahvihuoneessa parille ehkä.
- Naisille miehen haju on tärkein kriteeri parinvalinnassa. Epämiellyttävää hajua ei pysty kompensoimaan edes mukavalla luonteella tai edullisella ulkonäöllä. Miesten mielestä taas naisen haju ja ulkonäkö ovat yhtä tärkeitä, tietää evoluutiobiologian dosentti Markus J. Rantala Turun yliopistosta.