Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Se että välillä lähetän terveisiä ruotsiksi johtaa alapeukkuihin. Mutta kun hän on ruotsinkielinen.
Alapeukkuja satelee viestiin kuin viestiin, ne ovat täysin merkityksettömiä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teehetki viltin alla sua, pájaro, ajatellen...🌳😊
Lähetän, ennen täältä poistumistani sulle sympatiaa! Ole hyvä.
Kiitos. Tuli tarpeeseen. Kaikkea hyvää sulle.
Torkahdin hetkeksi lämpöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisimme sadepäivää?
sängyssä😊🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten viettäisimme sadepäivää?
sängyssä😊🤗
Hyvä vastaus
Huomenna pitää taas käynnistää teeskentelyn moottori
Tänään juttelen sadepisaroiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 5 vuoden aikana olen tavannut muutaman oikein mukavan miehen, joista jokaisen kanssa voisin alkaa seurustella. Mutta, miksi luopuisin vapaudestani. Mitä niin hyvää saisin parisuhteessa, joka olisi parempaa kuin tämä itsenäinen, vapaa elämäni.
Mulla on ollut tämä tilanne koko ikäni, niin miesten kuin naistenkin suhteen. On paljon tosi hyviä ja ihastuttviakin tyyppejä, mutta kun en näe mitään syytä seurustella. Ei ole mitään halua tai kiinnostusta sellaiseen, ollut koskaan, joten ei se olisi sen arvoista.
Erehdyin luulemaan yhtä miestä sinuksi, kun nopeasti katsoin. Omasta reaktiosta päätellen en todellakaan ole sua unohtanut ... Mikä on aika säälittävää ottaen huomioon, et sä ne välit laitoit poikki törkeästi ghostaamalla. Ei mulla pitäis olla mitään järkevää syytä vielä tuntea näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 5 vuoden aikana olen tavannut muutaman oikein mukavan miehen, joista jokaisen kanssa voisin alkaa seurustella. Mutta, miksi luopuisin vapaudestani. Mitä niin hyvää saisin parisuhteessa, joka olisi parempaa kuin tämä itsenäinen, vapaa elämäni.
Mulla on ollut tämä tilanne koko ikäni, niin miesten kuin naistenkin suhteen. On paljon tosi hyviä ja ihastuttviakin tyyppejä, mutta kun en näe mitään syytä seurustella. Ei ole mitään halua tai kiinnostusta sellaiseen, ollut koskaan, joten ei se olisi sen arvoista.
Silloinhan sinulla on asiat hyvin? Olet elämääsi tyytyväinen, itsellesi rehellinen. Ei tarvitse seurustella, jos ei koe sitä tarvitsevansa. Elämää on ilman seurusteluakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan sinulla on asiat hyvin? Olet elämääsi tyytyväinen, itsellesi rehellinen. Ei tarvitse seurustella, jos ei koe sitä tarvitsevansa. Elämää on ilman seurusteluakin. :)
Juu, en mä sitä kysynytkään. Kommentoin vain edellisen viestiä. En muuttaisi elämästäni yhtään mitään.
kaikkea hyvää ja vielä enemmän. Kolahdit kovemmin kuin kukaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
kaikkea hyvää ja vielä enemmän. Kolahdit kovemmin kuin kukaan koskaan.
Samat sanat yhdelle J-miehelle.
Totta. Naiset hakee miesten huomiota ihan luonnostaan.
Hei sinä ruskeahiuksinen neito vähän aikaa sitten kenraalintorin s-marketissa. Ostit ananaslonkeroa. Jos olisin uskaltanut ja se edes olisi soveliasta niin olisin sanonut sulle: Oot nätti ja kaunis. Tietynlaiset kasvonpiirteet vetoavat minuun ja sul oli juuri sellainen katse josta syttyisin.
Sit vielänahkahousut tekivät sinusta aikasta kuuman 🤩
Miks Joppe lopetti kaipaamisen?
Onneksi et tiedä kuinka suuri osa päivästä menee sinun ajattelemiseen
Tein just Tuc keksejä höysteillä ja keitin kahvia...tulet niin mun mieleen😊
Vierailija kirjoitti:
Trollin and tumblin
Liittyen mihin kommenttiin?
Tuossa menee roolit väärinpäin