Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisimme sadepäivää?
Naurettais ja pelleltäis niin että katto irtois pellestäis.
Tää sopisi eniten mulle kuin mikään kalastaminen.
Lisäks laitettais yhdessä safkaa ja kuunneltais musaa, ehkä katsottais jotain dokkaria tai leffaa. Tai keskityttäis omiin tai yhteisiin intresseihin.
Sataa vettä. Hyvä ilta kotitöille. Olisitpa J minun seurana höpisemässä. Tai olisit muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista puhua ruokajuttuja.
Ei ollenkaan. Ruoka kuuluu meidän kaikkien elämään.
pirullinen krapula..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan trollaile, vaikka kirjotankin J-miehelle. Ellei J-mies ole itse trollina täällä. Olin melkein varma, että viime viikolla joku ilta kirjoitit mulle. Harhaa vai trollailua? En ole ihan varma enää.
Jotain tuntomerkkejä J-miehestä?
"antakaa uutta trollattavaa kun en enää tiedä mikä tunniste on trolli ja mikä ei!!"
Joo sama ajatus tuli mieleen heti 😅 ap.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan kuvitellut kaiken🤔?
Vastaan kaivattusi puolesta, vaikka minua kaipaa puoli kylää, niin mikset sinäkin. Ehkä olet, ehkä et.
Vierailija kirjoitti:
Mielenrauhaa kaipailen
Mikäs siellä mielessä myllertää?
Vierailija kirjoitti:
Minkä "kaiken"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan trollaile, vaikka kirjotankin J-miehelle. Ellei J-mies ole itse trollina täällä. Olin melkein varma, että viime viikolla joku ilta kirjoitit mulle. Harhaa vai trollailua? En ole ihan varma enää.
Ruskeat hiukset, ihanat silmät, hymy johon sulaa. Työmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"antakaa uutta trollattavaa kun en enää tiedä mikä tunniste on trolli ja mikä ei!!"
Joo sama ajatus tuli mieleen heti 😅 ap.
Tuntuu, että on kertonut jollekin muille meidän välisiä juttuja, joten ihan turhaan tänne on edes laittaa mitään tunnisteita. Vai tykkääkö itse muuten vaan kiusata mua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taisi käydä näin tuossa talven lopulla🤔Valitettavasti. Tai sitten ihastuin palavasti, kerrankin 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taisi käydä näin tuossa talven lopulla🤔Valitettavasti. Tai sitten ihastuin palavasti, kerrankin 🔥
No miksi sitten kuvittelet että kuvittelet kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat hiukset, ihanat silmät, hymy johon sulaa. Työmies <3
Tämä oli kyllä sivusta, mut pitää kyllä paikkansa. Siinä lisää trollattavaa. Ap.
Ei hae, ne naiset jotka hakevat ovat manipuloineet jo vanhempiansa lapsena. Eivät ole vamhemmat ottaneet kasvatusvastuuta. Tietynlaisten tyttölasten kanssa tulee ottaa kovemmat kourat käyttöön enkä todellakaan tarkoita fyysistä vaan vahvuutta sanoa asioista. Etteivät ihan kasva vapaana ja pilaa elämiänsä.